Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Bling Bling
tisdag 16 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Ja men klockan tre är väl en fin tid att kliva upp, både jag och Mulle vaknade och kunde inte somna om. Tur att Lawa inte gjorde det!På frukosten doppade vi hennes napp i lite grädde och stoppad in i munnen. Hon var helt förundrat över för hur denna gamla napp kan ha bytt smak så

181015 Dag 9 Santa Monica till Santa Barbara
måndag 15 oktober 2018 - Santa Barbara, Kalifornien, USA

181015 Dag 9  Santa Monica till Santa BarbaraBörjade dagen med en lång promenad längs Santa Monica Becah mot Venice Beach. Strålande sol, och lite blåsigt men varmt o skönt ändå. Inhandlade en karta eftersom vi glömt våra egna hemma. Gps har vi ju förståss men inget slår en karta i

14 oktober: Gudstjänst och avkopplande em!
söndag 14 oktober 2018 - Invercargill, Southland, Nya Zeeland

ÅPå söndagsmorgonen var alla lite trötta, men vi tog oss iväg till gudstjänst i alla fall, även om vi idag kom en kvart sent in genom dörrarna... Det var dock trevligt och bra som vanligt. Vi pratade bla med Mike med sin dotter Lilly efteråt, som var där, vilket var trevligt. De

Frukost
tisdag 16 oktober 2018 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Vad ska man säga......fanns det mesta inkl väldigt trevlig personal

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Upp bland bergen och backar med taxi fram till hotellet!!
tisdag 16 oktober 2018 - Cusco, Urubamba, Peru

Waow....jag säger bara det!Storstäder är inget för mig! Okej det bor 1,7 miljoner i Cusco, jämfört med 10 miljoner i Lima, så Cusco är ju inte en liten stad precis, men så mycket trevligare. Kände det redan vid inflygningen.Vi har haft mulet väder i Lima, förrutom den stunden vi

Torleif Jansson
Totto56 i Tour the Top 2
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
Home sweet home ☺️🍀
måndag 15 oktober 2018 - Hemma

Tack för att ni läste min lilla dagbok. Det blev lite sällskap på vägen hihi. Leh Pangongsjön och Nubra Valley - Himalaya är de finaste platserna jag sett och Goa förstås. Det är inte farligt att resa själv i Indien men som på de flesta platser i världen finns det områden och

Frida Breideby
Lankalady i Frida Breideby - Indien 2018
Senast aktiv - från Fort Kochi, Kochi, Kerala, Indien
Singapore Sling och nu bryter vi resplanen......
måndag 15 oktober 2018 - Singapore, Singapore

Bara så Ni inte blir förvillande så va förra inlägget för igår. Här kommer nu dagens. 😋Hyfsat tidig frukost(vet inte varför jag skriver om frukost nästan varje gång. Vi äter ju alltid frukost). Nååååå....ialla fall.Idag är det strålande sol hela dagen. 🌞Hoppa på

Niclas Jansson
Hemulen i Rundtur i Asien
Senast aktiv - från Singapore, Singapore
Utsikt
måndag 15 oktober 2018 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Åkt upp till toppen av ett berg nära Chiang mai

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Religös på flera sätt...
söndag 14 oktober 2018 - Regnbågsdalen

Äntligen lite sovmorgon och då kan man inte sova😳. Kl.05:30 - 05:00 skulle vi bli upphämtade av ev guide som skulle ta med 6 st av till Regnbågsdalen. Och som vanligt det där med tider mm finns ju inte på såna här ställen, men ändå vill dom att vi ska passa tiderna. Närmare 05:30 kom

Ulla Lavin
Finngrobbon i Peru
Senast aktiv - från Laholm, Hallands län, Sverige
Incheckning!
måndag 15 oktober 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är vi incheckade och klara utan problem! Vi väntar på att få flyga iväg på vår resa om 1,5 timme och om 20 timmar landar vi i Hong Kong 😀

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster