Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

19 september: Volleyball and konsert med barnens skolkörer!
onsdag 19 september 2018 - Invercargill, Southland, Nya Zeeland

Det var molnigt på onsdagsmorgonen, men började klarna upp när barnen gick till skolan.  Strax efter gick jag för att spela tennis. Det var härligt, soligt väder så det behövdes både keps, solglasögon och solkräm... Det var som vanligt roligt att prata med alla trevliga människorna som

Venice beach
torsdag 20 september 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Efter att ha lämnat motorcyklarna hos Daniel och Cindy i Perris, fick vi skjuts in till L.A av Daniel. Vi har tagit in på ett hotell nära flygplatsen. Vi tog en Ubertaxi till Venice beach, och promenerade till piren i Santa Monica!

Wildhogs
WildHogs i Californien 2018
Senast aktiv - från San Simon, Centrala Luzon, Filippinerna
Perth
torsdag 20 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Så nu har man tagit dig till Perth. Flygresan ner från Hong Kong, var lugn. Tog ca 7 timmar. Totalt från Oslo tog det väl ca 27-28 timmar eller vad det blir. Lång resa. När vi väl kom till Perth, så gick det undan. Behövde inte vänta på väskan många minuter. Ingen kö i passkontrollen,

Lars Eriksson
Lukas2 i Perth
Senast aktiv - från Perth, Perth, Western Australia, Australien
Tre underbara dagar i la vall

Efter en kortare tågresa över den spanska gränsen, begav vi oss tillsammans med Oskars familj till den lilla byn la vall. Byn där vi i princip var helt ensamma, och där bröllopet mellan Petter å Maria fulländades. Otroligt vackert beläget, på en utegård till ett gammalt kapell. Temat var

Vi börjar nu med en ny resedagbok.
onsdag 19 september 2018 - Crotone, Kalabrien, Italien

Du hittar nya resedagboken på www.idaslogg.blogg.se

Tåg tredje klass
onsdag 19 september 2018 - Varanasi, Uttar Pradesh, Indien

Agra till Varanasi Tredje klass fullproppat sovtåg skavföttes med någon i flera timmar på brits utan ac hihi. ✌🏼🤣 Kul upplevelse 🙃och magisk natt med eldflugor och syrsor när express superfast smög sig fram i 60 km/h. Tog ett finare hotell för 200 kr efter lite "yes miss i know

Frida Breideby
Lankalady i Frida Breideby - Indien 2018
Senast aktiv - från Agra, Uttar Pradesh, Indien
Foton fredagen.
onsdag 19 september 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Här kommer resterande foton från fredagen.

Elisabet Trigwell
chortipvilla i Höstresa till Göteborg.
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Mot Novosibirsk
onsdag 19 september 2018 - Novosibirsk, Novosibirsk, oblast, Ryssland

Det var fantastiskt härligt att Tobbe och Angela kom till ön. Det var skönt att prata med folk som jag redan känner. Och de verkade hyfsat nöjda med hotellet också.Idag är jag påväg tillbaka till Irkutsk med bussen och innan jag åkte så pratade med administrationen idag om det här att

Mission Complete
tisdag 18 september 2018 - San Diego, Kalifornien, USA

Konstatetar att Phoenix är/var en mycket trevlig och städad stad. Varmt. Som sagt, 41 grader på em och vid 22-tiden, runt 38 gr. Idag har vi kört runt i staden och kollat lite innan vi satte fart genom bergen längs gränsen mot Mexico, till Ssn Diego. Som sagt, genom bergen, men också

Christina Svärd
Chris68 i The American Dream - Coast to Coast
Senast aktiv - från South Miami, Florida, USA
Fatboy och Roadking
onsdag 19 september 2018 - Perris, Kalifornien, USA

Nu har vi tagit oss tillbaka till Perris, LA där vi startade roadtrip! I morgon ska vi lämna tillbaka Motorcyklarna Fatboy och Roadking, som tagit med oss ca 350 mil på Amerikas västkust! Lite vemodigt att resan börjar närmare sig slutet!

Wildhogs
WildHogs i Californien 2018