Ekvatorialguinea

Sista dagen
onsdag 17 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Så åker jag hem ikväll. Kan inte bestämma mig om det varit en lång månad eller en kort. Men det har varit en stor erfarenhet och en hel del skoj upplevelser. Får väl se om man kommer ner igen. Men isåfall med någon man kommer bra överens med, vilket jag gjort denna gången. Man kan nog

Trevlig kväll
söndag 14 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Extraturen igår gick fint. När vi kom tillbaka fick vi mat och några öl. Flyttade därefter över till kaptensverandan. Där la vi ut madrasser som vi satt på, tände ljus och israelerna tog med vattenpipan igen. Super trevligt. Det blev därefter en tur in i stan på pub/club. Det är kanon

Extra flygning
lördag 13 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Sov länge idag, skönt. FIck sen frukost ink tre kaffe och en cola light. Energi kick. Sitter och slappar nu. Ska flyga en extra tur idag vid två tiden till Gabon. Det tar bara en 30 min dit. Vi flyger utan passagerare dit och bara 8 personer tillbaka. Så det är inte allt för tuff arbetsdag

Assafatta
fredag 12 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Assafatta, betyder flygvärdinna på Fang...

Bata
fredag 12 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

igår blev det lite sol iallafall. Kommer dock ändå komma hem ganska blek. Kvällturen till Malabo blev kraftigt försenad på grund av att vi var tvungna att vänta på några av Hessgubbarna som satt på en båt in till Bata. När väl alla var i flygetoch vi påbörjat taxi till banan blev

En vecka kvar
torsdag 11 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Om en vecka vid den här tiden är jag i köpenhamn. Tiden har verkligen gått fort här nere. Igår åkte Rune hem och KaptenMikael kom istället. Det gick faktiskt ganska smidigt när han skulle genom tullen, otroligt. Idag skiner solen för en gångs skull. Vi tar en tripp ut till Hess. Skönt

Listan
onsdag 10 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Tillbaka från morgonpasset. Igår kväll satt vi och skrev en lista på allt dumt och sjukt vi upplevt här nere. Den blev ganska lång. Ni ska få höra den när jag kommer hem. Rune sa att vi nog skulle passa oss med att berätta vidare dessa historier eftersom det är ändå ingen som tror på

Helgen
tisdag 9 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Ja, så har jag äntligen internet igen. Vad lost man känner sig utan. Så hur ska jag summera de sista dagarna utan att glömma något? I fredags fick vi en extra tur till Malabo på kvällen, så ingen grillnong ute på Hess. Vi var lovade att vara tillbaka i Bata vid elva tiden. Vi var hemma

Varit sjuk
fredag 5 september 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Ja, då var det några dagar sedan jag skrev sist. I veckan har det inte hänt så mycket. Blev extremt magsjuk i onsdags. har ingen aning om varför. åt först i går kväll, vilket resulterade i magkramp imorse. Kunde med nöd och näppe arbeta ändå. Men nu mår jag bra igen, Karro is back in

Biltur
söndag 31 augusti 2008 - Malabo, Bioko Norte, Ekvatorialguinea

Det blev ingen tur till stan igår, vi var alla allt för trötta. Idag har det varit en bra dag. Åkte ut till Hess vid tio tiden efter en mycket god natts sömn. Åt brunch. Därefter blev det en tur med bil. Två av hessgubbarna och vi. Passerade två väg tullar där vi fick muta oss förbi,

Afrika

Afrika

20 augusti 2008 - 19 september 2008

Jobb i ekvatorial guinea en månad med bas i Bata och Malabo

Backpacking genom Sydostasien

Backpacking genom Sydostasien

9 oktober 2007 - 17 januari 2008

jag och Sebastian kommer att backpacka genom Malaysia, Vietnam, Kambodja, Laos och Thailand, vi hoppas på en grymt bra resa!

Mexico

Mexico

28 augusti 2006 - 31 december 2012

Kommer att bo i Mexico på obestämd men lång tid

Eqvatorial Guinea

Eqvatorial Guinea

27 juni 2006 - 1 december 2006

En resa till africa før att arbeta

skitkul resa

skitkul resa

26 januari 1994 - 28 februari 2010

det var kul vi målade på stenar[u]tjo[/u]

To Africa and Back

To Africa and Back

23 augusti 2005 - 10 januari 2006

Anchorage, Alaska New York City Glenside, Pennsylvania Equatorial Guinea, Africa Glenside, Pennsylvania New York City Anchorage, Alaska

Carolina Jeppsson
caza