Algeriet

Repdag nr1
lördag 27 oktober 2012 - Algiers, Alger, Algeriet

Skönt var det att få sova ut lite idag, behövde det efter resan. Imorse började vi dagen med en typisk fransk frukost med coissant, sylt och kaffe! Jag får helt enkelt lägga om mina grötvanor på morgonen ;) Idag var första dagen i repstudion/scenen vi använder oss av här. Jag hjälper

LovisaBaldal i Algeriet med Akito Company
Senast aktiv - från Algiers, Alger, Algeriet
Första dagen i ett nytt land...
fredag 26 oktober 2012 - Algiers, Alger, Algeriet

Jag älskar den första stunden när man kommer till ett nytt land, de första intrycken man får, lukterna, stämningen, färgerna och mötena med människorna. Runt 25grader varmt, palmer, betongkläddda hus i storstadens förort. Det var lugnt på gatorna idag, på fredagar är det som på

LovisaBaldal i Algeriet med Akito Company
Kifkif
fredag 18 juni 2010 - Oran, Algeriet

Salam. Ja ännu ett inlägg från de två upptäckstesande i Algeriet. Vi inleder med en [i]poème[/i]: Vi skulle till algeriet så tidigt som var givet med punkt och pricka vi var där men det tedde sig såhär att planet inställt var så vi fick stanna kvar 1/4 dygn vi vänta fick 14.40 planet

Amina Hocine
Aminamalgam i Den allergiska resan till Algeriet
Senast aktiv - från Oran, Algeriet
dsda
tisdag 13 november 2007 - Algiers, Alger, Algeriet

asd ad dasd ad ds d dsa da da sfgsdg dg ds gsdg sdfg dsfg [b][/b]ÅÅÅ[b][/b]r efg.[b][/b]df df df f d f[b][/b][b][/b][link url=http://www]www[/link]

N W
wiklas i testresa
Senast aktiv - från Sundsvall
a note
lördag 21 juli 2007 - Algiers, Alger, Algeriet

En helg i slapphetens tecken är som planerat, då en helg i festens nyss (känns det som) passerat.. En fest som hette duga och bål (norrmännen trodde att det bjöds på fire show/valborgsbrasa) och vänner från fjärran satte hela den gångna veckan i gungning.. härligt var det, Tack Sivan,

Annika & My Lundgren & Ernevi
myannika i Studenter 4-ever
Detta blir...
fredag 25 maj 2007 - Algiers, Alger, Algeriet

nog det sista inlägget pa några veckor. Fick idag reda pa att Danskarna har bokat om min resa så jag kommer åka direkt härifrån via Frankfurt till köpenhamn redan på söndag, och sedan tåg och färja till Marstal där kursen kommer att vara. Efter det blir det nog att ta sig direkt till

Lars Andersson

Senast aktiv - från Pretoria, Gauteng, Sydafrika
Algeriet med Akito Company

Algeriet med Akito Company

25 oktober 2012 - 6 november 2012

En dag ringde koreograf Talat Samawi upp mig och frågade om jag var intresserad av att medverka i hans interkulturella projekt som skulle äga rum i Algeriet. Han har givit mig den här fantastiska möjligheten och nu är jag här, på plats i huvudstaden Alger för att arbeta med hans kompani och medverka på en dans och teaterfestival i Beiaja. Jag har längtat efter ett nytt äventyr och nya erfarenheter och jag är laddad!!

Den allergiska resan till Algeriet

Den allergiska resan till Algeriet

10 juni 2010 - 4 juli 2010

Efter 17 år återvänder Amina Hocine till faderslandet Algeriet men vapendragaren Sara Berglund och farsan a.k.a Mohamed "Boya" Hocine. Jag har hört att min farmor är kort och pratar hest och högt och att min farfar är vis och säger att han kommer snusa tills det blir hans död. Jag har hört att jag har 25 kusiner och att landet är varmt. Let's go!!!!!!!!!!!!!!!

testresa

testresa

2 maj 2007 - 15 maj 2008

ÄÄöjag asödlf jkasöldfklkasöldf kslöd asöldkölasd llföd fk ldfö ldkf äsöldfägölsdflgklk lfk fd ädkfögl fdälfgf .

Studenter 4-ever

Studenter 4-ever

18 juli 2007 - 7 augusti 2013

Plugga 4-ever

världs resa

världs resa

1 januari 2000 - 31 december 2013

jag flyger med sas till ryssland på studie resa

Miami

Miami

19 augusti 2002 - 17 september 2002

DEt var kul

Mexico

Mexico

28 augusti 2006 - 31 december 2012

Kommer att bo i Mexico på obestämd men lång tid

Gran Canaria

Gran Canaria

7 februari 2005 - 14 februari 2005

En lite tripp till Gran Canaria eftersom min pappa fyllde 50 det året:) Resan var mysig men resemålet var inte mycket o ha...alla dessa turister med svenska Aftonbladet är inget vidare. Men som sagt så var resan mysig:) Det var jag, fille, pappa och andreas som åkte!

Thaido, Ping-Pong & Rajtantajtan

Thaido, Ping-Pong & Rajtantajtan

15 januari 2006 - 14 februari 2006

Det här en resa som ska utveckla oss som individer. Våran förhoppning är att våran kroppsbehåring ska minska me ett par procent, om vi ska höfta så låt oss säga 4-5%. Andra märkliga saker som kan uppstå finns. **BELYST!!** Jag gillar inte thaimat. / Wheelchair man Federation Tvärtemot mannen ovan har jag inga som helst ambitioner att utvecklas som människa. Jag vill uppleva ping-pong på nära håll för jag tror jag fått fel bild av det begreppet. Under visiten hoppas jag också utveckla en röd och fager bränna som jag sedan stolt kan visa upp för nära och kära. Hoppas också mycket på andra pigga saker som kan inträffa. Vad det gäller tilltänkta resvägar osv vet vi inget om det. Jag har en mobiltelefon. Den kan ni skicka sms till om ni verkligen älskar mig. Nu blir det rajtantajtan. ///Rasseltass

Senast aktiv - från Thank You Mama, Saint Petersburg, Florida, USA
Benbouali