Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Dag 2 Citytur 1, Alcatraz och shopping!
lördag 18 maj 2019 - San Francisco, Kalifornien, USA

En dagstur runt i SF med besök på Alcatraz. Vädret var precis som i filmerna, regn och åter regn men mycket spännande./ KentDet var spännande och en aning skrämmande faktiskt att se och höra genom hörlurar berättelser av fångar och fångvaktare hur levde i fängelset och några

Senast aktiv - från Santa Cruz, Kalifornien, USA
Dag 3 Cable car, Fishermans wharf och promenad i staden!
söndag 19 maj 2019 - San Francisco, Kalifornien, USA

Hej! Idag började vi dagen med att Kent ställde sig i den långa kön till cable car-rundtur medan jag sprang ut och in i affärer, dock utan resultat. Det var med livet som insats, kändes livsfarligt men ändå roligt, att åka högst upp i backarna 👌 och vilka vyer över staden, sedan

Senast aktiv - från Santa Cruz, Kalifornien, USA
Dag 1 Ankomst till San Francisco!
fredag 17 maj 2019 - San Francisco, Kalifornien, USA

Hej! Kom fram vid ca17.30 SF-tid, odentligt trötta av den långa flygturen utan nån sömn! Dags att sova, gonatt😴

Mellanlandning i Amsterdam.
måndag 20 maj 2019 - Schiphol, Noord-Holland, Nederländerna

Nu har vi landat i Amsterdam. Här skall vi vänta tills 14.45 svensk tid innan flyget lyfter mot Orlando.  Vi skall fördriva tiden med fika och Uno spel.

Johan
Orlando2019 i Orlando 2019
Senast aktiv - från Schiphol, Noord-Holland, Nederländerna
Galapagos!
måndag 20 maj 2019 - Puerto Ayora, Galápagosöarna, Ecuador

Nu är vi på Galapagosöarna! Här hinner man se sjölejon, krabbor och leguaner på vägen mellan flygplatsen och hotellet. Puerto Ayora på ön Santa Cruz bor vi i nu. Det är huvudsamhället på Galapagos och är lite större samhälle än vi trodde. Det gör att det är enklare att komma

Landvetter.
måndag 20 maj 2019 - Landvetter, Västra Götalands län, Sverige

Nu är vi vid flygplatsen och väntar på att incheckningen skall öppna. Först bär det av till Amsterdam där vi får vänta i sju timmar innan flyget lyfter mot Orlando. Det blev inte många timmars sömn innan klockan ringde 01.30 så vi hoppas på att det går sova gott på planet.

Johan
Orlando2019 i Orlando 2019
Senast aktiv - från Schiphol, Noord-Holland, Nederländerna
Efter regn
söndag 19 maj 2019 - Ystad, Skåne län, Sverige

Efter regn kommer ....dimma.Igår var det helt tjockt i Simrishamn, vi hade tänkt att gå vidare men det kom annat emellan. På förmiddagen tog jag bussen till Lund för att hälsa på min bror Gert som hamnat på lasarettet. Det räckte med att jag kom förbi Simris så var det det finaste

Satan i Gatan
fredag 7 oktober 2005 - Bangkok, Thailand

Tjosan trosan... Henni haer (ja Dan, du stavade raett).. Sitter fortfarande har i bangkok, sista dagen nu... om ett par timmar gar bussen/faerjan till Koh samui.. En island (jag vet att det e engelska men island maste vara det svaraste ordet att skriva pa svenska nar inte alla bokstaver finns pa

Tobias Hänninen
Hanninen i Asia Tour 05-06
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Dag 6
söndag 5 maj 2019 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Ö-rundtur med buss till Inka staden känd för lädertillverkning sedan vidare till Sa Calobra via serpentinvägen Calobra road. Härifrån skulle vi tagit båt till Porto Soller men pga hårt väder fick vi åka buss, i Porto Soller hoppade vi på en spårvagn för en 5km lång tur som tog oss

Peter Tegborg
fladdermusen_1970 i Mallorca
Senast aktiv - från Oskarshamn, Kalmar län, Sverige

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster