• 634

Viktoriafallet

söndag 7 februari 2010 Victoria Falls, Zimbabwe

Hej
I går kväll så kom vi fram till Viktoria fallet . De började med att vi fick se en film på de olika aktiviterna som man kan göra här . Jag valde Suncet , cruise , vandring med lejon , kanoting nedför Zambezi floden , linbana borta vid Viktoria fallet och en helikopter tur över fallet . De ska bli kul och spännade .
I går efter maten så var vi ett gäng som var borta vid baren och dansade , det var riktigt kul .
Senare idag så ska vi gå in i nationalparken där fallet ligger .
Här runt omkring är det en grön och fin natur . När vi åkte hit så åkte vi över bron som man hoppar bungy jump ifrån . Därifrån kunnde man se fallet . Det var riktigt mäktigt .
Vi hörs !

Loggade in fredag 12 april 2013
från Varberg, Sverige

Uppdaterad söndag 7 februari 2010

Kommentarer till inlägget (1)

• Anders kommenterade tisdag 9 februari 2010

Hej Erik!
    Kul att höra ifrån dig, och se bilderna. Hoppas ni får det fortsatt bra. Här har vi c:a 3 dm snö och underkylt regn, så vi blir lite avundsjuka.