Northern Territory

Greyhound stop #2½

Seeing the Anmatjere man in Aileron. Memorial to Charlie Quartpot, rainmaker.

Greyhound stop #3
lördag 12 december 2015 - 18 Stuart Hwy, Ghan, Northern Territory, Australien

Leg stretching in Kulgera.

Colourshifting and fragranceenjoying

Waking up in the desert, going for a morning walk to a nice spot for photo shooting Uluru in sunrise, admiring the shifting in colours of the monolith.Descending in Alice Springs, enjoying an eucalyptus-scented afternoon walk in and beside Todd river.

Uluru
torsdag 10 december 2015 - Track, Mutitjulu, Northern Territory, Australien

Alighting Greyhound in Alice Springs, leaving luggage in the office of another bus company, with permission from staff, going for a walk in the 41 degree C heat exploring this confounding city in the middle of The Red Centre. In Alice Springs there's a building that used to be the very first

Greyhound stop #2
onsdag 9 december 2015 - Birdum, Northern Territory, Australien

Stretching legs in the heat of the desert night. An discovering that my backpack was travelling with domestic mangoes :-D!

Greyhound stop #1
onsdag 9 december 2015 - Katherine, Northern Territory, Australien

Stepped out of the air conditioned bus into the 39 degree C heat in Kathrine.

Boldness
tisdag 8 december 2015 - Darwin, Northern Territory, Australien

Discovering the city of Darwin today. I found a pathway through a park leading down to the shore. Walked along the tree rimmed shoreline in low tide, taking in the bursting life at feet level. In fact one of the crabs was so brave it actually stood strong at my approach, its claws up in the air in

Kakadu NP
måndag 7 december 2015 - Kakadu, Northern Territory, Australien

At 6.30 AM this morning a tour bus picked me up in Darwin for a day in Kakadu National Park. On the way there a cashew nut fruit was passed around. The guide and driver told us about the aboriginal's managing routine of the forest, resulting in the trees beeing low grown and young. After a

Goanna Dreaming 4WD Red Centre Safari

20190110Upphämtning vid hotellet i Alice Springs av ”Outback Tours” tidigt denna morgon. Klockan 06:00 är vi på väg mot Uluru ( Ayers Rock), efter 450 km och 5 timmar var vi framme vid ”Uluru Kata Tjuta National park. Vi besöker ”The Culturer center” som är som ett litet museum som

Kreja i Global Tour
Historia
onsdag 9 januari 2019 - Darwin, Northern Territory, Australien

20190105I dag tog vi den lokala bussen nr 4 till the weekend market i Parap här kunde man köpa all från frukt och mat till kläder, Kerstin köpte klänning och linne. Jag köpte mango och ”dragon fruit” mycket läskande. Efter en fika vandrade vi till stranden i Parap, njöt av solen, sedan

Kreja i Global Tour
Senast aktiv - från Doha, Qatar
Discovering a Malaysian island and a continent

23 november 2015 - 15 januari 2016

Travelling through Borneo and Australia. Experiencing different kinds of rainforest, desert and big-city-life.

Down Under - Resan som äntligen blev av!

15 oktober 2018 - 13 januari 2019

För 10 år sedan var vi i USA och firade min 40 års dag och då sa jag att när jag fyller 50 år, så vill jag att vi firar den i Australien. Nu närmar sig dagen D då vi börjar vår resa föra att fira min 50 årsdag. Vi kommer att besöka Hong Kong, Australien, Nya Zeeland och Thailand under vår tre månader långa resa. Välkommen att följa med oss på vår livs resa Down Under.

Anne och Arne Reser

5 oktober 2018 - 19 december 2018

Global Tour

15 oktober 2018 - 28 februari 2019

Planning

Bali, Australien, bröllop och Nya Zeeland

1 februari 2018 - 31 mars 2018

Två månader iväg från vardagen där vi ska uppleva, upptäcka och njuta av livet 😍

Tages Resa i Australien och Sydostasien 2017/2018

14 december 2017 - 29 april 2018

Hejsan vänner härifrån kommer ni kunna följa min resa i Australien och genom Indonesien samt Malaysia, det kommer dyka upp bilder och inlägg här allt eftersom resan fortgår antagligen när jag landar på ställen där det finns wifi. Allt gott! Tage Hello friends this is going to be the best place to follow my journey in aussie and througout southeast asia. I'll update this as time goes on but mostly when I end up having wifi. Have a good one! Tage

Stora Australienresan

16 december 2017 - 15 januari 2018

Resa i Australien under 4 veckor, vi ska besöka Adelaide, Melbourn,Alice springs, Sydney och Cairns

Live the life you love! ❤

2 november 2017 - 10 december 2017

Startar i Singapore några dagar innan vi beger oss mot Darwin och vildmarken ett tag, för att sedan flyga till Cairns och bila längs östkusten ner mot Melbourne.

Down under

1 oktober 2017 - 1 november 2017

Den här gången tar vi i ordentligt och gör den längsta resa vi någonsin gjort, till andra sidan jordklotet. Det ska bli spännande. Vi kommer att besöka lite olika platser, kända och mindre kända, ett riktigt äventyr!