logga in med Facebook
Resdagbokens ägare har beslutat att stänga sajten den 15 juni 2012. Klicka nedan för mer info.
Pressmeddelande Medlemsinfo Support
Du måste vara inloggad medlem för att svara på eller skriva ett nytt inlägg. Bli medlem
6 feb 2012 08:36
jag och en kompis ska åka till australien i slutet av april- slutet av maj. vi behöver lite tips på vad vi kan hitta på.skulle även bli glada för lite info om vart vi bör befinna oss för att få så mycket sol och värme som möjligt. marie
rydstale Loggade in torsdag 9 februari 2012
rydstale
Loggade in torsdag 9 februari 2012 från Vetlanda, Sverige
29 apr 2012 22:34
Hej.Du kommer finna att det finns mycket att hitta på. Tyvärr åkte jag hem i början av maj när jag var nere i Australien så jag har inte mycket erfarenhet av vädret där nere just nu. Förutom att åka längs med östkusten som de flesta svenskar gör skulle jag rekommendera tasmanien. Vacker natur och väldigt skiftande. Tyckte väldigt mycket om Hobart som var en liten småmysig stad.Tog också en 14 dagars tur från Adelaide till Darwin med Kakadu nationalpark. Något som man uppskattar i efterhand men det är långa timmar på bussen. Hamnade i bra gäng på turerna så det gör ju hälften. Hoppas att ni får en underbar resa. Hör gärna av er om ni undrar något mer .Linus
linus_abrahamsson Loggade in för 1 dagar sedan
Pågående resa USA-Kanada
linus_abrahamsson
Loggade in för 1 dagar sedan från Toronto, Kanada
29 apr 2012 22:35
Du måste vara inloggad medlem för att svara på eller skriva ett nytt inlägg.
Om Resdagboken Regler Cookies Bli medlem FAQ - Vanliga frågor