Anguilla

Skönhetsknepen och St Maarten
onsdag 17 december 2014 - The Quarter, Anguilla

Sååå.. Jag gick på föreläsningen igår om hur man släpper loss sin inre skönhet och potential. Det var annorlunda. Annorlunda som i sorgligt skeva ideal, enligt mig. Det skedde på en uppställd scen inne i gymmet, vägg i vägg med SPA-avdelningen. Föreläsningen var överbokad, så

Maria Wigström
RicenShine i The honeymoon...
Senast aktiv - från San Juan, Puerto Rico
St Martin
onsdag 2 januari 2013 - The Quarter, Anguilla

Hej hej, Idag har vi varit ankrade vid Philipsburgh, St Martin. Gårdagskvällen blev en lugn tillställning. Efter middagen så valde vi att gå och titta på Throw me a line, improvisationsteater/komedi. Det var vi i publiken som fick välja vilken scen som skulle spelas, vilka repliker som

Robert Källström
RobbanK i USA 2012/2013
Kryssningsdag 6
torsdag 19 juli 2012 - The Quarter, Anguilla

Sovmorgon ☺ Frukost på balkongen vid strax före tio. Efter frukost somnade barnen om och sov en bra stund. Jag och Nicklas gick ner till ”gångbanan” – ena halvan springar man på och den andra går man. Det blev tre varv vilket motsvarar cirka 2 km. I friskt tempo i dryga 30 grader blev

Kryssningsdag 5
onsdag 18 juli 2012 - The Quarter, Anguilla

Under natten hade båten åkt den ganska korta biten till ön St Martin – halva denna ö är fransk och halva är holländsk. Direkt när man kom av båten såg och märkte man att denna ö var av annat slag. Mer europeisk mer ordning och reda. Vi landade med båten på den holländska delen och

Sista dagarna....
torsdag 21 juli 2011 - The Quarter, Anguilla

Heeej! Hoppas ni mår bra. Vi mår bara bra :) Vi kom till Anguilla idag, varmt o skönt, underbar strand :) NY var väldigt bra, vi hann se väldigt mkt, 30-35 grader varje dag!! I morgon ska vi träffa the wedding planner och en florist :) Spännande!! Ok nu måste vi fortsätta planera

Via Arlanda, London och Antigua till Anguilla!
tisdag 15 februari 2011 - South Hill Village, Anguilla

Anguilla 16/2 2011 Vi är nu inne på slutet av vår Anguillavistelse, men än så länge bara början av vår resa! Resan som startade redan i lördags från Arlanda, för att inte överraskas av eventuell snö tog vi ett tidigt tåg och fick spendera många timmar på Arlanda. De fördrevs med

Adam Lyrén
sir_tom i Västindien med Johanna
Senast aktiv - från Sigtuna N, Stockholms län, Sverige
Hola
torsdag 2 december 2010 - The Quarter, Anguilla

Hej alla, idag kom vi till St Martin, finns tydligen inte med på resdagbokens karta... Vi kom hit lagom till solnedgången.... otroligt vackert :) Vi stannar här till på tisdag då vi åker vidare till Antigua. Vi tänkte åka till St Barths och Anguilla medans vi är här på St Martin, det

Ännu återstår lite tid
onsdag 24 mars 2010 - The Quarter, Anguilla

Återstår ännu lite tid Jag vet inte om Ni kommer ihåg Jonas och Ingrid från Göteborg som vi träffade på Porto Santo. De hade seglat i en otroligt liten båt, ungefär som en Brisbåt. Båten har ingen köl utan ballasten består av vatten dunkar, så fort de använt upp en dunk med vatten

Helene Larsson
bonniestockholm i Västindien
Lite solbranda...
lördag 19 juli 2008 - The Quarter, Anguilla

Vilket stalle vi bor pa... de har stadning pa rummet flera ganger per dag med nya handdukar. Lyx! Vi hyrde bil i torsdgas och et var sa roligt! Vi akte till varenda strand, pa de flesta stallerna var vi helt sjalva. Vi hamnade pa en restaurang dar vi satt i djungel i nagon sorts koja, hur

Annu en dag i paradiset!
onsdag 16 juli 2008 - The Quarter, Anguilla

Idag har vi snorklat. Hittade varldens storsta snacka. I gar nar vi snorklade sag vi en rocka, det var haftigt! Ikvall ar det carribean buffe med livemusik. Ska bli kul. Har traffat ett annat smekmanadspar som ar jattetrevliga. I morgon ska vi hyra bil och utforska on. GRATTIS Irene pa

The honeymoon...

The honeymoon...

10 december 2014 - 8 januari 2015

Antligen dags for brollopsresan med stort B!

USA 2012/2013

USA 2012/2013

23 december 2012 - 8 januari 2013

Lauderdale-by-the-sea - Kryssning - Miami Beach

USA sommar 2012 - inkl kryssning i Karibien

USA sommar 2012 - inkl kryssning i Karibien

5 juli 2012 - 25 juli 2012

Först 8 dagar i huset i Florida och sedan 1 veckas kryssning i Karibien - avslutar med 3 nätter på Miami Beach.

Jorden Runt

Jorden Runt

11 juni 2011 - 25 juli 2011

Auckland, Fiji (Denarau Island, Yasawa Island), Tahiti (Papeete, Moorea, Bora Bora), Hawaii (Oahu, Maui), Los Angeles, New York, Anguilla

Västindien med Johanna

Västindien med Johanna

12 februari 2011 - 5 mars 2011

Sommarens semester räckte tydligen inte utan vi började ganska snart planera för en resa till värmen efter vintern, valet föll på Västindien och vi valde först ut över tio öar som blev till fem efter sållande. Under hösten har vi läst på och bokat hotell och längtat!

Miami, Västindien

Miami, Västindien

15 november 2010 - 21 december 2010

Västindien

Västindien

13 juni 2009 - 25 augusti 2010

Reser längs Europas kust ner mot Maderia ,Kanarieöarna för att om möjlighet finns gå över Atlanten i slutet av november-09.Till Barbados för vidare färd upp mot Bermuda, Azorerna och England sen vidare hem uppåt i Engelska Kanalen.

Smekmånad i Västindien

Smekmånad i Västindien

14 juli 2008 - 1 augusti 2008

Vi åker till Karibien på smekmånad!

Karibien 2008

Karibien 2008

2 februari 2008 - 15 mars 2008

Nu är det dags att åka tillbaka till Karibien!

Senaste aktivitet
Senaste svar