Exjobb i Kina

Dagboksinlägg

Fyll i ditt namn och e-postadress, så får du ett mejl varje gång någon av följande medlemmar uppdaterar sin resa.

Ladda ner texter och bilder

Resenärer (1)

• 3 länder
  • 35 inlägg
  • 4 besökta platser
  • Uppdaterad tisdag 30 november 2010

Nu bär det snart av till Kina igen! Beijing är det som gäller denna gången och det blir jag och Linnea som åker tillsammans. Två månader stannar vi, Tobias kommer och hälsar på sista veckan ungefär.

Exjobbet kommer på plats att bestå av intervjuer med planerare och andra engagerade och ämnet är "planerarnas barnperspektiv" och litteraturstudier inom ämnet. En del observationer kommer också att genomföras är det tänkt.

Sådana är planerna och vill ni följa mig här på resdagboken så får ni gärna det såklart! Har även en blogg,
bramera.worldpress.com , men det är inte säkert att den kommer att fungera i Kina vad jag förstått.

Vi hörs! :)

Senaste kommentarer

• Linnea kommenterade måndag 29 november 2010 Sista kvällen

Tack för en sjysst Kina-tid! Ser fram emot fler resor! :) wanan!

• Anneli kommenterade söndag 28 november 2010 Sista kvällen

Kul att ni haft det så himla mysigt och att ni trivs så bra tillsammans. Det är äkta vänskap det!
    Nu kanske ni har landat på flygplatsen... och snart får vi kramas igen. Tack för att vi fick följa er här på resedagboken. :)
    Kram Anneli.

• Helen kommenterade lördag 27 november 2010 Sista kvällen

Härligt med så lyckad "sistakväll"!!! Måste kolla "Allsången" sen! Finns det bildbevis på kartan, ni ritade på väggen, också? Ses imon!
    Kram

• Helen kommenterade tisdag 23 november 2010 Tobbe är här!

Åååh, har Tobbe kommit nu äntligen! Med kanelgifflar ;)Jobbigt att du tappade den ena hamburgaren, kunde du inte få en ny? Eller var hamburgeplacet long gone? Vi längtar ganska mycket nu... men nu är det inte så lång tid kvar tills vi se. Ha det bra tills dess! Kram

• camillabramer kommenterade tisdag 16 november 2010 Förhyyyld

Hehe, ja det får jag se till!

Vet inte riktigt hur det är med barnperspektivet gällande det! Men tror det är rättvist för alla som betalar för ett säte. För barn i knäet på vuxen går det nog en 10kg väska tror jag att jag hörde på bagageinformationen!

Kram