Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Home sweet home ☺️🍀
måndag 15 oktober 2018 - Hemma

Tack för att ni läste min lilla dagbok. Det blev lite sällskap på vägen hihi. Leh Pangongsjön och Nubra Valley - Himalaya är de finaste platserna jag sett och Goa förstås. Det är inte farligt att resa själv i Indien men som på de flesta platser i världen finns det områden och

Frida Breideby
Lankalady i Frida Breideby - Indien 2018
Senast aktiv - från Fort Kochi, Kochi, Kerala, Indien
Singapore Sling och nu bryter vi resplanen......
måndag 15 oktober 2018 - Singapore, Singapore

Bara så Ni inte blir förvillande så va förra inlägget för igår. Här kommer nu dagens. 😋Hyfsat tidig frukost(vet inte varför jag skriver om frukost nästan varje gång. Vi äter ju alltid frukost). Nååååå....ialla fall.Idag är det strålande sol hela dagen. 🌞Hoppa på

hemulen
Hemulen i Rundtur i Asien
Senast aktiv - från Singapore, Singapore
Utsikt
måndag 15 oktober 2018 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Åkt upp till toppen av ett berg nära Chiang mai

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Religös på flera sätt...
söndag 14 oktober 2018 - Regnbågsdalen

Äntligen lite sovmorgon och då kan man inte sova😳. Kl.05:30 - 05:00 skulle vi bli upphämtade av ev guide som skulle ta med 6 st av till Regnbågsdalen. Och som vanligt det där med tider mm finns ju inte på såna här ställen, men ändå vill dom att vi ska passa tiderna. Närmare 05:30 kom

Ulla Lavin
Finngrobbon i Peru
Senast aktiv - från Laholm, Hallands län, Sverige
Incheckning!
måndag 15 oktober 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Nu är vi incheckade och klara utan problem! Vi väntar på att få flyga iväg på vår resa om 1,5 timme och om 20 timmar landar vi i Hong Kong 😀

Resans andra destination - pinxtosens hemstad!
lördag 13 oktober 2018 - San Sebastián, Baskien, Spanien

Efter en tågresa på 5,5 timmar som gick riktigt bra med tanke på att vi hade en ettåring med oss så kom vi fram till ett svalare San Sebastian. Boendet var jättefint men rummet väldigt litet. Vi var rätt hungriga så vi begav oss direkt ut på matjakt och hittade ett lokalt pinxtosställe

Turister med kamerastrul
söndag 14 oktober 2018 - Singapore, Singapore

Dags för sightseeingen. Hittade biljetter på nätet och hoppapåstationen va runt hörnet.2 olika rundor där vi fick se det mesta av staden ingick.Hoppade av mitt emot Raffels landing och hittade en restaurang vid floden för lite lunch. Precis när vi satt oss öppnade skyarna sig för ett

hemulen
Hemulen i Rundtur i Asien
Senast aktiv - från Singapore, Singapore
Nu börjar resan!
måndag 15 oktober 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Klockan på 07.00! Däreftet en dusch, äta frukost och 08.00 kom rörmokaren för att fixa lite sista minuten jobb. Nu har vi slängt sopor, tömt kylskåpet, vattnat blommorna, sänkt innertemperaturen och packat det sista. Nu har vi låst och larmat på och kommer inte hem förrän 13 januari

Hotellet får väl duga.......
måndag 15 oktober 2018 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

just checkat in på hotel khum phaya i chiang maialdrig bott med poolen ett steg från rummet förr 😁

Urban Lindholm
Ubbe11 i Thailand-18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
181014 Dag 8 Santa Monica LA
söndag 14 oktober 2018 - Santa Monica, Kalifornien, USA

Promenerade iväg från hotellet och hämtade hyrbilen. Åkte ner till Santa Monica och checkade in på vårt hotell. Enligt vår man som vi träffade på planet brukar det bo en del kändisar där i samband med Oscarsgalan. Låter konstigt med tanken på att det inte är nåt lyxhotell. Men det

Lägenhetsbyte 🏡

Om du vill bo billigare, större eller närmare jobbet så kan du ta hjälp av sajten BytBostad för att göra ett lägenhetsbyte.

Lägenhetsbyte

Länken öppnas i ett nytt fönster