Take off
lördag 16 juni 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Obligatoriska tic-tac inskaffad! Allt med, tror vi, fast katten fick stanna hemma!

Therese Anckar
Lennartsson i Toscana & Ligurien
Senast aktiv - från Toscana, Italien
Med tåget på färjan
torsdag 14 juni 2018 - Rødby, Region Själland, Danmark

Nu är vi i Rødby och tåget ska snart köra på färjan som går till Puttgarden. Klockan är kvart i två.

Tivoli
onsdag 13 juni 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Nu har vi varit på tivoli och åkt så mycket vi orkade. Inte så mycket folk och nästan inga köer, helt perfekt. Noa blev modigare och modigare och till sist åkte vi Rutschkanan (bergochdalbanan med tunnlar) två gånger (se bild). Imorgon ska vi sova ut, äta frukost och sen ta tåget 11:35

Incheckade på hostel
onsdag 13 juni 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

SP var vi incheckade i vårt 4-bäddsrum som jag trodde vi skulle dela med främlingar, men det visade sig att vi får ha det helt för oss själva! Nu ska vi ner och äta husets pasta pesto och sen blir det tivoli.😃

Med barnen på Legoland
måndag 11 juni 2018 - Danmark

Egentligen hade vi tänkt vänta med denna resa tills efter utlandssemestern men kalendern i September månad var fullbokad och längre fram såg det inte bättre ut. De biljetter vi fått gällde dessutom bara denna säsongen ut. Lite impulsivt bestämde vi oss för att åka så fort vi fått ett

North Sea Oceanarium
måndag 28 maj 2018 - Region Syddanmark, Danmark

We visited the North Sea Oceanarium on a sunny day in mid-May, there was ample parking and no queue. It was fun with people during our visit.You first enter a large dark room with several different aquariums with different species of fish. Here you can read about the different fish. Next to this

Hilda
Schwartz i Oceanarium Dänemark
Senast aktiv - från Danmark
Mysiga äventyr på Sjælland med barnen
måndag 28 maj 2018 - Region Själland, Danmark

Familjen hyrde en stuga i utkanten av Köpenhamn, i närheten av Själland. Platsen gjorde att vi kunde njuta av havet som låg cirka 500 meter från stugan. Inte nog med att platsen var så bra i sig så hade vi också attraktioner i Köpenhamn och Själland väldigt nära.  Något som både vi

Knuthenborg Safari är ett måste!!
onsdag 23 maj 2018 - Danmark

En solig dag i april gav vi oss iväg till Knuthenborg safari. Två vuxna och två barn 3 & 6 år gamla. En mycket lyckad dag där man kör med sin egna bil in i olika områden med olika djur på respektive område. Allt är i vacker natur precis som safari brukar vara. Man kunde på vissa

Senast aktiv - från Danmark
Krokodille Zoo och ett spännande äventyr i Danmark!
onsdag 23 maj 2018 - Danmark

Vi besökte Krokodille Zoo i Danmark. Vi var 2 vuxna och 2 barn, 9 resp 7 år gamla. Zooet ligger ca 2 timmars bilkörning från Malmö via Öresundsbron.Stället är litet och familjärt men väldigt spännande. Vi åkte en dag mitt i veckan under sommarlovet och det var inte speciellt mycket

jonas o jag
torsdag 10 maj 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Sitte på hauptbahnhof i Köpenhamn och ser Jonas düka upp innan han ser mig. Blir sa glad och tacksam....han rullar lite pa hatten och sa ser han mig.Stora famnen.....Sen har vi en jättefin dag i KPH med prat o pizza o vandrande i fredriksdalsparken.Inte Cafe norden att förglömma (stamstället

Maria Tawhid

23 maj 2018 - 23 maj 2018

TÅGLUFF 2018

TÅGLUFF 2018

9 maj 2018 - 25 maj 2018

NU HAR JAG JOBBAT 25 ÅR I SAMMA LANDSTING/REGION O FÅTT 5000KR VILKET BLEV 200KR/ÅR ;) DET BLEV INGEN KLOCKA AV ÄDEL METALL UTAN JAG VALDE ETT RESEKORT O NU ÄR JAG PÅ VÄG.... KÄNNS HELT RÄTT OCH VÄLDIGT SPÄNNANDE. VÄLKOMNA MED O HOPPAS NI OXÅ DELAR MED ER AV ER VARDAG...

KÖP ORIGINAL, TOEFL, IELTS, TOEIC (professionaldocuments5@gmail.com) PASSPORT, ID-KORT, VISA, KÖRLICENS

