Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Mot Sverige
tisdag 23 juli 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Singapore - Moskva 881,5 milVi blev sittande i planet drygt 1 timme innan vi äntligen lyfte. Och jag som var lite nödig redan när vi steg på.På 10 000 meters höjd åskar och blixtrar det över Kuala Lumpur. Mäktigt skådespel. Blev ett litet avbrott i min film, A star is born.Orkade faktiskt

Annika Bergström
Bubbel i Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂
Pyramider och lianer
måndag 22 juli 2019 - Chichén Itzá, Yucatán, Mexiko

Hemma igen för att sova fjärde o sista natten på vårt mysiga hotell som ligger mitt i smeten av Playa del Carmen. Hotellet har varit en perfekt liten oas för oss i det totala kommersiella myller som omger det. Tror inte att jag kan komma på något ställe jag besökt som varit på denna

Lala-landia
söndag 21 juli 2019 - Billund, Region Syddanmark, Danmark

Idag är det bestämt att det blir en heldag på lalandia eller som vi säger i föräldrar-tönt-världen lala-Landia.Vi bestämde oss för att den lille-lille August skulle få sova hemma. Så Carolin och Brage drog till det ökända monky-tonky landet själva.Ja det är ungefär som det låter,

Wiesbaden
måndag 22 juli 2019 - Wiesbaden, Hessen, Tyskland

Efter utcheckning från hotellet och en kort promenad till tågstationen så for vi idag vidare. Först mot Frankfurt och sedan vidare mot Wiesbaden och hem till Stephen och Marion.Trots snålt tilltagen bytestid gick resan som på räls hela vägen. Väl på plats svalkade vi av oss och fyllde på

Annelie Jönsson
Annelie_och_Tomas i Dag 3 Heldag i Warszawa
Senast aktiv - från Wiesbaden, Hessen, Tyskland
Brexit
måndag 22 juli 2019 - Dover, England, Storbritannien

Vi är fortfarande kvar i Dover!!I går kom Dave och hälsade på, en trevlig engelsman med spanskt! utseende. En bekantskap från förra segelresan 2006/07. Han och fd sambon, Pam färdades samma väg som vi under några månader. Vi sågs i olika hamnar och gjorde saker ihop när det bar sig.

Alperna 😍
måndag 22 juli 2019 - Axams, Tyrolen, Österrike

En dag blan höga berg ❤😍Frukosten på hotellet fick godkänt! Efter en vecka i Rimini med lite långtråkig, nä heltråkig frukost kändes morgonens frukost riktigt bra! Heja Österrike 😁Sen kollade bilen buss till en linbana upp på riktigt hög höjd! Men först en tur till bankomat och

Emma Skoog
emmamartin i Tågluff med barn i Europa
Senast aktiv - från Axams, Tyrolen, Österrike
Legoland dag 1
lördag 20 juli 2019 - Billund, Region Syddanmark, Danmark

Halv nio...asså halv nio då vaknar våra små trollDet har aldrig skett tidigare. Våra barn vaknar runt 06.00 och vi har en känd klubb med kusin Einar som heter frukostklubben, så att vakna halv nio är en händelse som inte kommer att ske innan barnen är runt 15 igen.Vi gör en god robust

Avresa...typ
fredag 19 juli 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

God morgon el god tidig morgonVi vaknar upp hos mormor i Göteborg väldigt tidigt. Det är ju resdag och vi ska bege oss till Varberg för att ta Stena (ej Stena bulk) till Grenå.Vi är på plats i Grenå kl 07.00 helt enligt plan, resan ner gick bra hälsar föraren Tobias, övriga i familjen

Från platt land till berg och dal
måndag 22 juli 2019 - Rønningane 33, 3965 Herre, Norge

Måndag 22 juli  (Inge)  Med tanke på att vi skulle ta morgonfärjan från Hirtshals gjorde vi en grovpackning kvällen innan samt ställde väckningen på 06.00. I mitt fall fungerade det medan kollegan hade gjort allt utom startat funktionen. Men jag kunde väcka honom med ett glatt "kaffet

Inge Och Hans-Örjan
mc2017 i Danmark - Norge 2019
Senast aktiv - från Hirtshals, Region Nordjylland, Danmark
Rättning i ledet!
måndag 22 juli 2019 - Hirtshals, Region Nordjylland, Danmark

Måndag 22 juli  (Hans-Örjan)  Upp och iväg. Måndag morron. I Hirtshals tyckte tröttmössan Hans-Örjan att det var smart att välja incheckningsgaten längts tll vänster, eftersom det var kortarst kö där. Ehh,, du.... protesterade Igne försynt, den här gaten är till

Inge Och Hans-Örjan
mc2017 i Danmark - Norge 2019
Senast aktiv - från Hirtshals, Region Nordjylland, Danmark

Nytt i forumet

Stor tröghet i resdagboken????

Malte svarade

Undersökning

kimjina svarade

Mc till Holland

Av Henkeslivsresor,

Besöka vaniljfälten i Peru

Inactive User svarade

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster