• 159
  • 1

albanien, strander, ruiner och sopberg

fredag 3 september 2010 Saranda, Albanien

hej hej igen! nu ar vi tillbaka i civilsasionen! har vart i en liten by p[ den albanska kusten nargra dagar. ingen motagning pa telefonerna, internet en en by 20 min bort och ingen mataffar! dock sa fanns de massvis av gopor, kossor och asner som stog och kakade soper i dikerna!dom kastar ut allt i dikerna och sen aldas de upp.. idag har vi akt vidare till saranda.. lite daligt vader tyvarr.. sa vi drog till butrint och kikade pa ruiner fran 600 ar fk! ganska lackert. bussresan va mindre lacker, grusvag och bara plats for en bil i taget..
imarrn hoppas vi pa solen sa vi kan dra och bada! pa sondag aker vi till kurfu 2 natter och sedan till athen 2 natter.. resan borjar na sitt slut. gud va fort de gar!

nu ska vi njuta av sista tiden for hemma verkar ju hosten redan ha kommit!

roligt att de va sa manga som skrivit, men jag saknar morfars komentarer! han brukar ju vara mitt trognaste fan! kom igen nu moffa!

nu ska vi val prova ata natt och sen vill olle se fotboll!
ha de bra! syns snart

lillcarro

från Aten, Grekland

Uppdaterad fredag 3 september 2010

Nyare inlägg

Kommentarer till inlägget (1)

• lillcarro

• 41 inlägg
    • 323 bilder
    • 62 besökta platser

lillcarro kommenterade fredag 3 september 2010

just de! de blir inga bilder, lagger upp dom nar jag kommer hem ist! men va har mkt fint att visa

Skriv en kommentar

Vill du slippa fylla i namn och e-postadress när du skriver en kommentar? Klicka här för att bli medlem!

Dagboksinlägg

Fyll i ditt namn och e-postadress, så får du ett mejl varje gång någon av följande medlemmar uppdaterar sin resa.