Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Golfrunda nr 6🏌️‍♂️🏌️‍♀️och brand i bergen
onsdag 20 februari 2019 - Boschenmeer Golf Estate, Paarl, Sydafrika

I dag var vi inbokade på Boschenmeer GK, en golfklubb som ligger i närheten av Paarl, ca 30 min bilväg från Franschhoek. Vi spelade med ett engelskt par som bor tre månader i ett hus på golfbanan. Upplevelsen var väl sådär... Ingen driving-range bara chip- och putt-område. Banan var hårt

Thailand, Khao Lak
torsdag 10 april 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Jag spenderade två veckor i Khao Lak med mamma, i detta paradis som för så många blivit förknippat med katastrofen med tsunamin. Och visst såg vi spåren efter det som hänt, men samtidigt såg vi återuppbyggelsen och hur otroligt vacker denna del av Thailand är.mer info och bilder kommer

HumlanR i Thailand, Khao Lak
Karon Beach
söndag 9 april 2006 - Karon, Phuket, Thailand

Två veckor med sol och bad i Karon Beach med mamma.Mer information uppdateras senare.

HumlanR i Thailand, Karon Beach
Egypten, Hurghada
fredag 1 juni 2001 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Det här var min första resa till Egypten, och således den mest oförglömliga.Jag reste med mamma, min bror och brorsans flickvän, och vi bodde på Grand resort i Hurghada. Hotellet såg ut som ett riktigt sagoslott med rosa byggnader med tinnar och torn, och på kvällen när det lystes upp av

HumlanR i Egypten, Hurghada
Surfing och road trip
onsdag 20 februari 2019 - Kaikoura, Canterbury, Nya Zeeland

Annelie ville helst inte vakna alls på grund av att huset hade en så härlig sovatmosfär. När hon väl pallrat sig ur sängen så inledde vi dagen med lantlig frukost med spatserande hönor utanför fönstret. När vi fyllt på med energi var det dags för surflektion. Mark lärde oss

En annan atmosfär
onsdag 20 februari 2019 - Auckland, Nya Zeeland

En sak kan en konstatera direkt. Ursprungsbefolkningen har en helt annan ställning och status på Nya Zeeland jämfört med Australien. Välkomnandet på flygplatsen i Auckland andas ursprung och maorisk kultur med musik och träsniderier. Visserligen är ca 10-14% % av befolkningen här maorier,

Ubud och drömboende! Vi
onsdag 20 februari 2019 - Ubud, Bali, Indonesien

Hej på er ❤️Nu är mitt yoga och hälsoretreat över, det har varit så kul och då lärorikt! Yoga, god hälsosam mat, surfing, matlagningskurs, risfält, kaffeodling och massor fantastisks människor. Magiskt! Det var nog inte mitt sista yogaretreat! Nu har vi åkt vidare ut ibland Ubuds

Amanda Israelsson Och Eric Eklöf
Amandaocheric i Bali & Yoga retreate
Senast aktiv - från Bali, Indonesien
Shopping
tisdag 19 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Idag tog vi lite sovmorgon...till sju :)Käkade New York Cheesecakepancakes på Ihop 🥞 innan vi begav oss till Orlando premium outlets Vineland för lite shopping. Det började lite trögt men tog sig lite bättre mot slutet. Fast dollarn nästan ligger i 10 så fick vi sju par levisbyxor för

Camilla Mårtensson
camillaopiggen i Florida/New York
Senast aktiv - från Bjuv, Skåne län, Sverige
Skola varvat med utflykter
onsdag 20 februari 2019 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej,Dags att skriva lite igen nu när vi har varit på några utflykter.Vi lyckades pricka in en sval dag att åka till Cleland nationalpark där det utlovades djurmatning, och det stämde. Vi började dock med att få komma nära en Koala (som jag tror hette Eve), henne fick man klappa lite.

Egypten igen :-)
tisdag 11 november 2014 - Hurghada, Al-Bahr al-Ahmar, Egypten

Åter igen tillbaka i Hurghada för en vecka i solen med mamma. Värme, sand mellan tårna, bad, snorkling, avkoppling, öl och trevligt sällskap. Livet kan inte bli bättre än så.

HumlanR i Egypten, Hurghada

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster