Åland

Läkarbesök hemma
onsdag 7 mars 2018 - Solbacka, Ålands landsbygd, Åland

Vinter mörkt och kallt...vill tillbaka till solen och värmen. Det får jag men inte nu...I måndags var jag hos doktorn, men blev inte klokare för det. Han kunde inte ge mig en diagnos utan gick bort till sjukgymnasten och så fick jag en tid hos honom dagen efter. Doktorn sjukskrev mig 14 dgr

Margaretha Brunström
tantbrun58 i Khuekkhak, Phang Nga, Thailand
Senast aktiv - från Khao Lak, Phang Nga, Thailand
Estland och några timmar på Åland
måndag 31 juli 2017 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Det blev inte så mycket mer skrivet i Estland, men... iaf så gjorde vi det här;cachade så klart!vi vandrade massor i gamla stan. Vi gick så mycket bland kullerstenslabyrinten att vi gick vilse och då fick vi gå ännu mer, vart vi än kom så verkade vi bara komma till en ny utsiktspunkt..

Sofia Henriksson
Bubbelfian i Östersjön nästan-runt
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Dagskryssning Till Åland
söndag 1 februari 2015 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Mat, dryck och shopping

Båtresa Stockholm till Helsingfors!
söndag 14 juni 2015 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Båten Mariella avgick klockan 16:00 från Stockholm, vi anlände till Åland vid 22:00 samma kväll och sen fortsatte resan hit till Helsingfors och jag kände Finlands mark under fötterna klockan 09:30. Åka på en söndag gjorde att hela resan ombord var lugn, inte så mycket festande ombord.

Uganda del 3.
tisdag 24 juni 2014 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Perevod s pomoshju google translate, korjavenko, no ponjat mozhno. :) Вернуться к Скандинавии почти 3 недель, так как поездка и вот идет последняя часть Уганды истории, лучше поздно, чем

Marina Donner
marina_d i AFRIKA
Bye bye Thailand
lördag 18 januari 2014 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

För tre dagar sen återvände vi till civilisationen på Koh Chang. Det var med blandade känslor vi lämnade ett paradisiskt Koh Kood, ett ställe som lämnade avtryck på oss alla fyra. En ganska skumpig båtfärd senare var vi tillbaka till 7-eleven, bra restaurangutbud, tuk-tuks med

På väg mot Gdynia
fredag 2 augusti 2013 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Vi startade vår kryssning med en drink i baren innan vi fick hytten. Vi åt middag och sedan blev det några drinkar till i baren.

Tredje dagen
tisdag 29 januari 2013 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Nu är vi vår tredje dag här och startade morgonen med en långpromenad vid halv åttatiden. Vi gick längs stranden (åt det håll den är kortare) i en halv timme innan vi vände. Totalt 6 km. Inte så illa som morgonpromenad... Resten av dagen var vi bara slöa och försökte planera upp de

Resan bokad
tisdag 1 januari 2013 - Mariehamn, Mariehamns stad, Åland

Sent på nyårsafton bokade vi den här resan till Koh Kho Khao. Jag kunde inte få in den på kartan och därför finns Khao Lak där istället. Vi hade helst åkt till Koh Samui men eftersom vi inte kunde bestämma oss tog resorna slut. Vi kunde endast åka 25 eller 26 januari. Men ju mer vi

Avresa
lördag 20 oktober 2012 - 4 466, Ålands landsbygd, Åland

Det är med tungt hjärta såm jag nu har lämnat trygheten och alla dom jag älskar på åland för att ge mig ut i världen för att skaffa mig livsupplevelser och förståelse och självkännedom om mig själv. Idag börjar resan mot peru :-) där magiska saker kommer att händd. Varför de

Mikael Hassel
SelfRealization i SelfRealization
Senast aktiv - från 4 466, Ålands landsbygd, Åland
Khuekkhak, Phang Nga, Thailand

10 februari 2018 - 2 mars 2018

Äntligen! Snart går resan till vår vinterstuga!

Östersjön nästan-runt

23 juli 2017 - 31 juli 2017

Stockholm-Gdansk-Kaliningrad-Kaunas-Riga-Tallin-Åland-hem

Dagskryssning till Åland

1 februari 2015 - 1 februari 2015

Kryssning för lite inhandling av taxfree

Stockholm till Bangkok med båt, tåg och buss!

14 juni 2015 - 1 juni 2020

AFRIKA

22 maj 2014 - 19 juli 2014

Sommaren börjar med en 2,5v. resa till Uganda för Marina och hennes kursare från Karolinska. I juli ska Marina och Andreas göra en egen 3veckors resa till Etiopien, Zambia, Botswana och Rwanda. MKT nöje! :)

Asienäventyr

3 januari 2014 - 20 februari 2014

Äventyrsresa a`la familjestyle i sydöstra Asien. Resan börjar på Koh Chang med omkringliggande öar, därefter flyger vi till Kambodja för att i huvudsak se Angkor Wat. Resan går sen vidare till Da Nang i Vietnam där vi reser längs ostkusten för att avsluta med sköna semesterdagar på Phu Quoc. Innan hemfärd spenderar vi några dagar i Bangkok.

Birka-kryssning, Polen/Gdynia-Visby

2 augusti 2013 - 5 augusti 2013

Weekend kryssning med Bika Paradise till Polen/Gdynia o Visby.

Koh Kho Khao

26 januari 2013 - 11 februari 2013

I år blev det en nästa sistaminutenresa till Thailand och [link url=Koh Kho Khao]Koh Kho Khao[/link]http://www.apollo.se/resor/asien/thailand/koh-kho-khao norr om Phuket och Khao Lak.

SelfRealization

20 oktober 2012 - 21 december 2012

Min första resa ut i världen som kommer att gå ut på att upptäcka mig själv och hela både kropp och själ:) och att skaffa kunskap som jag kommer att ta med mig tillbaka för att kunna hjälpa andra att hela sig själva<3<3<3

orlando2012

14 februari 2012 - 1 mars 2012

Familjesemester i Orlando. Pappa mötte upp på Sanford eftersom han varit i Dallas och tränat golf med Kajsa innan.