Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

På plats i Malmö hos Camilla och Jens
lördag 24 juni 2017 - Västra hamnen, Malmö, Skåne län, Sverige

3 glada grannar styrde kosan mot Malmö för första stoppet mot Champagne. Vi kom hem till Camilla och Jens som vi övernattade hos. Vi steg in i ett fantastiskt hem. Så snyggt inrett!!!! Camilla hade förberett med  ett gott mousserande vin, Charles de fe're från Frankrike,  blanc de blanc,

Ögongodis...
lördag 24 juni 2017 - Sonoma, Kalifornien, USA

Så var det dags att packa resväskan och styra kosan mot nya äventyr! Efter frukost tog vi en Uber-bil (så galet smidigt!!!) ut till flygplatsen! Snabbt och smidigt fick vi ut "Arnold", sicken bjässe! Vi åker som kungar/drottningar i den!Innan vi lämnade SFO hade vi ett par saker att pricka

Inka dag 3
onsdag 21 juni 2017 - Dead Woman's Pass, Urubamba, Cusco, Peru

DAG 3Tent service i vanlig ordning 05:00 (tidigare da vandringen ar langre idag)Vi bagge har sovit som klubbade salar och trots gardagens "promenad" kanns det helt ok i benen.Vara saker packas ihop och vi satter oss och kakar en fantastisk frukost som tidigare mornar.Idag skall vi plocka med oss

Awgawg
awgawg i inka mm.
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
Inka dag 2
tisdag 20 juni 2017 - Wayllabamba Camp, Urubamba, Cusco, Peru

Dag 2Idag galler det att jobba och se om all traning hjalpt.Vackning kl 05:30 "tent service" med coca te vid taltoppningen.Darefter har vi en halvtimme pa oss att fa ordning pa varan utrustning. Nar detta ar klart ar det dags for frukost i mat taltet.Innan vi ger oss ivag samlas samtliga i en stor

Awgawg
awgawg i inka mm.
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
Att komma hem från en missionsresa, är en resan som förändrar
lördag 24 juni 2017 - Robertsfors, Västerbottens län, Sverige

Att lämna en missionsplatsAtt lämna fartyget innebär en övergångstid för dig med många avsked och tid av förändring. Vi säger "-Välkommen hem", men ibland är det så att man inte riktigt vet var hemma är eller att man inte ens vill komma hem. Du kanske kände dig hemma på skeppet