Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Bakgrund
lördag 19 augusti 2017 - Jönköping, Jönköpings län, Sverige

Det finns en plats som heter Lotimor. Ja, det finns säkert flera, men en av dessa är lite speciell förmig just nu. Den ligger i ett avlägset hörn av planetens yngsta land, Sydsudan. Landet har varit sargat av krig hur länge som helst. Först genom det inbördeskrig som rådde när Sydsudan

Det är dags!
lördag 19 augusti 2017 - Svalbard

Det är dags, att återign riva upp mig själv och därav trygghten. Ibland orkar jag inte med mig själv, även om det för denna gång känns välidgt lugnt. Varför vet jag inte, antingen är jag dum i huvudet eller så är det för jag är ganska van, van att trotsta min egen räddsla, ta mig

Lina Nilsson
linanilsson93 i BALI
Senast aktiv - från Sundsvall
En vandring i solen ( och under molnen)
fredag 18 augusti 2017 - Chicago, Illinois, USA

Kl. 20.15Efter mejlkontakt med hembasen inställdes eventuell tunnelbanaresande, vilket föranledd en ny dag på benen. Problemet med att bo mitt i smeten är att allting ligga åt andra hållet. Morgonen var gråmuligt och det kändes att regnet kunde börja när som helst då jag gav mig ut vid

Rainy days
fredag 18 augusti 2017 - Paraty, Brasilien

Nu är vår tid på paradisön Ilha Grande över och vi har förflyttat oss till den pittoreska staden Paraty. Innan vi båtade iväg från ön hann vi med att besöka ett läckert vattenfall, se ruiner från Ilha Grandes mörka historia och slå ihjäl en hel del tid på vårat favoritfik Ateliê

Börjar bra
fredag 18 augusti 2017 - Brommaplan, Stockholms län, Sverige

Flygbussens hållplats har flyttats till ett helt annat ställe på Fridhemsplan.En vänlig själ upplyste oss i tid. Börjar bra😉Sen kom aldrig bussen så vi delade en taxi med ett annat par.

Christina Hagström
KianStan i Tågluff i Europa