Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Asia- Sweden- Spain
söndag 30 april 2017 - Pineda de Mar, Katalonien, Spanien

Heej! Då var jag tillbaka med bara ett avslutande inlägg till den här resan plus att ni även ska få ta del av en liten del av den kommande resa jag befinner mig på nu. Alltså från Asien men en kort mellanlandning i Sverige och nu befinner jag mig i Spanien och Barcelona för en 5 veckors

Emelie Sandin
emet i All by myself...
Senast aktiv - från Pineda de Mar, Katalonien, Spanien
Back home
söndag 30 april 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Valborgsmässo aftonVad är problemet med engelsmän och deras toaletter?Så enkelt ett litet rum med toalett, dusch och en dörr med handtag och lås. I England, ett litet rum precis i ansiktshöjd med din säng, med en dörr som är som ett dragspel och inte går att stänga. Hur kul är det att

Annika Bergström
Bubbel i Bakvända resan
Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Sex dagar kvar
söndag 30 april 2017 - Falun, Dalarnas län, Sverige

Sex dagar kvar tills vi reser ner. Det blev kanske snabbast laget, jag fick reda på datumen för någon dag sen, men å andra sidan är jag glad över att vara på gång. Hellre nu än att vänta tills i sommar. Jag räknar med att vara hemma efter en månad, men har ombokningsbara biljetter ifall

Fia Bergström
AbbesFia i Resan till Thabelo
Senast aktiv - från Falun, Dalarnas län, Sverige
Koh Phangan
söndag 30 april 2017 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Nu har vi varit på Koh Phangan i snart en vecka och det har verkligen varit en lugn och skön vecka där vi mest har fyllt på med energi. Välbehövligt efter de fullspäckade dagarna vi hade på Koh Tao. Som jag skrev sist hade Arvid hög feber när vi kom hit och den höll i sig ytterligare en

Test
söndag 30 april 2017 - Falkenberg, Hallands län, Sverige