Carara

Into the wild
måndag 6 januari 2014 - Carara, Costa Rica

Nyåret firades lugnt och stilla på hotellet med god middag, unospel och umgänge med de andra gästerna, Carro fick öva sin tyska ordentligt. Då hotellet låg väldigt ödsligt såg vi inte så mycket fyrverkerier, men däremot en vacker stjärnhimmel, vrålapor och eldflugor som underhöll.

Caroline Andersson
caran048 i Costa Rica
Senast aktiv - från Katmandu, Central Development Region, Nepal
Sista uppdateringen
tisdag 27 april 2010 - Carara, Costa Rica

Hola todos! Det har blir sista uppdateringen fran den har sidan av jordklotet. Kul att ni har foljt mitt aventyr har i Costa Ricaaa:) Pa torsdag bar det av hemmat, ska aka redan klockan halv fem pa morgonen, fran huset da. Jag har gatt och blivit sjuk ocksa, sa nu vill jag bara hem, men jag vet

forsta jobbdagen
tisdag 20 april 2010 - Carara, Costa Rica

Buenas! Nar vi kom till San Jose igarkvall var det verkligen home sweet home, men idag har jag verkligen fatt en overdos av staden. Har varit pa riktigt menshumor, har stort mig pa alla manniskor, trafiken, alla som stirrar, ropar och tutar. Lamna mig ifred!!! Forsta jobbdagen avklarad. Gick val

sjuka
söndag 18 april 2010 - Carara, Costa Rica

Heej igen! Snart bar det av till San Jose igen, home sweet home. Det har nastan blivit som ett andra hem, vi alla langtar. Varmen har is killing me. Vi alla har lyckats bli sjuka pa ett eller annat vis. Dessutom langtar vi till ett mindre turistigt stalle, som San Jose, har ar det mesta pa

puerto viejo
lördag 17 april 2010 - Carara, Costa Rica

Holaa todos!!!! Hur mar ni?:) Jag mar sadar, min mage ar i upprorstillstand och jag har fatt problem med halsen igen, men jag ar i paradiset sa jag ska inte klaga!! Vattnet ar sa varmt att det ar varmare i vattnet an pa land, i princip:P Jag lyckades halla mig fran att bli som en krafta, *stolt*,

Puerto Viejo
fredag 16 april 2010 - Carara, Costa Rica

¡Holaaaa! Nu befinner jag mig i lilla reggaesamhallet Puerto Viejo med girlsen and I love it, so far. Vi kom vid tretiden sa det blev ingen strand idag, utan vi har precis avslutat den sena lunchen, jattegott for ovrigt. Satt pa en fin terass med utsikt over samhallet. Har finns allt typ, skona

blandat
söndag 14 mars 2010 - Carara, Costa Rica

Hola todos!!! Jag har det bra i ticolandet:D Min hosta ar helt borta, har snarare skickat over den till Sara. Det ar jattevarmt men dock molnigt for det mesta. Vi lag i en timma i solen igar pa morgonen och brande oss, sa det gar fort. Vi har fatt hjalp med att byta arbetsplats till ett

jobbet suger
fredag 9 april 2010 - Carara, Costa Rica

Hej alla!! Jag mar bra forutom att jag har problem med extremt jobbig hosta. Min "mamma" sa att jag har gripe (influensa) men jag tror snarare att det ar allergi eller nagot liknande. Sen har min kropp gatt igenom en helransonering, jag har tappat huden bokstavligt stalat efter helgens

Coco beach
lördag 6 mars 2010 - Carara, Costa Rica

Hola guapos y guapas!! Sorry for dalig uppdatering men det ar svart att hinna med att skriva. Sa mycket som hander har. Skja forsoka lagga upp bilder i veckan ocksa. Kom hem igar efter en fyradagars weekend i Manuel Antonio. Det var superharligt verkligen. Jattefin strand, harligt folk,

Costa Rica

Costa Rica

17 december 2013 - 9 januari 2014

Volontärresa Costa Rica

Volontärresa Costa Rica

28 mars 2010 - 30 april 2010

Ska under en månad arbeta på ett barnhem i ett av San Josés fattigaste områden. Ska bo i en värdfamilj där med eventuellt en annan volontär. Under helgerna då jag har fritid hoppas jag på sola, bada och se mig omkring i landet. Vägen dit och hem blir dock lång; med mellanlandningar i London, New Jersey och Frankfurt. Hoppas på mitt livs äventyr!