Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Regn
torsdag 21 september 2017 - 8 Xin Xu Jiang Dong Lu, Nanning, Guangxi, Kina

2017-09-20God Morgon!Dagen liknar den förra men med den skillnaden att det blev ett ordentligt regn vid lunchtid, tur man var inne. Det behövs en skvätt så att dammet lägger sig från trafiken, de slipper vattna på några timmar. Annars går det mycket vattenbilar som vattnar asfalten och

Dan
Laowaj i Hötturné 2017
Senast aktiv - från Nanning, Guangxi, Kina
Skottlands minsta destilleri
onsdag 20 september 2017 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

På den femte dagen tröttnade vädergudarna. Regnet kom till oss. Trots tandläkarväder och lätt nederbörd hade vi onsdagsleendet på läpparna. Klockan 10:00 gick vi in genom grindarna till Edradour som är Skottlands minsta destilleri. Vi tog en guidad tur där vi fick veta hur

Sara Carreman
micke_sara i Skottland hösten 17
Senast aktiv - från Kungälv, Västra Götalands län, Sverige
Hemma igen.
onsdag 20 september 2017 - Jönköping, Jönköpings län, Sverige

Hemkomen sedan några dagar. Helt oförglömlig resa! Allt gått bra. Nu börjar skrivandet. Vet inte riktigt hur många inlägg det blir, men något per vecka i några veckor kommer det att bli. Passar redan nu på att göra reklam för att det kommer ett program i Korrespondenterna, på SVT, i

Skytrain
onsdag 20 september 2017 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Vår första frukost. Vi har åkt skytrain in till city, förarlöst tåg. Varit gigantisk sportaffär, Intersport är stor som deras skoavd. Det finns möjlighet med mountainbike, inget vi ska pröva.

Kvikkjokk- Hemavan
onsdag 20 september 2017 - Hemavan, Västerbottens län, Sverige

Med adrenalinet på topp efter springtur och efterföljande kolhydratsladdning tar jag mig an den överväldigande uppgiften att sammanfatta det som varit den blötaste, eländigaste, tyngsta, men också bitvis härligaste, delen av vandringen hittills.. Jag delar som vanligt in det efter