Brisbane Airport

Sista dagen och temperaturskillnader!
söndag 14 januari 2018 - Brisbane Airport, Queensland, Australien

Ja, nu har hemresan påbörjats. Tråkigt men sant! Sitter på Brisbane International och väntar på att incheckningen skall öppna. Hade väl kanske hoppats på att kunna checka in redan nu och gå till loungen för lite dusch och mat, men ack vad vi bedrog oss. Incheckningen öppnar tre timmar

Peter & Magnus Ae
PoMAroundTheGlobe i NZA178
Senast aktiv - från Alingsås, Västra Götalands län, Sverige
Brisbane till Cairns 1680 km
tisdag 2 januari 2018 - Brisbane Airport, Queensland, Australien

Tisdag 2 Januari. Vår två veckor långa road tripp från Brisbane till Cairns har just startat. Passera en väg skylt på Bruce hiway, det är långt till Cairns ....Första stopp blir i Yandina på Yandina hotell, känns som här ute i bushen har tiden stått stilla. Hotellet är från 1800

Resa till Hervey Bay
onsdag 4 januari 2017 - Brisbane Airport, Queensland, Australien

Ännu en tidig morgon😊"Mjölkatåget" tillbaka till Sydney och sedan vidare till Kingsford Smith AirPort.Flyg till Brisbane och sedan hämtade vi ut vår förbokade hyrbil. Köra på "fel sida" är inte helt enkelt och tre bisittare som kommer med olika instruktioner gör inte saken

Susanne Persson
Thefantasticfourontour i Down under
Senast aktiv - från Hongkong
NZA178

NZA178

20 december 2017 - 16 januari 2018

Nu blir det dags att åka tillbaka till Nya Zeeland och Australien. Denna gången är vi på Nordön och sen i Sydney och upp mot Barriärrevet. Here we go down under.

Föräldraledig i Sydney

Föräldraledig i Sydney

26 november 2017 - 16 januari 2018

Åker tillbaka med familjen till Sydney för att återigen hänga på stranden, leka i parker och gå på barntimmar café Svensson och upptäcka spännande och nya ställen och självklart återvända till de gamla.

Down under

Down under