Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Dykning, födelsedag å umgänge med goda vänner.
måndag 17 februari 2020 - Sankta teresa

Måndag idag å vi har varit i Sankta Teresa i en hel vecka.  Känns som vårt resesällskap är lika förälskade i detta ställe som vi e.  Dagarna bara rullar på. Vi har haft våra Kanadensiska vänner här. Eric å Julie, dom hade med sig Anna å Paul som har ett hus i Tambor.  Ett trevlig

Sanna's gang - Mio Min Mio. Living La Vidar Loca. Och Tompa.
måndag 17 februari 2020 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Daterat: Fredag 31/1"När alla vännerna gått hemoch festen är slut för länge senoch man ligger ensam i sin sängNär alla vännerna gått hemNär alla vännerna gått hemoch dörren har stängts igenoch mörkret det skrämmer igenNär alla vännerna gått hemDå börjar man tveka att ta nya

Soliga, sköna dagar.
måndag 17 februari 2020 - Maafushi, North Central Province, Maldiverna

På Maafuchi.Nu har vi tillbringat några dagar här. Övervägande fint väder, 30-32 grader lite moln ibland och behaglig vind.Vi har en mycket härlig badvik alldeles utanför hotellet, det går absolut ingen nöd på oss. Dagarna går väldigt fort och sol och bad gör att man inte kräver så

Ewa Thulin
ewaleo i Maldiverna och Qatar
Senast aktiv - från Maafushi, North Central Province, Maldiverna
Tillbaka i Stockholm
tisdag 3 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Båten anlände Värta-hamnen 10.15 o sedan tog vi tunnelbanan tillbaka till Globen där bilen stod parkerad för att sedan åka hemåt efter en riktigt minnesvärd helg med mycket bra musik.

Dag i Tallinn
måndag 2 december 2019 - Tallinn, Harju län, Estland

Efter ankomst till Tallinn gick vi iland o vandrade runt o besökte bla julmarknaden på Rådhustorget. Väl tillbaka på båten åt vi middag o sedan framåt kvällen spelade Sabaton, Civil War o Thobbe Englund i Starlight Palace.

Bordning
söndag 1 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

På förmiddagen checkade vi ut o tog tunnelbana till Värta-terminalen, var väldigt tidiga på terminalen men kunde ta det lugnt o njuta av ett par öl i väntan på bordning. På kvällen spelade bla Eleine, Manimal o såklart Sabaton i Starlight Palace.

Fridag i Stockholm
lördag 30 november 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tog en fridag i Stockholm med bla besök i Gamla stan o lite shopping.

Volbeat konsert
fredag 29 november 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Kryssningen föregicks av en Volbeat konsert på Tele2 arena och en hotellvistelse på Quality hotel Globe

Afternoontea bustour
onsdag 30 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Idag var det den andra höjdpunkten på resan, afternoontea med guidad busstur. Men först startade vi dagen med ett besök på The Towern of London. Kronjuvelerna kan man aldrig se sig mätt på. Elias var mycket intresserad av historiken kring Towern men ville inte gå en guidad tur. Tur man är

Malin Andersson
Malande i London
Harry Potter
måndag 28 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Idag var det äntligen dags! Besöket som hela resan egentligen handlar om.Vi vaknade tidigt så redan kl. 8.00 var vi klara. Eftersom vi hade gott om tid tog vi oss till Buckingham Palace för en titt och sedan gick vi mot platsen där bussen avgick från. Vi var där 1 1/2 timme innan vilket var

Malin Andersson
Malande i London

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster