Grand Bahia Principe San Juan

Hemåt igen

Då var det dags att åka hem 😔. Dagarna har varit fyllda av sol och bad,  god mat och läskande drinkar. Vi har träffat många trevliga människor från Dominikanska, Sverige och Kanada. Vi har dansat merengue och lyssnat på medryckande musik. Vi har blivit bitna av strandloppor,  hälsat

Jeepsafari

Sol,  bad,  dans, drinkar och god mat är förstås huvudtemat här men vi blev lite äventyrslystna och hoppade en morgon på en jeep. Det bar iväg upp i bergen på de mest bedrövliga vägar, det gällde att hålla i sig så man inte skumpade av. Ibland stannade chauffören så vi fick njuta

Rio San Juan

Det är inte mycket variation på aktiviteterna här men det är mycket promenader i alla fall. Men ibland räcker det att man ligger på stranden så är man plötsligt publik till ett bröllop ❤ Riktigt romantiskt. På kvällarna är det musik och dans och känner man sig osäker på rytmerna

Framme i paradiset.

Efter en härlig flygresa så är vi framme i paradiset.  Att betala extra för lite lyx var det bästa vi gjort på länge,  sköna säten,  mycket gott benutrymme,  massor av god mat och dricka,  presenter och supertrevlig personal. Efter all mat så är det skönt att komma till paradiset

Dominikanska Republiken 2017

Dominikanska Republiken 2017

22 januari 2017 - 7 februari 2017

Sol, bad och avkoppling och kanske lite äventyr.

Senaste aktivitet
Senaste svar