Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Öl för att stilla nerverna 😁

Vi har mött upp varandra och tar en lunch innan flyget till Paris. Obligatorisk fira att resan har börjat öl 😁🍻​​​​​​​​​

Johannesburg!
tisdag 24 januari 2017 - O.R. Tambo, Kempton Park, Gauteng, Sydafrika

Trötta och slitna efter en lång flight! Jag är säker på att alla som bygger flygplan har en komité där de forskar på sätt att producera maximalt okomfortabla stolar. Möjligen är de även allierade med tillverkare av bussar! ​​​​​Värt att notera, folk erbjuder sig inte att

Svensk middag och planer pa ny destination

Idag ar det fredag och sista dagen i Jess kollektiv. Jag kommer sakna den skona sangen, skona duschen, den underbara utsikten fran tredje vaningen, fraschheten och Jess, Johanna, Kerstin och Mark forstas. Jag har haft det lite lyxigt har, eget rum och ingen press o stress och "bara ta vad du vill

Anja Persson
anjajohanna
Senast aktiv - från Hörby, Skåne län, Sverige
Tillbaka mot Lanta
söndag 22 januari 2017 - 45 Airport Blvd, Singapore

Idag var det dags att lämna Singpore för denna gången och åka tillbaka till Lanta. Eftersom flyget gick först efter lunch så hade vi tid med sovmorgon och frukost i lugn och ro innan det var dags att ta tunnelbanan ut till Changi flygplats.För att summera vår vistelse i Singapore kan man

Snart hemma
tisdag 24 januari 2017 - E18, Selangor, Malaysia

Vilka underbara veckor vi har haft!Tänk att våren lilla kille som älskar att gräva i sanden och ösa med vatten har blivit en poolkille och simmar massor :)Men nu är vi snart hemma. Ska bli skönt. Är väldigt sugen på semlor ;)kram

Emma Eklund
kinder84
Senast aktiv - från Arlanda, Stockholms län, Sverige

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!