Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Fältstudie dag 2: General surgery department + resterande avdelningar i byggnaden
onsdag 16 augusti 2017 - Shanghai, Kina

Nu är klockan runt 11 och denna dagen har med varit fullspäckad med nya erfarenheter, sevärdheter och information om de olika kinesiska vårdsätten. För att "passa" in mer på avdelningen så skulle jag få personalkläder med då man både är längre och större än de flesta av

Dykningen
onsdag 16 augusti 2017 - Gili Trawangan, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Hej hej 🌴☀️herregud vad vi njuter här borta, man vet att man har semester när man äter glass och dricker öl varje dag! Igår gjorde vi vårt första dyk här på Gili, med Manta Dive. Ett väldigt stort men proffesionellt dykcenter. Det blev ett morgondyk men temperaturen är då redan

Amanda Israelsson Och Eric Eklöf
Amandaocheric i Indonesien
Senast aktiv - från Gili Trawangan, Nusa Tenggara Barat, Indonesien
Gallup
tisdag 15 augusti 2017 - Gallup, New Mexico, USA

15 augusti. Varit en rätt lugn dag idag. Förutom två random händelser, mer om det längre ner. Vi har kört från Santa Fe till Gallup och vägen hit var sådär fantastiskt fin som den vi åkte igår. Har kört en hel del på Route 66, bland annat dead mans curve and we survived. Nä men det

Amanda Och Påhl
Kakdegsresan i Route 66 augusti 2017
Senast aktiv - från Gallup, New Mexico, USA
En dag i New York State
tisdag 15 augusti 2017 - Highland, USA

Kl. 20.00Inte så lätt att hitta på en ny rubrik varje dag, fantasin tryter och utan rubrik går det inte publicera.En gråmulen dag med prognos på regn på eftermiddagen  men dagens resa behövde inte vara så tidskrävande. Tog det lugnt på morgonen - tyckte att nio tiden kunde räcka. Hade

Fältstudie dag 1: General surgery department
tisdag 15 augusti 2017 - Shanghai, Kina

Dagen började med att gå upp tidigt för att äta em icke så nämnvärd frukost på hotellet då visa kinesisk mat definitivt inte föll en i smaken 😅 Klockan 8 mötte min handledare, Lisa mig för dagen vid stationen vid sjukhuset. Något som inte var alltför svårt att hitta, tur att man

Nytt i forumet

Följare