Fina vädret i 28 dagar, nu bara 10 dagar kvar.
tisdag 12 november 2019 - Alanya, Turkiet

Denna hösten har vi haft det bästa vädret på många år här i Alanya.Idag gick vi upp till Borgen.

Dags att åka vidare mot Madrid och Simon och Camilla.
söndag 13 oktober 2019 - Carcès, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Kom iväg kl 9.00 stannade för lunch på Mc Donalds i Sigram och kaffe i Arenys de Mar.Stannade för natten i Montblanc efter 70 mil.En liten stad där vi hamnade mitt i Playmobil festival! Offentlig parkering men staden var liten och väldigt lugn. Bodde på Hotel Fonda Ruiot, billigt bara 49

Utflykt till Aix - en - Provence

En utflykt till Aix - en - Provence för shopping och lunch

utflykt med Kena och Ove
fredag 11 oktober 2019 - Carcès, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

I dag åkte vi långt upp i bergen på väldigt smala och kurviga vägar i vad det känndes som en hiskeligfart. Förts till en sjö där vi åkte paddelbåt, fantastisk mysigt. Sen vidare till en söt lite by,Moustiers - Sainte - Marie för lunch.

Senast aktiv - från Lagos, Faro, Portugal
Testar uppdatering med nallen på pendeltåget
tisdag 12 november 2019 - Sollentuna, Stockholms län, Sverige

En trevlig dag på Armemuseet samman.med goda vänner i Veteranklubben .jisses det funkade att lägga upp bilder

lionkungen i 43. Resa på hemma plan
Tar 8.00 färjan till Sassniz
måndag 7 oktober 2019 - Beddingestrand, Skåne län, Sverige

Framme kl 12.30. Åker in till Mecklenburg för lunch.Stannar till i Tessin för kaffe på Bäckerei Konditorei Cafe Stern  och en lite bensträckare för stan var inte stor.Sen vidare till Hamburg och Leonardo hotell. Bra parkering bakom bommar, god mat och överkomliga priser, förutom frukosten

Dag 19-22 En lugn, stolt och självständig lillebror som heter Kiwi, Wellington
söndag 10 november 2019 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

För mig så har allltid New Zealand varit en plats på jorden som aldrig syntes på den där runda jordgloben eller den platta atlasen som fanns i skolan. Jag minns att jag var nyfiken på vad ingen ville tala om eller ännu mindre ville visa vad som fanns där på den skuggade sidan eller ängs

Christoffer Andersson
Calvinand i Äventyr´19 Jubileum
Senast aktiv - från Queenstown, Otago, Nya Zeeland
Här kommer det första inlägget
måndag 11 november 2019 - Sigtuna, Stockholms län, Sverige

Jag har redan stöt på problem med dagboken:1. Jäkligt långsam.2. Kunde inte ladda upp en vinjet bild.Skit med det, vi kör vidare.Det första besöket blir imorgon med Veteranklubben, vi skall besöka Armemuseet, höra på ett föredrag om Ryssarnas härjningar längst den Svenska kusten

lionkungen i 43. Resa på hemma plan
Shrimp Boil.
lördag 9 november 2019 - Titusville, Florida, USA

Igår var vi hela familjen till en sk. Shrimp Boil (läs Country Boil). Evenemanget hölls vid Fox Lake Park i Titusville och det var en mycket trevlig tillställning med kollegor från Kens jobb och deras respektive familjer.

Madeleine Hutchinson
Madeleine_H i USA - Florida
Senast aktiv - från Titusville, Florida, USA
Lever Resdagboken ännu, en test
söndag 10 november 2019 - Sigtuna, Stockholms län, Sverige

Laddar bara upp några bilder för att testa om Resdagboken fortfaraande funkar???

lionkungen i 42. Italien, Pompeji