Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Farväl Tandborsten
söndag 26 mars 2017 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Middag och kvällsdopp precis avklarat på vårt nya boende Nakara Beach Resort, sjukt varmt i vattnet även kl 20.00 så precis som i Åhus med andra ord. Efter ett par dygns slappande på Klong Nin rullade vi tillbaka till Klong Dao för att möta upp familjen Kreuter/Olofsson och då inte minst

36 timmar i det "lilla" landet Lesotho- del 1:
söndag 26 mars 2017 - St Lucia, KwaZulu-Natal, Sydafrika

Resdag 16.... (som ni märker är jag inte mkt till bloggare men better now than never, kommer återkomma med fler inlägg från längre bak på resan så fort jag orkar/kan. Bilder verkar inte vara så enkelt å fixa, får återkomma där). Sedan ett bra tag tillbaka har vi nu kommit in i riktiga

Kväll tionde dagen
söndag 26 mars 2017 - Shanghai, Kina

Under natten som gick skulle det ju bli sommartid. Jag skulle gå upp klockan 07:30 för att vi skulle komma iväg i god tid till Shanghai Museum. Plötsligt kom jag att tänka på detta igår kväll och funderade fram och tillbaka på om min mobil skulle ställa om sig själv eller vad som skulle

Annika Faström
AnnFas i Shanghai
Senast aktiv - från Shanghai, Kina
Vi gav kokosnöten en sista chans...

...och det blev tydligt att den första kokosnöten måste ha varit rutten🙊! Det var inte så illa trots allt! Idag har vi sugit ur det sista ur inte bara kokosnöten utan även Thailand. Vi har hängt vid poolen, tagit massage (Emil somnade så sött på massagebänken och fick ligga kvar i 20

Therese Thell Dalin
FamiljenThellDalin i Dalins äventyr