9 maj 2018 - 9 maj 2018

KÖP ORIGINAL, TOEFL, IELTS, TOEIC ([email protected]) PASSPORT, ID-KORT, VISA, KÖRLICENS Försöker du ändra din nationalitet? behöver du arbetspapper? vill du resa? behöver du papper du inte kan ha? Om ja, då är du på rätt plats vid rätt tidpunkt. Få en andra chans i livet med ny identitet skydda din integritet, bygga ny kredit historia, kringgå kriminella bakgrundskontroller, ta tillbaka din frihet. Vi är unika tillverkare av Authentic High Quality FAKE och ORIGINAL Genuine Data Base Registered Citizenship dokument som pass, Drivers Licenses, ID-kort, Visa Frimärken / klistermärke, Uppehållstillstånd, Fake Visas, Falsk Skola Diplomater / Grad och mina andra dokument för länder som: USA, KANADA, UK, SCHENGEN LÄNDER / EUROPEISKA LÄNDER, KINA, JAPAN .... för flyktingar, arbetssökande, resenärer, turist, invandrare och alla andra. Intresserad hitta kontakt nedan och gör din förfrågan. Vi har de bästa HOLOGRAMS OCH DUPLICERINGSMASKINERNA Med tusentals våra dokument som cirkulerar över hela världen. Kontakta E-post: [email protected] Kontakt: +237673215039 whatsapp ==== + 237673215039 Våra tjänster: 1- Vi tillhandahåller Officiellt certifikat med registrering i databasen och faktiska centrumfrimärken för kunder intresserade av att erhålla intyget utan att ta provet. 2- Om du redan tog testet och det mindre än en månad som du tog testet kan vi uppdatera resultaten som erhölls i ditt tidigare test för att ge dig ett nytt certifikat med de uppdaterade resultaten för att du ska följa dig PR-procedurer utan några risk. 3- Vi kan tillhandahålla frågeformulär för framtida test före själva testdatumet. frågeformulären kommer att utfärdas ca 6 till 10 dagar före testdata och kommer att vara 100% samma frågor som kommer att visas i testet. garanterad till 100%. 4- Vi är lärare och examensofficer som arbetar tillsammans som team så att du kan välja någon av våra proffessional att gå in för prov på ditt uppförande. 5- Du kan registrera dig för dina tentor och gå in för men vi ska ge dina målresultat som du begär, eftersom vi har underjordiska partners som arbetar vid varje centraltest som ger oss tillgång till systemet. OM OSS: >> Vi är snabba, pålitliga och flexibla >> Vi är populära och betrodda >> Vi är mycket erfarna i dokumentationen >> Vi har utmärkt pass i databasen. E-post: [email protected] Kontakt: +237673215039 whatsapp ==== + 237673215039 Vi är övertygade om kvaliteten på våra tjänster, men om du plötsligt inte är nöjd med resultatet av vårt arbete, kommer vi att återbetala dig alla pengar till arbetet. Ibland händer det att vi inte helt uppfyller vår kund och vi måste återvända till honom alla pengar för arbetet. =================== KEY WORDS ============================== -EU PASSPORT -SCHENGEN PASSPORT -REAL BRITISH PASSPORT / VISA / DRIVERS LICENSE -REAL CANADIAN PASSPORT / VISA / DRIVERS LICENSE -REAL FRANSKA PASSPORT / VISA / DRIVERS LICENS -REAL AMERICAN PASSPORT / VISA / DRIVERS LICENSE -REAL RUSSIAN PASSPORT / VISA / DRIVERS LICENSE -REAL JAPANESES PASSPORT / VISA / DRIVERS LICENSE -REAL CHINESE PASSPORT / VISA / DRIVERLICENS -REAL PASSPORT / VISA / DRIVERS LICENS FÖR LÄNDER I EUROPEISKA UNIONEN. Köp registrerade och oregistrerade USA (USA) pass, Köp registrerade och oregistrerade australiska pass, Köp Registrerade och oregistrerade Belgien pass, Köp Registrerade och oregistrerade brasilianska (Brasilien) pass, Köp Registrerade och oregistrerade kanadensiska passager (Kanada) Köp Registrerade och oregistrerade finska (Finland) pass, Köp Registrerade och oregistrerade franska (Frankrike) pass, Köp Registrerade och oregistrerade tyska (Tyskland) pass, Köp Registrerade och oregistrerade nederländska (Nederländerna / Holland) pass, Köp registrerade och oregistrerade israel pass, Köp Registrerade och oregistrerade UK (Storbritannien) pass, Köp Registrerade och oregistrerade spanska (Spanien) pass, Köp Registrerade och oregistrerade mexikanska (Mexico) pass, Köp registrerade och oregistrerade sydafrikanska pass. Köp registrerade och oregistrerade australiska körkort, Köp registrerade och oregistrerade kanadensiska körkort, Köp Registrerade och oregistrerade franska (Frankrike) körkort, Köp Registrerade och oregistrerade nederländska (Nederländerna / Holland) körkort, Köp Registrerade och oregistrerade tyska (Tyskland) körkort, Köp registrerade och oregistrerade brittiska (Storbritannien) körkort, Köp Registrerade och oregistrerade diplomatpass, Köp registrerade och oregistrerade USA (USA) pass, E-post: [email protected] Kontakt: +237673215039 whatsapp ==== + 237673215039

Bagdastein

Bagdastein

14 februari 2018 - 24 februari 2018

Skidresa med syster Marie svåger Per ,Min man Billy och sist min son James Vi kommer flyga från Kastrup och var borta i en vecka i Bagdastein 😄

LAOS och KAMBODJA

LAOS och KAMBODJA

1 mars 2018 - 24 mars 2018

LAOS med bl.a. detta: "The Gibbon experience" och: "The Lusang Say cruises" KAMBODJA kommer att handla mycket om "Angkor Vat"

Sri Lanka

Sri Lanka

17 januari 2018 - 14 februari 2018

Positivefootsteps - Baobab School Guinea

Positivefootsteps - Baobab School Guinea

17 januari 2018 - 24 januari 2018

Vi besöker skolan som vi under några år finansierat och sett hur vi som fått förmånen att tjäna pengar på vår kunskap kan ge andra möjligheten att bygga sitt liv (767 barn). Här talar vi verkligen om att påverka sitt liv. Och motivationen finns där uppenbart för annars hade inte 95%+ av avgångsklasserna klarat examensprovet. Ett prov som i Guinea har ett snitt på 10% som klarar det. Vill ni också bidra. Gå in på Positivefootsteps.se och skänk. Lite pengar gör stor skillnad.

Tomas Rydehed

Hus vid danska kusten Av PsYteAk,
794
849
Inga svar
søker folk i danmark Av kurojaki,
1001

anjajohanna