Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

På flygplatsen

Nu sitter jag här förväntasfull vid Gate 21B på Landvetter flygplats. Känns fortfarande inte som jag är påväg. Precis ätit frukost och kl är 05:56. Lite trött men inte sömning. Allt har gått bra, incheckning gick fort. Har allt med och är allmänt ganska lugn...just nu.

Jasmine
Mormorsgraddkanna i USA
Senast aktiv - från Landvetter, Västra Götalands län, Sverige
27 blinda barn
tisdag 28 mars 2017 - Cotonou, Littoral Department, Benin

Mina dagar de senaste dagarna har varit mycket speciell. Jag sa till en vän att jag har haft en normal dag, men när jag tänker efter så är det en mycket ovanlig dag. Tänk att få möta 27 blinda små barn mellan 4 månader - 10 år under två veckor och hjälp dem att att förbereda sig för

Anneli Persson
Mercyships-anneli i Benin 2017
Senast aktiv - från Cotonou, Littoral Department, Benin
Stadspromenad

Måndagen bjöd på soligt väder och det första vi gjorde var att lämna in vår hyrbil. Vi missbedömde helt gångavstånd tillbaka till hotellet plus att vi inte hade täckning på mobilen så inga kartor vi kunde använda med GPS. Det tog oss 1,5 timme att gå tillbaka! När vi kom fram åt

Anja Persson
anjajohanna i Islandsresan
Senast aktiv - från Snæfellsbær, Island
Snart bär det av!

Hej på er! Efter önskemål från släktingar och vänner som inte har tillgång till facebook och instagram skapade jag denna resdagbok istället :)Packning och framförallt tvätt av alla kläder är i full gång och resfebern börjar komma smygande. På fredag morgon bär det av till Kastrup

MACHU PICCHU
tisdag 28 mars 2017 - Aguas Calientes, Peru

Inka Leden och Machu PicchuMachu Picchu Går det ens att beskriva? Nej inte riktigt, men jag kan säga att det antagligen var en av de tuffaste grejerna vi gjort men även det absolut vackraste och häftigaste. Vi gick den äkta inkaleden på 45 km genom hjärtat av de vackra Anderna i Peru. "5

Isabella Carlman Sanne Hall Isa Sundholm
tripletroubleontour i Triple trouble on tour
Senast aktiv - från Panama City, Panama