Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Båtfärd i Cinque Terre idag och sen sjukhuset!
lördag 15 juni 2019 - Cinqueterre, Reggio Emilia, Italien

Idag ställde vi klockan kl 8:00.Åt frukost sen iväg till La Spezia där båtarna startade mot Cinque Terre kl 10:00.Theodor klagade över ont i örat! Glömmer varje år hur känsliga hans öron är mot bad 🙈. Vi gjorde båtresan ändå och det var jättefint men tycker personligen det var

Nybakt bröd och sidenschalar
lördag 15 juni 2019 - Guvernementet Baku, Azerbajdzjan

På dagens program var inskaffandet av Azerbaijanska sidenschalar första prioritet. Vi störtade mot Lahic, en by ett par mil uppe i bergen, men blev fikasugna under vägen, så vi stannade vid ett lokalt gatukök i skogen. Där inhandlade vi en burk honung och väntade tåligt på att ett

Lars-Erik Holmberg
Potasvirja i Baku 2019
Senast aktiv - från Şəki, Azerbajdzjan
Det blev en dag på stranden...
fredag 14 juni 2019 - Paros, Egeo, Grekland

Tog det riktigt lugnt idag badade på de två stränder som ligger nära vårt fantastiska boende Kirki Rooms. Vi låg inte så länge för att inte bränna oss, men gick ut flera gånger och badade i det underbara vattnet. Middag på Katerina restaurant som ligger under vårt rum. Vi åt gyros

Ingenting blir som man tänk sig
fredag 14 juni 2019 - Rom, Lazio, Italien

Jag hade svårt att somna igår kväll men strax efter kl. 00.00 slöt jag ögonen och sov som en stock tills kl. 6.00. Eftersom vi kom fram så sent så hade vi ingen frukost men jag hade tagit med mig lite nudlar så pojkarna kunde få i sig nudelsoppa till frukost kl. 8.00. Hade helt glömt bort

Malin Andersson
Malande i Italien
Applåder, Samsonite-ras, grönpeppar & Mojito

Vid  19-tiden tog Norwegian ner oss bland  de Bosniska bergen. Omedelbart efter landning så vann Måns bänkgranne applådjakten i kabinen! Samtliga Bosniarker hakade på och det kändes som en charter från 1982.Fotnot. Vi i Team Gandalf är de enda på planet som inte har anknytning till

Äntligen framme
torsdag 13 juni 2019 - Rom, Lazio, Italien

Vi började vår resa från Stockholm, Arlanda med mellanlandning i Oslo. Där hade de satt upp en slumpmässig test för narkotika. Gissa om vi skrattade när Lucas och mamma blev utvalda för testet. Planet från Oslo var försenat, dock bara 30 min. Efter en lång resa med förseningar landade

Malin Andersson
Malande i Italien
Heldag på stranden!
fredag 14 juni 2019 - Massa, Toscana, Italien

30 grader och solsken blev en heldag på stranden. Både vatten och sand är fin här och hotellets privata beach club helt ok med mat och dryck! Det kom ett överraskande regn moln då vi satt under parasoll och åt. Försvann lika fort som det kom och det blev lite disigt vilket var skönt då

Språkförbistring!
fredag 14 juni 2019 - Şəki, Azerbajdzjan

Nyss hemkommen från en Azerbaijansk restaurang skriver jag denna rapport. Jag börjar med restaurangen. Hotellvärden tipsade oss att gå till denna restaurang, eftersom de serverade Azerbaijansk mat. Föga anade vi vilka problem vi skulle få vid beställningen! Fyra ägare/kypare stod runt

Lars-Erik Holmberg
Potasvirja i Baku 2019
Senast aktiv - från Şəki, Azerbajdzjan
[UUOP4(〃)컴] 터져나오는 압구정오피 ☎유유닷컴☏ 압구정룸싸롱▶압구정술집¶압구정핸플▣압구정유흥▦압구정안마방★압구정op
fredag 14 juni 2019 -

[UUOP4(〃)컴] 터져나오는 압구정오피 ☎유유닷컴☏ 압구정룸싸롱▶압구정술집¶압구정핸플▣압구정유흥▦압구정안마방★압구정op[UUOP4(〃)컴] 터져나오는 압구정오피 ☎유유닷컴☏

★U U o p 4닷컴☆ 탱글탱글 제주오피 [유유닷컴] 제주opΨ제주키스방〓제주핸플◀제주스파♤제주안마♣제주오피
fredag 14 juni 2019 - Djibouti

★U U o p 4닷컴☆ 탱글탱글 제주오피 [유유닷컴] 제주opΨ제주키스방〓제주핸플◀제주스파♤제주안마♣제주오피★U U o p 4닷컴☆ 탱글탱글 제주오피 [유유닷컴]

Nytt i forumet

Undersökning

kimjina svarade

Mc till Holland

Av Henkeslivsresor,

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster