-
RESDAGBOKEN LEVER VIDARE!
1 jun 2012 13:03
Som ni kan läsa i vårt glädjande nya meddelande här på sajten, så har Resdagboken fått en ny ägare och kommer därmed att leva vidare. Det känns fantastiskt bra att kunna meddela detta efter alla mail och meddelanden från medlemmar som blev besvikna över tidigare beslut om nedläggning.
Här är det fritt fram att diskutera denna härliga nyhet! Den tidigare tråden har vi stängt för nya svar.
United Sites of Europe med Fabian Mossberg i spetsen kommer i nästa vecka att kommunicera mer utförlig information om planerna för Resdagboken, dels via E-post och dels här på sajten. I samband med detta tar de gärna emot era önskemål, synpunkter och funderingar, detta med fördel i denna forumtråd.
Mer läsning om nyheten hittar ni via länkarna i sidhuvudet.
Varma hälsningar,
Resdagboken Support
-
Sv:RESDAGBOKEN LEVER VIDARE!
1 jun 2012 13:17
Jäzz! :o)
-
1 jun 2012 13:38
Underbara nyheter, då kan mina vänner som ej har Facebook fortfarande följa med mig på mina resor. TACK, TACK tusen tack.........
-
1 jun 2012 13:44
Förlåt!!
Jag tror på det när jag ser det... men det låter ju i alla fall som viljan finns där men som sagt, jag tror på det när jag ser det.
Det är ju ett bra namn och bara det är ju värt sin del...
-
1 jun 2012 13:56
Mycket mycket bra..Har på förmiddan laddat över en resa som gjordes 2006 med Brommapojkarna P17. Där vi hade resedagbok, så alla föräldrar,vänner mm kunde följa tunering timme för timme dag för dag..Viket var mycket uppskattat av alla hemma.
Facebook fans väl inte då i sverige, så resedagboken blev vår kontakt med alla..
Bra att den får leva vidare "Resedagboken"
-
1 jun 2012 14:56
Glada nyheter!
Facebook i all ära, men det är så jädrans skönt att kunna resa bort ifrån Facebooks alla " måsten "
Ser även fram emot kommande mobila lösningar m.m!
Länge leve resdagboken! :)
-
1 jun 2012 16:05
Skönt och slippa börja om någon annanstans
-
1 jun 2012 17:39
Underbara nyheter!! skönt att slippa leta reda på någon annanstans att skriva om sina resor
-
1 jun 2012 18:03
En sten föll från mitt bröst!!!
-
1 jun 2012 22:55
Skönt att slippa gå med i facebook för den är till för "glina"
-
2 jun 2012 00:29
awsome!