-
reskompis våren 2012 sökes!
8 aug 2011 21:36
jag är en tjej på snart 21 år och jag söker reskompis inför våren 2012. jag är jättesugen på att resa någonstans eller till flera ställen, kan tänka mig att stanna längre i vissa länder och kortare i andra, men mer om vart och så kan vi komma överens om tillsammans. tågluff i europa eller kanske till thailand och indien :D
som person söker jag dig som är snäll och glad påhittig och gärna att du är bra på att ha koll på saker, självklart ska vi ha koll på saker tillsammmans, men ändå..
hoppas att du som är intresserad svarar i denna tråd så hörs vi mer och planerar nogrannare!!
allt gott
Ida
-
Sv:reskompis våren 2012 sökes!
9 aug 2011 02:12
Hej!
Jag är en 20 årig tjej som också är sugen på att resa i vår! Har varit i Thailand tidigare med familjen och vill väldigt gärna åka dit igen! Men kan även tänka mig många andra resemål. Mycket roligare att resa tillsammans än ensam!:)
Hör gärna av dig till min mail/MSN om du vill snacka mera:
jenny.nilsson@live.com
MVH
Jenny
-
9 aug 2011 17:16
Hej jag är också en 20-årig tjej som känner för att resa. Jag har bott i USA i två år så alla mina vänner har redan hunnit resa till andra ställen. Nu är jag väldigt sugen på att åka någonstans och undrar om det är någon som vill hänga p. Jag är väldigt nyfiken oc gillar att ta mig an utmaningar.
Hör av er på: louiseroeckhansen@hotmail.com
-
10 aug 2011 21:04
kul att ni svarat, nu har jag lagt till er så kan vi höras mer om det där !
-
19 jan 2012 19:24
hej!
jag ska dra till indien två veckor i mars om du ær sugen på det :)
-
5 feb 2012 20:28
Hej!
Jag är en tjej på nitton år som är sugen att tågluffa efter studenten! Alltså blir det runt den 18:e juni. Vet inte om du tycker det är för sent =)
Om du är intresserad kan du höra av dig på min mail: bakker_frida@hotmail.com
-
5 feb 2012 23:28
Hej Ida, du låter väldigt lik mig i tänket, kolla in min reskompis "annons" om Vietnam i April :) kram
-
29 feb 2012 08:34
Allting är intressant, hör av er till mig på facebook så kan vi prata vidare :)
Lucas Yousif
-
10 mar 2012 12:49
Hej
Har ni kommit t ngt beslut än?
Var bär det av...
Ngn som e sugen på att inkludera sydafrika 2 v i resplanen?
Funderar på om jag ska åka dit de 2 första v i april.
Må gott
Lisa