Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Sköna dagar utan stress Och en hel del kyrkklockor
tisdag 23 april 2019 - Maiori, Kampanien, Italien

Dag 17-19Dessa dagar var helt underbara dagar. Vi köpte nybakt bröd till frukost varje morgon som ett komplement till havregrynsgröten. Vi körde ett pass på lekplatsen där jag framförallt fastnade för en rutschkana som var fantastisk rolig framförallt när man åkte med Moa. En dag blev

Daniel Blomqvist
DrB i Italy by train
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Byggen, byggen och skyskrapor
tisdag 23 april 2019 - Shenzhen, Guangdong, Kina

Vi trotsade den kinesiska byråkratin och gick iland i Shenzhen. Mycket noggrann passkontroll både när vi gick i land och ombord medförde en del köande, men det fick vi ta. Leende kinesiskor med välkomstskyltar kantade vägen när vi gick igenom den moderna terminalen. Med lite hjälp av en

Christer
Chrisbi i Trieste till Tokyo över havet
Senast aktiv - från Shenzhen, Guangdong, Kina
Sol
måndag 22 april 2019 - Folly Beach, South Carolina, USA

MåndagVaknade tidigt, trot om du vill.Soffan börjar kännas lite nerlegad .Frukost denna morgon stod Jullan för som stekte American pancakestill oss alla 😊 gott 😊Vi lade lång tid på att förstå hur vi skulle dosera kaffet i kaffemaskin,men upptäckte att som vi gjort var rätt, men med

Strosat runt hela dagen i Edingburg
måndag 22 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Idag vaknade vi vid och gick ner vid 7,30 när de öppnade. God buffé 👍. Gjorde oss klar och drog iväg, tog bilen och skulle parkera utanför Hard Rock men jag missade en hittade till ett p-hus och gick mot en butik där Albin skulle kika på glas men fanns inget. Hittade en jacka som Junia

Veronica Ohde
FamiljenOhde i Skottland 2019
Senast aktiv - från Sandviken, Gävleborgs län, Sverige
Istället för bergsbestigning!
lördag 20 april 2019 - Poring

Nu har vi då lämnat paradiset Mantani. Vi anlitade en kille som körde oss från Kota Belud till Poring, en trip som vi trodde skulle ta ca 1,5 timme men som tog nästan det dubbla!Krokigt och guppigt och en väldig massa höjdmeter. Väl framme i Poring checkade vi in på vårt backpackerställe

Tomas Larsson Och Johanna Fyrk
fyrklarsson i Borneo 2019
Senast aktiv - från Sandakan, Sabah, Malaysia
Dagen efter
söndag 21 april 2019 - Folly Beach, South Carolina, USA

SundayGissningsvis skulle vi gått till kyrkan idag som säkert väldigt väldigt  många amerikaner.Men vi svenskar är väl kända som hedningar så vi höll oss borta.Inom fem minuters promenad ligger åtminstone tre kyrkor.På vägen till bröllopet igår låg det kyrkor i varje gatuhörn Det

Off We go
tisdag 16 april 2019 - Folly Beach, South Carolina, USA

Äntligen iväg.Vi mjukstartade resan och drog upp o bodde på hotell kvällen innan.Skönt att slippa morgontrafiken vid Stockholm.Vi åt lite och träffar på några av Julias innebandykompisar. Kom i säng runt 21 ca och somnade helt ovaggade vid 23.Upp frukost och transfer till Arlanda, där

Onzzzdag
onsdag 17 april 2019 - Folly Beach, South Carolina, USA

En sen natt gav en tidig morgon. Men tack o lov somnade skribenten om.De fem yngsta i sällskapet vaknade runt halv åttaoch gav sig ut på frukostjakt.Mr Eriksson sr hakade på.Frun i huset försökte plita ihop ett inlägg till resdagboken .Frukost intogs under en hygglig stämning 🤔🙄Men

Sunny Thursday
torsdag 18 april 2019 - Folly Beach, South Carolina, USA

TorsdagKonstaterar igen att sängen Tomas o jag sover i är en katastrof.  Somnade 23.30 ca. Vaknar varje gång någon av oss vänder sig.  Tomas mäter med jämna mellanrum hur långt jag har kvar till kanten eller låt mig säga stupet på min sida. Jag hamnar tydligen för nära honom.Men

Glasgow till Gateshead
lördag 20 april 2019 - Gateshead, England, Storbritannien

Art Garfunkel. Efter att äntligen somnat vid 1-2 så va det skönt att vakna strax före 8.. Käkade frukost och checkade ut från hotellet. Daniel skrev även en lapp till ägaren på att vi va missnöjda. Packade in i bilen å tog en varsin kaffe på Starbucks runt hörnet innan vi åkte mot

Veronica Ohde

kasperfinknielsen svarade

Azorerna

kasperfinknielsen svarade

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster