Cookies

Information om cookies på Resdagboken

Resdagboken.se använder så kallade cookies. En cookie är en liten textfil som lagras på din dator av din webbläsare. En cookie är helt anonym och innehåller ingen personlig information.

Resdagboken.se använder cookies för att spara olika inställningar, kontrollera inloggningar och för att kunna hålla reda på hur många datorer och webbläsare som besöker oss. Vissa annonser som visas använder också cookies för att samma annons inte ska visas för många gånger i rad.

Om du vill, kan du blockera cookies i din webbläsare. Detta gör du genom att gå in i säkerhetsinställningarna i din webbläsare. Genom att blockera cookies kan viss funktionalitet begränsas och delar av Resdagboken.se inte visas korrekt, däribland inloggning.

Resdagboken.se använder även cookies för att bygga marknadssegment och målgrupper utifrån användarbeteende. Denna information sparas helt anonymt och används enbart för att rikta annonser. Om du inte vill att vi ska spara sådan information kan du ladda ned en blank cookie ("opt-out cookie"). Här hittar du instruktioner för att ladda ned en sådan.

Vänligen kontakta oss på [email protected] om du har några frågor kring cookies eller andra integritetsfrågor.

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!