Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Christmas all in
måndag 18 december 2017 - Singapore

Wow, här är det ljusslingor, överallt blinkar det färgade ljus. Massor med folk ute och julshoppar. Vilka shopping mall, bara exklusiva butiker. Så det blev window shopping för vår del och poolhäng. Fantastiskt hotell. Men nu väntar sängen, vi är trötta efter den långa resan.

Susanne Bjernalt
Piansus i Australien
Senast aktiv - från Singapore, Singapore
Hur mår ni alla blommor?
måndag 18 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Hoppas ni har det bra där på baksidan och vattnas ibland.

Lungn dag i Adelaide
måndag 18 december 2017 - Adelaide, South Australia, Australien

Första dagen i Adelaide är över och i morgon 6.20 går bussen mot kangaroo Island. Vi ser mycket fram mot att få se kängurar och andra djur.Vi började dagen sent, så det första vi gjorde var att leta lunch. Vi hade tänkt besöka central market i dag men den visade sig vara stängd på

saraochjesper
saraochjesper i Stora Australienresan
Stora bärriärrevet
måndag 18 december 2017 - Port Douglas, Queensland, Australien

Igår hade vi en slappar-dag förutom att vi tränade en timme på morgonen. Idag har vi varit ute på barriärrevet och snorklat. Kanske inte en lika häftig upplevelse som förra gången men helt klart värt att göra om.

Klas_Maj
KlasMaj i Australien 2
Senast aktiv - från Port Douglas, Queensland, Australien
Chinatown
måndag 18 december 2017 - Singapore

konsten att inte smälta in🤗.

Susanne Bjernalt
Piansus i Australien
Senast aktiv - från Singapore, Singapore
Info
måndag 18 december 2017 - Orlando, Florida, USA

Hej!Tänkte bara  meddela att gårdagens video kommersitta ihop den dagen som kommer upp  den 18 december!Så 16-17 december videon kommer nog i morgon!Imorgon laddar vi för universial!// Agnes

The true centre of the world
måndag 18 december 2017 - Pomasqui, Quito, Pichincha, Ecuador

Sista dagen i Quito gjord, imorgon rullar det mot Galapagos.Idag gjordes vå utflykter. Det första var en tur till den botaniska trädgården för att se lokal sydamerikansk flora. Den största delen av Quitos flora är introducerad av spanjorerna och britterna, det var därför inte alls samma

Det regnar och regnar...
söndag 17 december 2017 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Idag hade vi tänkt att åka till en ”cenote” på morgonen men det spöregnade. En cenote är ett hål i marken som bildats när kalkstensberggrund rasat ihop och grundvattnet syns. Mayaindianerna använde dem till att offra saker för ca. 2 miljoner år sedan.Men eftersom att det regnade så

Elin Bygg
FamEB i Mexiko 2017
Senast aktiv - från Tulum, Quintana Roo, Mexiko
Gulfkusten
söndag 17 december 2017 - 2701 Scenic Hwy 98, Destin, Florida, USA

16/12 Idag vidare mot Florida och Destin. Vi tog Interstate10 via Mobile och Pensacola. Där stannade vi och käkade lite lunch. Missade sen avfarten till Pensacola Beach. Tanken var att köra längst med kusten fram till Destin. Men fick istället svänga av väg 85 ner mot Destin. Detta vissade

Per Duveborn
Duve i New Orleans - Florida
Senast aktiv - från New Orleans, Louisiana, USA
Ghost town and skinny dipping in the dark
söndag 17 december 2017 - Iquique, Tarapacá, Chile

I got late yesterday, a real saturday for the first time in a long time. We had great Peruvian seafood (it was better in Peru though...) and a couple of bottles of wine later we decided to walk along the beach to the bar area. The var area was mostly closed but one bar was still open. The night

Elin Sennström
ElinSennstrom i Jorden runt