Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Provpackning 2dagar kvar
lördag 22 juli 2017 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Med 2dagar kvar till avfärd är äntligen provpackningen avklarad. 16kg blir det på mina axlar. Sara-Maria och Julian får ta en varsin mindre ryggsäck med det jag ej får plats med (kläder, godis, hygienartiklar mm).Så här ser upplägget och målet ut med resan:Avfärd Måndag morgon med bil

Johan
joho107 i Kebnekaise
Senast aktiv - från Gävle, Gävleborgs län, Sverige
Wow, what a day!
lördag 22 juli 2017 - Hatgal, Chövsgöl, Mongoliet

Dag 4: Lake Hövsgöl nationalparkWow, what a day!!!Vaknade till strålande sol, klar luft, men något mörbultad, eftersom min säng var ganska hård att ligga på, mot vad jag är van vid. För övrigt var det helt OK och jag har inte heller frusit. Efter frukosten vandrade vi genom den vilda

Kerstin Hjelm-Karlsson
Faludalkullan i Äventyrsresa i Mongoliet
Senast aktiv - från Hatgal, Chövsgöl, Mongoliet
Bungalow i Italien vid havet
lördag 22 juli 2017 - Grado, Friuli-Venezia Giulia, Italien

Nutar vi en vilodag, 2  nätter i en bungalow i Italien, vid havet.

Morgon
lördag 22 juli 2017 - Políkhronon, Grekland

God morgon dagboken! :)I skrivandets stund sitter vi på balkongen men morgonsol. Värmen studsar mot bröstet redan vid 7 tiden. Utsikten från hotellet är på ena sidan natur, skog, sluttningar. På andra sidan skymtar vi havet och andra halvön som en lätt nyans i horisonten. Omgiven av ljudet

Christian Svensson
CibbaCamilla i Halkidiki 2017
The Rock
lördag 22 juli 2017 - Alcatraz Island, San Francisco, Kalifornien, USA

Idag var vi uppe med tuppen och tog färjan ut till Alcatraz. Det var intressant och beklämmande att se hur torftig och kontrollerad deras tillvaro var. Kyla och snålblåst som drar in och samtidigt så nära stan att de kunde höra skatt och musik därifrån 😐 Stackars satar. På

Nytt i forumet

Följare