Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Resan med Uwe å Alice
onsdag 15 augusti 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Morron.. Uwe å Alice tog oss med till Lee's för frukost.  Gott kaffe å en god baguette. Hem till huset å packa om lite å förbereda för vår långa färd till Utah. In i bilen å fick följa med till Alice dental studio, hon hade lite å ta hand om innan avfärd. Lång färd till Las Vegas

Dag 5
söndag 19 augusti 2018 - Tui, Galicien, Spanien

Middagen igår blev mycket trevlig. Nästan alla som bodde på härbärget delade upp sig i grupper och lagade middag ihop. Sen satt vi i långbord ute i trädgården och åt och umgicks. Vi fixade mat med några från Portugal och Spanien så språket var en salig blandning men trevligt hade vi.

Tack för allt!
torsdag 19 juni 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej allihopa, ville bara säga tack för alla samtal! Jag mår jättebra nu, har bara någon rolig huvudvärk när man reser sig ibland. Hoppas ni alla har det bra där hemma, jag älskar att vara tillbaka i Sverige igenmå jag säga :)Puss & KramAnna

Anna Tingstedt
annatingstedt i USA
18 augusti: Vandring på Kepler Track!
lördag 18 augusti 2018 - Invercargill, Southland, Nya Zeeland

På lördagmorgonen vaknade alla, utom Vilma, redan strax efter kl 7. Jag och Per ”mornade” oss en stund och Per gick sedan upp och ordnade frukost, medan jag dröjde mig kvar ett tag till i sängen...Efter att Per ordnat en lite lyxigare frukost än vanligt med bla äggmackor, packade vi ihop

Economy Extra , Finnair. Hotell Bangkok.
söndag 19 augusti 2018 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Var nöjda med vårt tillval Economy extra på senaste Thailands/Hong Kong-resan.Har köpt till detta även på vår kommande tripp.Bäst att inte vänta för länge med det, en del platser redan bokade.Hotell Bangkok bokat inför återesan till Sverige.Tänker oss återigen till stora marknaden

Himmelriket finns i vårt kylskåp
söndag 19 augusti 2018 - Gurgaon, Haryana, Indien

I onsdags firade Indien självständigheten från Brittiska imperiet. Dagen hedrades med flaggor längs vägarna och husen prydda i Indiens färger. Det är en av de få dagar i Indien då många affärer, marknader och sevärdheter är stängda. Det är också "dry day", ingen alkoholförsäljning

Snowbird Resort all day..
fredag 17 augusti 2018 - Utah, USA

Frukost gottit.. En sväng till poolen. Simmade lite å kröp sen ner i bubbelpoolen. Varmt varmt men så gott för kroppen. Solade lite. In å duscha å lite käk på de. Upp på rummet å tog oss en powernap. Fixade lite kaffe å satte oss på balkongen å mjöt av utsikten å alla som höll på

Dag 1
onsdag 15 augusti 2018 - Sao Pedro de Rates, Portugal

Så startar vår resa mot Santiago de Compostella. Vi hade förberett oss med att besöka katedralen i Porto redan dagen innan och fått det obligatoriska pilgrimspasset. Vi ska vandra Camino Centro men hade läst att första biten går genom industriområde och stora vägar så vi valde att ta

Dag 4
lördag 18 augusti 2018 - Rubiães, Portugal

Efter en god middag bestående av soppa, grillad bläckfisk och fruktsallad kröp vi till sängs. Tyvärr var det festival i staden så vi blev underhållna med sång och musik och därefter fyrverkerier till 01. Eftersom vi visste att det var en krävande tur idag och att nästa härbärge endast