Perth

Love spells Specialist in Sydney,Melbourne,Perth,Adelaide,New York +27731356845 Mama Jafali
torsdag 23 maj 2019 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

My work is a mixture of African traditional spiritualism, psychic powers, rituals, native healing, spell casting, all of which are designed to take care of whatever adversity you may face.my solutions are tailor designed depending on the nature of your problem or adversity-Healing Am well

Melbourne Cup party and IKEA
tisdag 6 november 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

This morning one of Ceri's friends invited us to an impromptu lunch do to celebrate the Melbourne Cup (a massive horse race that brings the whole nation to a standstill)Young Owen had ben organising a sweepstake at home the prevoius evening and we all had 3 horses each - even Millie the dog.When we

Walkabout with Ceri
måndag 5 november 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Sunday we left Melbourne - direct airport bus opposite hotel - how good was that. Quantas terminal very nice but all automated you even put your bag on the baggage belt your self  while it scans your boarding pass- no people in site. Of course mine was too heavy but all that happened was an extra

Lugn dag
tisdag 25 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Igår gick i lugnets tacken. Tog en sväng på stan och kollade runt lite, letade rätt på ett apotek som hade några ögondroppar för mina stackars illröda ögon. Vet i katten ifall det hjälper, men något kanske det gör. Inte så mycket och göra. Får väl hoppas att jag får gå ombord på

Känguru...
måndag 24 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Igår var jag på Cavarsham wildlife Park, som är en djurpark, som har inriktad sig på australiensiska djur, och kollade runt. Den ligger i en park som ligger strax utanför Perth City. Så var att ta tåget och sen vidare med buss. Men det gick smidigare än vad jag hade tänkt mig. Sen när jag

Guld
söndag 23 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Igår lördag var jag på Perth Mint. Där det finns guld. Så jag tog en trevlig guidad tur, där de berättade om histora och visade hur man "gör" guld. Vill ha... haha. Där hade världens största guldmynt, som väger 1 ton. Vill ha, dock lite tungt att ta med sig hem. Efter det vart det att

Rottnest Island
fredag 21 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Idag har jag varit ute på Rottnest Island, dom är en liten ö utanför Perth. På ön bor söta söta små djur, Quakkas. Var lite därför jag åkte hit till Perth, för att se dem. Kände mig ändå rätt pigg när klockan ringde på morgonen vid 7. Fast kroppen tror att det är mitt i natten.

torsdag 20 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Så nu har man tagit dig till Perth. Flygresan ner från Hong Kong, var lugn. Tog ca 7 timmar. Totalt från Oslo tog det väl ca 27-28 timmar eller vad det blir. Lång resa. När vi väl kom till Perth, så gick det undan. Behövde inte vänta på väskan många minuter. Ingen kö i passkontrollen,

Kryssning sidney-Perth
lördag 19 mars 2016 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Kryssning Sidney – Perth. 16/3 – 19/3. Adjö till Sidney och ut i Tasmanska sjön. I början var stillahavsdyningarna med, långa, lugna och rogivande. Efter att vi passerat Hogland Island (mellan kontinenten och Tasmanien) blev sjön lite annorlunda med mer småvågor och nästan inga

Ewa Thulin
ewaleo i Kryssning Jorden runt.
Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige
Sidney
söndag 13 mars 2016 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Sidney. 13/3. Anlände till världsstaden vid lunchtid efter en insegling kantad av branta klippor. Sidney, med ca 4,5 miljoner invånare, ligger utmed en stor ”flikig” bukt. Trots blänkande skyskrapor var det Operahuset och Harbour Bridge, som drog blickarna till sig. Vi låg för ankar mitt

Ewa Thulin
ewaleo i Kryssning Jorden runt.
Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige

19 september 2018 - 27 september 2018

Flyg långt, stad, väntan. Söta djur. Andra sidan ekvatorn. Down under.

Lena's and Anita's Big Trip Take Two

Lena's and Anita's Big Trip Take Two

9 oktober 2018 - 3 december 2018

Another VFR (visiting friends and relations) tour 10 years after the first one

Kryssning Jorden runt.

Kryssning Jorden runt.

5 januari 2016 - 23 april 2016

Flyg till Milano, övernattning. Bil till Savona där vi går ombord på Costa Luminosa. Vår kryssning går först till Marseille, Barcelona,Lanzarote och Kap Verde. Vi korsar Atlanten och följer sedan Sydamerikas östra kust från Recife till "Hornet". Vi går iland på totalt 8 ställen utmed kusten. Vi följer sedan Chiles kust norrut, går iland på 4 olika ställen. Sedan går vi till Påskön där vi stannar i 2 dagar. Sällskapsöarna kommer vi till efter 4 dygn till havs. Fyra olika öriken besöker vi där under 8 dygn. Nya Zealand och Australien står sedan på tur, besök i 3 städer. Sju dygn till havs, Indiska Oceanen, sedan kommer vi till Sri Lanka och därefter väntar Indien. Vi fortsätter sedan till Förenade Arabemiraten, Petra i Jordanien, Suezkanalen och tillbaka till Medelhavet. Vi besöker Kreta och Sicilien samt Citavecchia (med utflykt till Rom). I Savona sluts cirkeln.

Piraterna i landet Oz

Piraterna i landet Oz

20 oktober 2015 - 14 januari 2016

Jag och min kärlek på en tre månaders-tur till Australiens västkust! Hälsa på kärestans släkt och njuta av tillvaron!

10 mars 2015 - 11 maj 2015

kjhdlölqkdnkqwnkdwnfdknöwqjn

Dubai och Australien

Dubai och Australien

23 januari 2015 - 13 februari 2015

Hoj igen Dags för årets resa Blir forts Dubai I ett dygn och sedan Perth Australien mmm Vi börjar med 3 natter I Fremantel och sedan hyrbil någonstans Jalle

Australia part II

Australia part II

6 augusti 2014 - 15 juni 2015

Del två av vår tid i Australien :) Får se hur länge vi blir kvar den här gången!

29 november 2014 - 20 december 2014

Drömresan 2014

Drömresan 2014

23 oktober 2014 - 2 december 2014

Drömresan blev ett bra namn för det är precis var det är! Vi får nypa oss i armarna för att förstå att vi ska få komma iväg på denna resa! DUBAI-AUSTRALIEN-SINGAPORE-SRI LANKA-MALDIVERNA

Lukas2
Josefine Andreasson