Sista dagen
söndag 28 april 2019 - Cypern

Vilka dagar vi haft! Badat, solat, byggt sandslott, tränat och strosat på strandpromenaden. Man vill verkligen inte åka hem imorgon. Att komma iväg och bara njuta med familj o vänner är obeskrivligt 🙌🏼Nu kan vi äntligen bocka av ytterligare ett land i världen. Jag sitter o funderat

Louise & Reine Fyhr
LojsoReki i Cypern
Famagusta mm
fredag 24 november 2017 - Cypern

Sov som grisar och sedan upp pigga och glada för att äta frukost. Som vanligt satsade vi på en spartansk sådan.08.30 ombord på bussen och då hade några skojat till det och bytt platser...det borde bestraffas! Våra säten hade Carina räddat men våra vänner Björn och Marianne fick flytta

Utflykt...
onsdag 22 november 2017 - Cypern

Lagom pigga steg vi upp och gick sedermera ner för att ”avnjuta” frukosten. Med tanke på middagen dagen innan så hade vi inga större förhoppningar... vilket var helt rätt visade det sig. Bäst var hallumin enligt mig. Carina funderar än...Vi körde sedan till den antika staden Salamis.

Första dagen på Norra Cypern
onsdag 22 november 2017 - Cypern

Uppe tidigt trots den sena kvällen. Frukost i jätte matsalen som var lika rörig som förväntat. Efter frukosten så tittade vi oss lite omkring på hotellet på vägen mot bussen.Första stället som vi besökte var Salamis, en ruin stad på östkusten. Soligt och fint men ändå rätt svalt,

lördag 7 april 2018 - Ayia Napa, Cypern

Daniel Och Susanna Bolin
Dabo i Andra resor
Senast aktiv - från Osby, Skåne län, Sverige
Dag 7....
måndag 27 november 2017 - Cypern

Sista dagen på resan. I dag efter frukosten ska vi köra till Nicosia och käka lunch på den grekiska sidan och sedan shoppa på den turkiska 😀Sedan blir det förhoppningsvis middag i kväll nere i hamnen igen som igår...men denna gången på en italiensk 🤪 Fortsättning

Dag 5...
lördag 25 november 2017 - Cypern

Vaknade i vårt nya ”hus”...förhoppningsvis får vi nytt rum i dag. Frukosten avklarades snabbt eftersom det inte finns något direkt att äta 😂Vårt första stopp denna dagen var en blingblingfabrik...där tillbringade vi 2.5 timme med ihärdiga försäljare efter oss.Nu sitter vi i bussen

Dag 3...
torsdag 23 november 2017 - Cypern

Dagen började som vanligt med frukost 😂Klockan 09.00 så samlades vi i bussen och vårt första stopp denna dag var vid miniatyrer av norra Cyperns sevärdheter....helt ärligt inget att se 😀Efter detta gick resan vidare till en by där en moske och en kyrka ligger sida vid sida...vilket är

Första dagen...
tisdag 21 november 2017 - Famagusta, Protaras, Cypern

Dag 1Mobilen var ställd på 06.00, 08.45 skulle Kaj hämta oss...så jag ändrade snabbt mobilen till 07.30...men jag var klarvaken 😀 Steg upp och fixade frulle som intogs framför nyheterna på tv 4 och någon timme senare kom Lotta ner.Det sista packades och efter att ha kompromissat med

Fantastiskt skönt!
måndag 24 april 2017 - Protaras, Cypern

Tidig vår på Cypern levererade verkligen denna gång. Ett helt nyrenoverat jättefräscht hotell med FANTASTISKT trevlig personal och toppläge tog emot oss sent på måndagskvällen den 17:e april. Maten var väldigt bra (AI) och goda drinkar, frappe och bra bordsvin var av överraskande

Carina Nordström Fd Söderqvist
Carina41 i Nr 112 till Afrodithes ö ~ Cypern!
Senast aktiv - från Sundsvall

22 april 2019 - 29 april 2019

Cypern med familjen & goda vänner!

Rundresa på Cypern för att fira något alldeles speciellt 😜

Rundresa på Cypern för att fira något alldeles speciellt 😜

21 november 2017 - 28 november 2017

En rundresa på Cypern för att fira något mycket speciellt som vi väntat på ett tag 😜

Nr 112 till Afrodithes ö ~ Cypern!

Nr 112 till Afrodithes ö ~ Cypern!

17 april 2017 - 17 april 2017

Mamma och jag skippar Blåkulla i år och far till Cypern!

En ny höst i Alanya och Cypern

En ny höst i Alanya och Cypern

18 oktober 2016 - 30 november 2016

The Show Must Go On! Vi har ju haft en fantastisk sommarperiod här i Sverige i år. Men nu kommer mörkret och kylan. Då drar jag till Alanya och bor på My Home med solig balkong i söderläge. Jag åker dock till Protara på Cypern och leker med 50% av mina barnbarn under en veckas tid. Sen åker jag tillbaka till Alanya och stannar där tills 30 november. Välkomna och följa min resa om Ni vill! "Malte"

Cypern 2016

Cypern 2016

24 mars 2016 - 3 november 2016

Jobb på Olympic Lagoon, Ayia Napa Cypern

Cypern relaxing

Cypern relaxing

14 september 2015 - 21 september 2015

22 juni 2015 - 30 juni 2015

En allt annan än backpackingresa.

Cypern 2013

Cypern 2013

1 september 2013 - 15 september 2013

Cypern :)

Larnaca Cypern

Larnaca Cypern

28 juni 2013 - 13 juli 2013

Mot solen, 14 dagar, lägenhetshotell mitt i Larnaca. Flyger från Norrköping på fredag kväll.

24 juni 2013 - 30 juni 2013

Carina Nordström Fd Söderqvist