Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Kompisträff
fredag 22 september 2017 - Nanning, Guangxi, Kina

2017-09-21 - 2017-09-22Hejsan!Vi bjöd hem den tidigare nämnde fiskhandlaren från Göteborg att käka middag och stanna över hos oss torsdag-fredag. Först åkte vi förstås och shoppade lite på den ena Wal-Mart butiken som ligger mitt emellan oss och centrum, blev en nudellunch också. Hem

Dan
Laowaj i Hötturné 2017
Senast aktiv - från Nanning, Guangxi, Kina
Utflykt
fredag 22 september 2017 - Heraklion, Kreta, Grekland

Morgonen startade lugnt med poolplask. Vår hyrbil skulle levereras till hotellet klockan 11 och efter alla sjuttiofjorton turer med bokningen så orkade vi inte be dem komma tidigare, utan var mest glada över att kanske ha en bil överhuvudtaget. De kom iaf i tid, dock utan barnstolen, men den

Sofia Henriksson
Bubbelfian i Peta på Kreta
Senast aktiv - från Rethimno, Kreta, Grekland
Fredag morgon
fredag 22 september 2017 - Hope, British Columbia, Kanada

Vaknar till en ny solig dag. Vi campar ca 5 m från Fraiser river. Vi bor på en fiskecamp så nu ger sig  morgonfiskarna iväg. Åke upptäckte något nu på morgonen: Hasse Andersson låt, får man ta med sig hunden till himlen fick en ny innebörd idag. "Får man ta med sig hunden in i

Lena Carlson
rosenhills i Rosenhills goes to Kanada
Senast aktiv - från Hope, British Columbia, Kanada
Bodensjön med blommor och en resa i tiden

Natt nr 4 hamnade vi mitt ute på Tyska landsbygden, vid en liten by som nästan helt var omringad av en flod. Byn var liten men där fanns 3 värdshus 4 pensionat en slakteributik och ett trämöbelsnickeri.Färden fortsatte genom det otroligt vackra sydtyskland ner till Bodensjön. Där parkerade

Varma i bröstet med ett leende på läpparna
torsdag 21 september 2017 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Man öppnar ögonen. Hör regnat smattra mot fönsterrutan. Himlen gråter som Peps säger. Man sätter sig upp. Känner heltäckningsmattan under fötterna. Tittar ut genom fönstret. Det är grått. En vanlig dag i Edinburgh. Det känns förbannat bra att vara här.Efter morgonrutinerna möter vi