Noosa Shire

Paradise
söndag 30 december 2018 - Noosa Shire, Queensland, Australien

En liten (ehh. Väldigt lång....) rapport från paradiset. (English version below) Vi har nu hunnit förflytta oss från Yepoon och kört ned till Gladstone där vi mötte upp familjen Jansen. Det var ett kärt och tårfyllt återseende även fast tjejerna och Marius sågs i somras och vi alla

condan
Condan i The "Strawberries" down under
Härliga sista dagar i Noosa
söndag 18 december 2016 - Noosa Shire, Queensland, Australien

Igår fyllde ännu en syster där hemma i Svea ett år äldre, med kalas jag ska ha då jag kommer hem alltså! Jag firade däremot Sara på avstånd med poolparty. Återigen hamnade vi hemma hos en familj i ett stort fint hus, en otroligt härlig sådan, kändes som det var Sara jag firade och att

anilsson i AUSTRALIEN
Hej Noosa!
tisdag 13 december 2016 - Noosa Shire, Queensland, Australien

Godmorgon! Jag hann tydligen inte ta av mig kläderna innan jag gick och lade mig på madrassen här i vardagsrummet igår, hemma hos två killar jag knappt känt i ett dygn. Som tur är känner ju Heidi dem, så det är inte konstigt att jag vaknar upp här efter en Monday Madness i Noosa. För

anilsson i AUSTRALIEN
Rainbow beach + Noosa
torsdag 10 november 2016 - Noosa Shire, Queensland, Australien

Hej alla!Nu sitter jag och skriver pa datorn, darfor kan vissa bokstaver inte skrivas :)I Rainbow Beach tog jag det mest lugnt, promenerade langs stranden och det var mysigt, anledningen till att stranden heter just Rainbow Beach ar for att en del av stranden finns det flera kullar med massa sand

The "Strawberries" down under

13 december 2018 - 9 januari 2019

Once again we travel south, quite far south, to Australia. For some this will be the first visit (the grandparents), and for some lucky teen, her fifth... We will spend some weeks travelling the east coast from Cairns down to Brisbane and meeting up with our dear Aussie friends along the way. We'll end the trip in beautiful Sydney, meeting up with some Swedish friends. And the name of the trip. Well, we blame the Aussies, and our not-so-international last name. They have some trouble pronouncing it so they call us the Strawberries...Watch out, here we come!

Australien + Nya Zeeland!

29 september 2016 - 24 mars 2017

En resa som jag ska första gånge resa länge och ensam. En riktig äventyrsresa där jag ska passa på att göra olika aktiviteter och utmana mig själv ;)

AUSTRALIEN

8 maj 2016 - 28 februari 2017

En resa på obestämd framtid som börjar på Bali, fortsätter i Australien och där ska vi se allt och lite till och vem vet vilka länder vi tar på vägen hem!?