Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

20-26 januari
söndag 26 januari 2020 - Prasat District, Surin, Thailand

20 januariJa då var vi på rull igen, denna gång blir det i våra mått mätt en liten sväng till Asien för att samla krafter inför stundande säsong med våra fartyg.Klockan 08:45 punktlig som SJ ;)) blev vi hämtade av våran Wasim som sedan körde oss till Örebro där vi sedan tog bussen

Johan
Jonmar i 50 dagar bättre än inga alls
Senast aktiv - från Prasat District, Surin, Thailand
26 januari
söndag 26 januari 2020 - Semenyih, Selangor, Malaysia

Idag har vi inte gjort många knop. Yvonne, Gert och Anders varit magsjuka i natt men är på bättringsvägen, de har kunnat äta lite i dag, men är väldigt trötta. Värmen tar också på oss, legat i poolen en hel del idag, ca 32 grader varmt. Det går åt mycket vatten, snart gjort av med tio

Ö3 - rutiner och njut
söndag 26 januari 2020 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Hej därhemma!Nu närmar sig vår hemresa.... Vi har två heldagar kvar och hoppas på sol, bad, massage, eldshow och god mat - Samuelsson har beställt lyxmiddag på lyxhotellet m största nuggetsen :)Senaste veckan har vi mest varit. Dock har nåt "annorlunda" gjorts i princip var dag. Jag är

Mize Samuelsson
Mize i Återhämtning på tre öar
Senast aktiv - från Ko Chang, Trat, Thailand
#bortabramenhemmabäst
fredag 24 januari 2020 - Colombo, Västprovinsen, Sri Lanka

Vaknar innan kl ringer, vi får inte försova oss😬. Allt är packat och klart så det ör bara att hoppa i kläderna och kila ner till vår Chaufför som väntar. Trots att kl bara är 06:30 så är morgontrafiken i fullgång i Colombo. De flesta bilarna är på väg in till stan och vi på väg

25 januari
lördag 25 januari 2020 -

Idag har vi bara relaxat, badat mest hela dagen i vår egen pool och solat. Vi har varit och handlat vatten 5 liter kostade bara 35000 och middagen i kväll kostade 100000. (Det är indonesiska rubier)

24 januari
fredag 24 januari 2020 -

Idag innan vi skulle åka till flygplatsen han vi med en tur upp i Sky Town och vilken utsikt man hade där, där var glas golv och en del bilder är tagna rakt ner på gatan. Sedan höll hotellet att förbereda för den Kinesiska nyåret som firas den 25/1. Fick syn på fönsterputsare som hängde

23 januari
torsdag 23 januari 2020 - Auckland, Nya Zeeland

Idag har vi kört ca 23 mil och nu är vi i Auckland och varit och lämnat bilen. Har checkat på Sky City hotell ett exklusivt hotell. Bor alldeles in till Sky Town och vilka fantastiska färger den visade upp sig i på kvällen. I kväll var vi på en jätte fin resturang som ägs av Peters

23 januari
torsdag 23 januari 2020 - Auckland, Nya Zeeland

Idag har vi kört till Auckland det blev ca 23 mil och har varit och lämnat bilen. Har checkat in på ett lyxigt hotell med casino. Sky city hotell heter det, ligger alldeles intill Sky town. I kväll var vi på en jätte fin resturang som ägs av Peters kusin dotter,där vi åt gott och blev

Sista dagen i Sri Lanka
torsdag 23 januari 2020 - Colombo, Västprovinsen, Sri Lanka

Åå så gott vi har sovit😃jättesköna sängar, tyst och svalt👍🏻. Får nästan chocken när vi går ut efter frukost och det är 34 grader😝😥☀️. Vi promenerar till ”one galle face” ett megastort nyöppnat köpcenter i 6 våningar. För att komma in måste vi passera en

Kokoskol och storstad
onsdag 22 januari 2020 -

Vi ger oss iväg från Kalpitiya vid 8:30. Vår Chaufför är 30 minuter sen och jag hinner bli orolig att vi har missförstått varandra😳. Känns väldigt skönt när vi äntligen ser bilen komma 🚘Vi har ett möte med min kollega Rasanga Adikara på Jacobi Carbons fabrik i Nattandiya som

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster