Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Utflykt till Matsushima och intressant matkultur…
söndag 28 maj 2017 - Matsushima, Miyagi prefektur, Japan

Idag har vi haft en, minst sagt, intressant matupplevelse på vår dagsutflykt till Matsushima. Jag vill börja med att säga att priset för mest vågade matintag idag går till (trumvirvel) Susanne! Hon gjorde en enastående insats där hon verkligen tänjde på gränserna och utmanade oss alla

Keep on rollin'
söndag 28 maj 2017 - Floyd, Virginia, USA

Då har det hunnit bli söndag. Vi kom upp på parkvägen igår så nu känns allt som det ska. Härligt väder har vi haft hittills. Övervägande soligt och runt 25-30 grader på dagarna. Igår kväll regnade det litegrann men idag är det fint igen. Bor på ett grymt mysigt ställe med mycket

Sylvia Carlsson
Route66mm i BRPKW 2017
Senast aktiv - från Floyd, Virginia, USA
Hemresa!
lördag 7 januari 2017 - Venedig, Veneto, Italien

Fredagen tillbringade vi till stor del i båt. Vi köpte heldagsprojekt för båtarna och åkte runt i Lagunen, var på Lido och tittade på de långa stranden och vi var på Murano och titta på glas. På kvällen avnjöt vi en fantastisk middag på Trattoria Il Vagone, där vi också bjöds på

Dag sex
söndag 28 maj 2017 - Litoměřice, Tjeckien

I dag är det söndag och jag hörde kyrk klockorna slå, just nu vilar jag i värmen och justerade tändninge + 2 grader på harleyn.

-"Det luktar fiiis.... ", säger Cais
söndag 28 maj 2017 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

Började dagen med regn, krokiga vägar och REGN!En inte så bra början på dagen blev inte bättre när vi skulle tanka, näää vi fyllde inte bensin i dieseltanken, men strul med bensinstationen. Slutade med kontant betalning efter att ha försökt betala dieseln med konto- och

Cais Urbanke
Cais1 i Australien -Nya Zeeland