Nelly Bay

Hallå igen!
måndag 24 april 2017 - Nelly Bay, Queensland, Australien

Tillbaka efter Wi-fi brist! Vi bara latar oss, men idag har Johan varit ute och dykt ! Båttur på två timmar ut till revet, har visst sett haj🦈! Lät mycket nöjd när han kom tillbaka! Själv har jag tillbringat dagen vid polen! Nu ska vi gå och få oss middag, sen blir det att packa väskan

Grillafton!!!
lördag 22 april 2017 - Nelly Bay, Queensland, Australien

Hej allihop! Då var det dags för lite svensk sommar... dvs regn, sol och lite mer regn. Skillnaden kanske mest är att här i Australien är det varmt även om det regnar. Vi tog en stilla dag, mest läst, shoppat mat, fixat bokningar. Sedan var det plötsligt kväll och dags för lite mat- tur

Hourseshoe bay!
fredag 21 april 2017 - Nelly Bay, Queensland, Australien

Stranddag igen! Provade andra sidan av ön idag, mycket mer folk här! Badat och legat i skuggan aldeles för varmt i solen! Bokat tre nätter till på samma hotell eftersom Johan ska dyka på måndag, äntligen har vinden mojnat något, hoppas bara det håller i sig!

Bad och middagssällskap!
torsdag 20 april 2017 - Nelly Bay, Queensland, Australien

Badat i havet idag! Efter en promenad och en fm glass tog vi bussen till Picnic bay där det finns skydd mot maneter, lite kallt först men skönt! Latade oss och åt lunch där! Handlade middag på väg tillbaka. Badade i polen på hotellet. Åt sen på vår uteplats, grillad kyckling med bröd

Australien -Nya Zeeland

Australien -Nya Zeeland

28 mars 2017 - 8 juni 2017

Snart är det dax att utforska nya länder, mycket spända och förväntansfulla!

Inga resenärer