Danmark

Kruså camping
söndag 22 juli 2018 - Kruså, Region Syddanmark, Danmark

I natt sov vi på Kruså camping som visade sig vara ett enda stort myrbo. Vi passade även på att åka in i Tyskland och handla igår kväll eftersom alla affärer är stängda på söndagar i Tyskland!Nu bär det av söderut och vi får se hur långt vi hinner idag.

sealund
SeaLund i Semester 2018
Senast aktiv - från Punat, Primorje-Gorski kotars län, Kroatien
Så blev det ett par sköna dagar i Danmark
söndag 22 juli 2018 - Bagsværd, Region Hovedstaden, Danmark

Efter en långkörning från Hannover landar vi hos Tina med familj och äntligen god hemlagad mat. Något man längtar efter när man varit på språng ett tag. Övriga danska släktingar var också där, Carl-Erik & Anne-Marie och Mia & Jesper med barnen. Så mysigt! På lördagen har vi

Annahamma i Chrimmarins roadtrip 2018
Stora Bältbron passerad
fredag 20 juli 2018 - Nyborg, Region Syddanmark, Danmark

Nu närmar vi oss dagens slutstation - Bagsværd 😊

Annahamma i Chrimmarins roadtrip 2018
Speed
fredag 13 juli 2018 - Bagenkop, Region Syddanmark, Danmark

Today we made a new speed record 7,1 knots it's fun when it happens A revival of old technology selfsteering device worked surprisingly well Last day in Denmark tomorrow we go to Kiel Germany

Speed pirates and shower
torsdag 12 juli 2018 - Fejø, Danmark

We made good speed today and enjoyed the beauty of the south inner archipelago in Denmark we even met a pirate ship but had no problem last and least today I tried our new solar powered shower a nice warm shower

Under the bridge
onsdag 11 juli 2018 - Rødvig, Danmark

finally leaving mother country first curtecy flag risen a long day with non favourable wind direction anyhow we enjoyed some bacic good danish foodtoday Emilia became 19 years 🙂

På väg hem
lördag 7 juli 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Nu är det Lova som skriver. Vi är på väg hem, fast just nu bor vi på Scandic i Köpenhamn. Vi har cyklat och promenerat en massa. nu ser vi på fotboll,  förut såg vi på Sverige  vs England England van med 2-0 det var tråkigt för det var kvarts final ! Nu ser vi på Ryssland vs

Sista dagen
fredag 6 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Snart lämnar vi huset. Det är tråkigt men vi måste ändå åka hem. Det Kommer bli skönt att fara hem till vårt hus. Jag har fått en ny keps det står money på den.💸💸💸💵💰💵💰💰💸💵💳💰💵💵💰💳💳💵💵💳💳💵💰💰Igår badade vi bubbelbad för

Udrejse Aalborg- Amsterdam - Beijing
onsdag 4 juli 2018 - Ålborg, Region Nordjylland, Danmark

Onsdag morgen klokken kvart over syv blev Obenholtsminde overladt i Dorthe og Mogens varetægt. Ronja var dagen før afleveret ved Merete og hendes familie til pasning.Mogens kørte os i lufthavnen, hvor Mads kom og sagde farvel. Afgang kl 10.10 mod Amsterdam. I Amsterdam spiste vi frokost ,før

Maren, Jacob, Hjalte Og Merle
Familien_Hostrups_rejser i Kina 2018
Senast aktiv - från Klokkerholm, Danmark
Igår på Legoland !
torsdag 5 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

ÅIgår var vi på Legoland det var jätte jätte jätte jätte super kul! Vi åkte en jätte jätte jätte läskig bärg och dal bana dom andra var jätte jätte läskiga. Alex åkte ett jätte tråkigt tåg. Vi stannade på en jätte liten restaurang. Jag blev jätte mätt. Det var jätte stora

Semester 2018

20 juli 2018 - 12 augusti 2018

Familjen Lundgren, två vuxna och fem barn, siktar på att komma till Kroatien. Var vi sen hamnar är en helt annan sak..

Chrimmarins roadtrip 2018

8 juli 2018 - 8 juli 2018

Vi tar bilen mot Kroatien via Polen och Auschwitz, sen styr vi kosan dit vi känner för.

Danmark troligtvis

26 juni 2018 - 11 juli 2018

Vi åker till Danmark och campar men tar inte med oss det viktigaste (mitt Xbox)

Team 50 i Kalifornien

23 maj 2018 - 23 maj 2018

TÅGLUFF 2018

9 maj 2018 - 25 maj 2018

NU HAR JAG JOBBAT 25 ÅR I SAMMA LANDSTING/REGION O FÅTT 5000KR VILKET BLEV 200KR/ÅR ;) DET BLEV INGEN KLOCKA AV ÄDEL METALL UTAN JAG VALDE ETT RESEKORT O NU ÄR JAG PÅ VÄG.... KÄNNS HELT RÄTT OCH VÄLDIGT SPÄNNANDE. VÄLKOMNA MED O HOPPAS NI OXÅ DELAR MED ER AV ER VARDAG...

Bagdastein

14 februari 2018 - 24 februari 2018

Skidresa med syster Marie svåger Per ,Min man Billy och sist min son James Vi kommer flyga från Kastrup och var borta i en vecka i Bagdastein 😄

Hellevadvej, Hjallerup, Danmark
Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Hus vid danska kusten Av PsYteAk,
Inga svar
søker folk i danmark Av kurojaki,