Iru

Bättre sent än aldrig
måndag 19 november 2012 - Iru, Harju län, Estland

Tallin! Underbara, underbara stad! Otroligt vacker, charmig och ombytlig. Kontrasternas stad måste jag säga. Nytt och slitet sida vid sida! Blommorna luktar blommor! Bara det :) Vi upplevde fantastiska kulturgrejer, drack den godaste chailatten ever på en liten innegård. Jag kommer definitivt

Katten har börjat Jama!
torsdag 9 juni 2011 - Iru, Harju län, Estland

Nu äntligen har vi dragit igång vårt filmande. Eller alltså ja vi har ju filmat innan med men det har ju mest varit oss själva sjungandes på takterraser. Nu har vi alltså gjort vår första intervju och har två till att hinna med idag. Annars så måste jag säga att Tallin växer på

Bleka Ester och kall Öl
tisdag 7 juni 2011 - Iru, Harju län, Estland

Igår mötte vi vårt första intervju offer, en tjej som heter Rebecka och jobbar för Organisationen som anordnar Pride här i i Tallin. VI ska träffa henne på torsdag för en intervju, mycket trevligt. utöver detta här det varit svinigt varmt dagen till ära och va har spenderat alla tid

Estonia Oh Estonia
söndag 5 juni 2011 - Iru, Harju län, Estland

Dag 1 Nu har vi landar i Tallin Estland. Resan började inte bra pga min klantighet och Ryanairs Äcklighet. Eftersom jag inte checkat in via internet fick jag lov att betala 440 kronor så att en odrägligt äcklig kvinna på Nyköping flygplats skulle spotta i mitt ansikte samt trycka på två

Tallin baby!

Tallin baby!

7 september 2012 - 9 september 2012

Jag och finaste vännen Liine drog till Tallin över helgen för mat, kultur, Geocashing och spa!

Baltikum

Baltikum

5 juni 2011 - 13 juni 2011

Dags att upptäcka Estland. Med mina vänner åker vi över till detta bleka, taniga land för nya upplevelser och nya utmaningar. Under resans gång kommer vi att filma Baltic Pride det är också på grund av detta vi åker dit. Detta är en del av Frankly Films senaste Dokumentärfilms projekt. För mer info om själva produktionen gå in på, www.franklyfilm.com.