Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

onsdag 24 maj 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Som vanligt blir det lite stressigt innan taxin kommer.12.50 avgår flyget.Norwegian, i det närmaste fullbokat.Pendeltåg till Solna station.Oj där är det en hel del fotbollssupporters.Antar de skulle in till Kungsträdgården.Går genom Mall of Scandinavia till hotellet, Quality hotel

Dag 2
onsdag 24 maj 2017 - Trzebaw, Storpolen, Polen

En mestadels regnig dag med delvis uppehåll tog oss ifrån Gdynia till ett hotel Delicjusz i Trzebaw där vi torkat upp våra blöta kläder med personalens goda hjälp, vi har också käkat lite riktig biker mat goblonka.

Hemma bra, men borta bäst?
fredag 5 september 2014 - Mellieha, Malta

Då var vi tillbaka, hemma i Sverige åter igen. Alltid lika tråkigt att avsluta ett äventyr, men alltid lika skönt att komma hem efter att hemfärden börjat...Vår vecka tillsammans på Malta har varit helt fantastisk! Hotellet vi bodde på var väldigt bra. Seabank Resort & Spa – All

Emelie Johansson
Emelie_Swede i Söder om Stöveln!
Senast aktiv - från Skurup, Skåne län, Sverige