Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Heldags utflykt!
onsdag 17 oktober 2018 - Cusco, Urubamba, Peru

Väckning kl halv 4. Pick up från Bamba experience kl 4. Minivan i 1,5 tim sedan 1,5 tim tåg in i Andernas landskap. Påminde lite om Nepal, som ett dragspelslandskap. Framme vid station Machu Picchu och ca 20 min bussresa upp till målet för dagen.Vi hade kanontur med vädret! Klarblå himmel

Torleif Jansson
Totto56 i Tour the Top 2
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
17 oktober: Touchrugby och föreställning!
onsdag 17 oktober 2018 - Invercargill, Southland, Nya Zeeland

På onsdagsmorgonen regnade det för fullt på morgonen, vilket gjorde att jag skjutsade Vilma till skolan. Ellen och Ludvig fick därför gå själva.  Efter att ha röjt morgondisken åkte jag för att spela tennis på stadion. Det var trevligt som vanligt. Efter tennisen hade regnet lättat,

Strålande solsken och mycket hett
torsdag 18 oktober 2018 -

Vaknade till strålande solsken. Öppnade dörren från bungalowen och såg på ca 100 m avstånd genom kokospalmer och bambu en skön sandstrand med böljande blå vågor och en massa färgglada fiskebåtar i full aktion. Efter morgontvätten frukost på restaurangen som ligger ännu närmare

Familjen Bergén
Bergen_Indien i Indien
Senast aktiv - från Alappuzha, Kerala, Indien
Relalalalaxa.....del 6 🌞
torsdag 18 oktober 2018 - Bali, Indonesien

En hel dag i slappande och slöandets tecken. Efter frullen gick vi bort till ett Hotel på stranden som va öppen för allmänheten. Om man pyntade 75 000 pengar/person så fick man tillgång till solstol, pool, handduk, bar, restaurang mm.Snabbt pyntat och intagande av framstupa sidoläge på

Niclas Jansson
Hemulen i Rundtur i Asien
Senast aktiv - från Bali, Indonesien
Marknader
torsdag 18 oktober 2018 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

lite färska larver, levande och döda kackerlackorlite friterade insekterman behöver inte gå hungrig här inte

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Dag 2 HK, del 1!
onsdag 17 oktober 2018 - Hongkong

Att ta sig upp till Peak Tower innebar en krävande vandring, men vi belönades med en fantastisk utsikt och god mat. På väg ner överraskades vi av en kraftigt regnskur och fick söka skydd under ett träd. Tack och lov kom det till slut en taxi som räddade livet på oss!

Rickard Och Marie
Rickard50 i Down Under - Resan som äntligen blev av!
Senast aktiv - från Hongkong
Onsdag 17 oktober
torsdag 18 oktober 2018 - Gallup, New Mexico, USA

Njöt av jättegod frukost på vårt fina hotell Red Roof Inn i Dumas, Texas. Det var mulet och hade regnat en del under natten.  Efter någon timmes bilkörning förändrades landskapet och prärien var inte längre platt utan det gick rejält uppför och nedför men fortfarande med milsvid

Eric Lund
sm0jsm i USA 2018
Senast aktiv - från Gallup, New Mexico, USA
Ngr bilder
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Grand Canyon

Poolhäng
torsdag 18 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Vaknade utvilade och gav oss iväg på strippen åt andra hållet för att ta en morgonprommis. Blev ytterligare lite shopping åt prinsessan och Mulle sa att hon nog inte skulle behöva gå utan kläder framöver. Have she ever? 😉😀Sedan var det bums in på hotellrummet för lite

Detta är ett av jordens underverk!
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Efter att anlänt Phoenix försenade och i mörker ,fått tillgång till vår hyrbil , så var vi lite som Bambi på hal is när GPSen rabblade right o left i pulserade  trafik . När vi nästan nådde hotellet i Scottsdale flödade vägen av blåljus o var avstängd! Polisen stängde för en

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster