onsdag 24 maj 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Som vanligt blir det lite stressigt innan taxin kommer.12.50 avgår flyget.Norwegian, i det närmaste fullbokat.Pendeltåg till Solna station.Oj där är det en hel del fotbollssupporters.Antar de skulle in till Kungsträdgården.Går genom Mall of Scandinavia till hotellet, Quality hotel

Dag 2
onsdag 24 maj 2017 - Trzebaw, Storpolen, Polen

En mestadels regnig dag med delvis uppehåll tog oss ifrån Gdynia till ett hotel Delicjusz i Trzebaw där vi torkat upp våra blöta kläder med personalens goda hjälp, vi har också käkat lite riktig biker mat goblonka.

Dag 1
söndag 21 maj 2017 - Nashville, Tennessee, USA

21 maj En kort flygtur till Köpenhamn sen började flygningen över Atlanten... Vi blev glatt överraskade av  att vi var uppgraderade till buisnessclass.. med vita linnesevetter och riktigt porslin och mycket god mat och dessutom fri bar...Hur gick detta till? Lugn flygning ...Men..Toronto

Gerd Ebegård
Musikantor i Musiclovers i Usa
Senast aktiv - från Nashville, Tennessee, USA
Waterbom Bali
onsdag 24 maj 2017 - Gili Air, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Nu har vi haft några lugna dagar i "vårt" hus i Sanur. Efter att vi hyrde cykeln har vi delat upp oss en del så att jag och Anders har varit med varsitt barn för att få lite egen kvalitetstid med dem. En eftermiddag cyklade t ex Anders och Viggo så långt norrut på strandpromenaden som man

Vilken dag!!'
onsdag 24 maj 2017 - Nashville, Tennessee, USA

Vilken dag!  Vi hade längtat och haft stora förväntningar men kvällen överträffades dessa. En helkväll på Old Ole Opry - vilken kväll i musikens Mecka.

Kari
Islann i Musikresa i USA
Senast aktiv - från Nashville, Tennessee, USA
Mycket tid i bilen blir det....
onsdag 24 maj 2017 - Nelson, Nya Zeeland

Började dagen med en tur uppför Parorari river, bara en liten morgon promis. Var fint men kallt, klarnade dock upp efter hand.Körde sedan till Westport och tankade, nästa tankställe var 9mil bort. Inte långt jämfört med ställen i Australien men ändå!Fikade innan vi begav oss, trodde det

Cais Urbanke
Cais1 i Australien -Nya Zeeland
Senast aktiv - från Nelson, Nya Zeeland
Ett ovanligt resmål, Paraguay.
tisdag 23 maj 2017 - Paraguay

Hejsan allihopa, en vecka kvar på våran sydamerikaresa, som snart varat i 5 månader, (150 dagar). Både jag å Oskar börjar känna oss nöjda med resandet och redo för att återvända hem! Vi har varit tvungna eller i alla fall tvingat oss själv att resa fort sista månaden, då vi velat se

Vanessa Öhrström
nessaliten i Sydamerika - 2017
Senast aktiv - från Encarnación, Itapúa, Paraguay
Förlossningen
tisdag 23 maj 2017 - Blantyre, Södra regionen, Malawi

Nu har vi påbörjat praktiken på Queen Elizabeth Central Hospital i Blantyre. Det är ett stort sjukhuskomplex i centrala stan. Det består av många små byggnader och kliniker. Det är grönt och fint runtomkring med gräsmattor, blombuskar, kaktusar och palmer. Vi har varit på förlossningen

Anna Malmström
anna_malmstrom i Malmström doctors go Africa