Nijmegenmarschen 2012

Dagboksinlägg

Fyll i ditt namn och e-postadress, så får du ett mejl varje gång någon av följande medlemmar uppdaterar sin resa.

Ladda ner texter och bilder

Resenärer (1)

• 2 länder
  • 9 inlägg
  • 3 besökta platser
  • Uppdaterad lördag 21 juli 2012

Mc-resa till Nijmegen i Holland och 21:a 4-dagarsmarschen.

Senaste kommentarer

• Rudolf Abelin kommenterade lördag 21 juli 2012 Ettan kom ( det finna absolut inget att oroa sig för)

Dricka för lite är inte bra.....

Har hört att öl innehåller mycket vatten;-)

Vi hörs
    Dubbis

• Mia Noltorp kommenterade fredag 20 juli 2012 Fyran kom, slut på marschen !

Gott jobbat! Fick erbjudande om att spela men någon måste ju försörja familjen när maken har semester;) Kom gott hem!

• Harriet kommenterade onsdag 18 juli 2012 Tvåan kom

Det var ju skönt att höra att du mått bättre idag. Alltid en avvägning, hur mycket måste jag dricka, hur mycket behöver jag kissa. Otaliga är de gånger man ställts inför detta.... Men som sagt, dricka måste man!

• Harriet kommenterade tisdag 17 juli 2012 Ettan kom ( det finna absolut inget att oroa sig för)

Aj aj aj... Men så bra att du mår fint igen. Det är så himla lätt hänt att man dricker för lite och det straffar sig direkt. Se nu till att hålla vätskebalansen och lycka till de resternade 3 dagarna.
    Och ja, Trond från Lund är också med och spelar i HvMk. Ett stort gäng från Skövde medverkar också. Hoppas att de låter bra!
    //Harriet

• Eva Jönsson kommenterade tisdag 17 juli 2012 On site

Synd att du inte är hemma i Helsingborg på tisdag. Lennart Palm kommer till Kul-i-Juli i Grytan ;-)