Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

19 september
onsdag 20 september 2017 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Nu har vi varit vakna i över 24 timmar och nu går tankarna i ultrarapid. Lokal tid nu 18.40.

Lena Carlson
rosenhills i Rosenhills goes to Kanada
Senast aktiv - från Vancouver, British Columbia, Kanada
Tisdag
onsdag 20 september 2017 - Nanning, Guangxi, Kina

2017-09-19God Morgon!Dagen tillbringas i och omkring lägenheten. Jag simmar ensam i poolen hela morgonen, inte många där när skolor och jobb är i full gång. Det är skillnad på kvällarna när de hemkomna skolbarnen kommer och svalkar sig, då är där liv!Det städas och plockas i

Dan
Laowaj i Hötturné 2017
Senast aktiv - från Nanning, Guangxi, Kina
Det närmar sig
tisdag 19 september 2017 - Hässleholm, Skåne län, Sverige

Hej! Nu börjar det närma sig allt mer och allt är nästa ordnat inför flytten utomlands. Det är så mycket som skall göras och fixas som man egentligen inte tänker på. Så för att kanske vara till hjälp för någon annan så ska jag skriva ner hur jag har förberett mig samt ge lite tips

En annan värld
tisdag 19 september 2017 - Pitlochry, Skottland, Storbritannien

Tisdag morgon, vi vaknar upp i detta fantastiska dockhus. Går ner för att äta frukost i sköna, mjuka och avslappade kläder och möts där av en servering som skulle kunna varit för adligt folk. Dukat med finaste porslinet, silvret är putsat och dukningen klanderfri. In kommer Margret

Sara Carreman
micke_sara i Skottland hösten 17
Senast aktiv - från Kungälv, Västra Götalands län, Sverige
Split 2017-09-19
tisdag 19 september 2017 - Split, Split-Dalmatiens län, Kroatien

Med tåg till Bled (norra Slovenien) med vackra sjöar, slott och berg (Julian alps). Bodde bra och åt gott. Sedan vidare till Ljubljana och Zagreb (Croatien) för mer slott och god mat, samt (tyvärr) en hel del regn och kyla. National parken Plitvice med massor av vackra vattenfall lyckades

Per Bråmå
mergulan i Europa med interrail