Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Röd kropp och annat
fredag 24 maj 2019 - Málaga, Andalusien, Spanien

Så var vi i Malaga  Alvin och jag. Roger var snäll och körde oss till Landvetter och Norwegians plan lyfte en halvtimme sent. Utöver det så fanns det ingen mat ombord att köpa, mer än tapasbrickor (som i o f s var goda men inte så mättande). Tydligen är det Norwegians policy att inte ta

Ewa Och Magnus Sten
esmj i Malaga med Alvin
Senast aktiv - från Málaga, Andalusien, Spanien
Dag 5 Monterey, Carmel, forts söderut!
tisdag 21 maj 2019 - Cayucos, Kalifornien, USA

I förmiddags när vi åkte från Santa Cruz var regnet över oss igen☔! Det varierar i alla fall, rätt var det är så är solen framme igen. Styrde kosan mot Monterey, där det blev lunch på Taco Bell. Sen tog vi kustvägen runt Monterey, otroliga villor som ligger där, inga Svenssons

Senast aktiv - från Cayucos, Kalifornien, USA
Dag 6 Hearst Castle, sjöelefanter, Solvang!
onsdag 22 maj 2019 - Solvang, Kalifornien, USA

Tjolahopp! Då var det dags att sätta sig bakom ratten igen! Camaro var ju riktigt roligt att köra, långt ifrån vår Volvo V50! Fast idag kör Kent, till att börja med iaf. Vi bestämde oss igår för att åka en bit tillbaka idag och se ett i USA väldigt berömt slott, Hearst Castle, som vi

Dag 4 Bilhyrning, Golden Gate-bron, Highway 1
måndag 20 maj 2019 - Santa Cruz, Kalifornien, USA

Idag tog vi oss vidare till första stoppet utanför SF. Vädret var bra med blå himmel. Först blev det taxi till flygplatsen för att hämta ut vår bil. Var lite orolig för vårt bagage  lite stort..Jag hade beställt en Cab  och när vi letade i garaget såg vi Camaron. Tror Nina började

Tankar
onsdag 22 maj 2019 - Klintholm Havn, Region Själland, Danmark

Livet tog en ändring vi kom iväg jag tänkte till på tillvaron hur mycket som ändrats sen 2006 med seglingen, lever fortfarande kvar i max 100 kr /natt en illusion som numera rättats till men trots den ökade kostnadsbilden står vi på ett snitt ca 150/natt.Men glädjen att sitta i en båt

〔uuzoa3^com〕 동탄오피 *유유닷컴* 조건 동탄1인샵€동탄안마방€동탄핸플€동탄풀사롱
onsdag 22 maj 2019 - Seoul, Sydkorea

〔uuzoa3^com〕 동탄오피 *유유닷컴* 조건 동탄1인샵€동탄안마방€동탄핸플€동탄풀사롱〔uuzoa3^com〕 동탄오피 *유유닷컴* 조건 동탄1인샵€동탄안마방€동탄핸플€동탄풀사롱

VäderAppar
tisdag 21 maj 2019 - Klintholm Havn, Region Själland, Danmark

Skepparns väderApp hetter Windy och min heter Nils dvs SMHI. Innan vi lämnade Ystad var Windy och Nils helt överens om att det skulle bli en god och stadig vind för att föra oss till Danmark, dock lite dis och dimma. Så efter besöket på Skeppshandeln la vi ut från bryggan och tog kurs på

Dag 3 Cable car, Fishermans wharf och promenad i staden!
söndag 19 maj 2019 - San Francisco, Kalifornien, USA

Hej! Idag började vi dagen med att Kent ställde sig i den långa kön till cable car-rundtur medan jag sprang ut och in i affärer, dock utan resultat. Det var med livet som insats, kändes livsfarligt men ändå roligt, att åka högst upp i backarna 👌 och vilka vyer över staden, sedan

Nytt i forumet

Undersökning

kimjina svarade

Mc till Holland

Av Henkeslivsresor,

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster