Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Middag
tisdag 16 oktober 2018 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

thailändare är tusan i mig inte vettiga att beställa in maten del var supergott en del slulle jag inte ens ge katten

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Sista rycket
tisdag 16 oktober 2018 - Chania, Kreta, Grekland

I går åkte Bittan, Margareta och Owe till Melidoni och besökte grottan Gerontospilios. Mycket välordnat och vackert med fina stalaktiter. Upplevelsen var stark trots att grottans omfattning inte var så stor.Jag stannade hemma och gick tll doktorn för min besvärliga natthosta och halsont.

Christer
Chrisbi i Resan till Kreta
Senast aktiv - från Chania, Kreta, Grekland
Måndag 15 oktober
tisdag 16 oktober 2018 - Burlington, Colorado, USA

Det var flera minusgrader när vi vaknade i Rock Port, Missouri men ingen snö där vi bodde. Vid 9.30 var frosten borta på bilrutorna  och vi gav oss iväg på väg 136 rakt väster ut. Solen sken, det var en härlig morgon. Efter några miles var vi i Johnson County i Nebraska där vi såg

Eric Lund
sm0jsm i USA 2018
Senast aktiv - från Dunbar, West Virginia, USA
Längre bort blev det....
tisdag 16 oktober 2018 - Bali, Indonesien

Tidig uppgång och fruk........Nåååå i Alla fall. Ut till Singapores  flygplats som är den bästa och finaste flygplatsen vi någonsin besökt. Studiebesök borde göras från Landvetter........ Toppmodern och allt funkar, inga köer, underbar miljö  mm mm. Trillar in i loungen efter en

Niclas Jansson
Hemulen i Rundtur i Asien
Senast aktiv - från Bali, Indonesien
Bling Bling
tisdag 16 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Ja men klockan tre är väl en fin tid att kliva upp, både jag och Mulle vaknade och kunde inte somna om. Tur att Lawa inte gjorde det!På frukosten doppade vi hennes napp i lite grädde och stoppad in i munnen. Hon var helt förundrat över för hur denna gamla napp kan ha bytt smak så

181015 Dag 9 Santa Monica till Santa Barbara
måndag 15 oktober 2018 - Santa Barbara, Kalifornien, USA

181015 Dag 9  Santa Monica till Santa BarbaraBörjade dagen med en lång promenad längs Santa Monica Becah mot Venice Beach. Strålande sol, och lite blåsigt men varmt o skönt ändå. Inhandlade en karta eftersom vi glömt våra egna hemma. Gps har vi ju förståss men inget slår en karta i

14 oktober: Gudstjänst och avkopplande em!
söndag 14 oktober 2018 - Invercargill, Southland, Nya Zeeland

ÅPå söndagsmorgonen var alla lite trötta, men vi tog oss iväg till gudstjänst i alla fall, även om vi idag kom en kvart sent in genom dörrarna... Det var dock trevligt och bra som vanligt. Vi pratade bla med Mike med sin dotter Lilly efteråt, som var där, vilket var trevligt. De

Frukost
tisdag 16 oktober 2018 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Vad ska man säga......fanns det mesta inkl väldigt trevlig personal

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Upp bland bergen och backar med taxi fram till hotellet!!
tisdag 16 oktober 2018 - Cusco, Urubamba, Peru

Waow....jag säger bara det!Storstäder är inget för mig! Okej det bor 1,7 miljoner i Cusco, jämfört med 10 miljoner i Lima, så Cusco är ju inte en liten stad precis, men så mycket trevligare. Kände det redan vid inflygningen.Vi har haft mulet väder i Lima, förrutom den stunden vi

Torleif Jansson
Totto56 i Tour the Top 2
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
Home sweet home ☺️🍀
måndag 15 oktober 2018 - Hemma

Tack för att ni läste min lilla dagbok. Det blev lite sällskap på vägen hihi. Leh Pangongsjön och Nubra Valley - Himalaya är de finaste platserna jag sett och Goa förstås. Det är inte farligt att resa själv i Indien men som på de flesta platser i världen finns det områden och

Frida Breideby
Lankalady i Frida Breideby - Indien 2018
Senast aktiv - från Fort Kochi, Kochi, Kerala, Indien

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster