Pärnu

På väg norrut
söndag 7 juli 2019 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Åkt genom Tjeckien, Polen och Lettland. På väg mot Ösel för lite sommarsemester med 17 grader och moln. Vi har laddat ned några sommar-program. Gulliga boenden på landsbygden, med höns och egna ägg, hallon och smultron och allt på polska. Skitvarmt förut, nu lite mer vettiga temp.

Eva Westin
Evaaaaa i Föräldralediga tillsammans
Senast aktiv - från Luleå, Norrbottens län, Sverige
Pizza i Pärnu
måndag 23 juli 2012 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Tyvärr fick vi vår skönhetssömn störd sista natten på Riga City Camping. En husbil med två franska unga familjer hade hamnat bakom oss och hade en lång middag med högljudd diskussion. På förmiddagen lämnade vi Riga med kurs norrut, efter en halvtimme var vi ute ur huvudstaden och efter

Tantgympa, bottengyttja och språk med allergi.
måndag 27 september 2010 - Pärnu, Pärnu län, Estland

I förrgår kom vi fram och då vilade vi lite, åt lite och träffade Hanna m familj lite. Igår träffade vi doktorn som ordinerade massage, bad och gegga till höger och vänster. Jag ska även vattengympa mig varje morgon vid 8 med ca tio tanter och fyra-fem gubbar samt ha massage varje

Härliga tider
torsdag 23 september 2010 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Halla! Här är vi sa avslappnade att vi är yra i skallen. Egentligen borde de inte släppa ut oss pa stan utan tillsyn. Men livet leker och vi blir sa bortskämda här nere. Staden vi är i paminner mycket om Sverige utom klimatet. Idag satt jag och mamma och drack kaffe pa en uteservering. Bra

Behandlingar
tisdag 21 september 2010 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Hej! Här i Estland har vi det bara bra. Resan var lite dryg med bussen men det gick iallafall ganska smärtfritt. Och inget dragspel eller trumpet. Vi kom fram igar och da fick vi varat behandlingsschema för veckan. Varje dag börjar vi med massage. En perfekt start! Matne är jättegod och

Behandlingsdag 5 och 6
onsdag 13 maj 2009 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Igår dag 5 mådde jag inte så bra därför skrevs inget i dagboken. Gjorde bl a honungsmassage under dagen samt var i ett köpcenter. Sedan tog krafterna slut och kvällen tillbringades framför tv:n med kaffe och glass. Såg på melodifestivalen på svensk tv till att börja med sedan hängde

Dag 4
måndag 11 maj 2009 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Ört-pärlebad, massage och magnetsäng som vanligt. Dessutom har jag varit i den infraröda bastun i 30 min (minus 600 kcal). På eftermiddagen blev det manikyr och promenad till stan. Inte hittat något speciellt ännu. Orkar inte gå så långt helt slut efter dagens övningar. Varit en tur i

Till Jonna - Torihästen
söndag 10 maj 2009 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Kolla bilderna på dag 3 - 4 st. Detta stuteri har tagit fram den speciella Tori-hästen. Ganska häftigt, en häst kostar c:a 800.000 vet ej om det är svensk eller estniska kronor.

Dag 3
söndag 10 maj 2009 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Jag far runt som ett skållat troll mellan olika behandlingar, extrabehandlingar, spa-avdelningen och restaurangen. Det är verkligen synd att jag inte tog med stegräknaren - det hade nog blivit upp emot 15 000 - 20 000 steg om inte mer. Jag går och går och går igen *ler*. Idag har jag varit

Dag 2
lördag 9 maj 2009 - Pärnu, Pärnu län, Estland

Det blev ingen simning *ler lite besviket*. Ryggen kändes helt paj idag - tar det lite lugnt och avvaktar till imorgon med simning. Har varit på magnetsäng redan och skall straxt gå till bastuavdelningen och testa den. På eftermiddagen har jag ört-pärlebad och massage. Tyvärr har vädret

Föräldralediga tillsammans

Föräldralediga tillsammans

9 januari 2019 - 31 juli 2019

Jag, Johan och Svante ska på äventyr till Kempten i södra Tyskland. Vi ska mest vara föräldralediga tillsammans och leka i berg. Jag ska även smyg-jobba lite på ett reningsverk. De på reningsverket och jag ser det som en gemensam utmaning att vi inte riktigt har ett helt gemensamt språk, men vi tar det på tyska!

Med husbil runt Östersjön -2012

Med husbil runt Östersjön -2012

24 juni 2012 - 31 juli 2012

I år är planen att åka runt Östersjön. Sverige-Tyskland-Polen-Litauen-Lettland-Estland-Sverige.

Spa-resa för två ruckel

Spa-resa för två ruckel

24 september 2010 - 3 oktober 2010

Åker till ARN för att möta upp AnnSofie som åker in från Oslo. Därifrån tar vi planet till sällskapsresan på Pärnu Spa. Tydligen är fler där som jag känner, så det blir sällskapsresan 3000 for reals. Har aldrig, vad jag vet, åkt på en liknande resa där allt är planerat utom vad vi ska äta till lunch så jag är skitnervös och lite paranoid. Nåväl, detta blir en veckas mys och pys och PLUGGANDE och rehabträning!

Spa resa med tanterna...

Spa resa med tanterna...

19 september 2010 - 27 september 2010

Bussresa med spahotell som mål med mamma och mormor.

Hälsoresan

Hälsoresan

7 maj 2009 - 14 maj 2009

Spa-resa till Pärnu i Estland.

Estlando-wedding

Estlando-wedding

17 augusti 2008 - 29 augusti 2008

Bröllopsresan som skulle börjat den 16 augusti.

Husbilsfärd genom Europa

Husbilsfärd genom Europa

1 augusti 2008 - 1 september 2008

Husbila i Europa genom länderna Finland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Österriket, Italien, schweiz, Frakrike, Belgien, Holland, Tyskland, Danmark

Estland - Pärnu

Estland - Pärnu

25 september 2007 - 4 oktober 2007

Baby, here I come!

Törsten och jag

Törsten och jag

1 augusti 2007 - 13 augusti 2007

Törsten och Bulten på jakt efter intelligent liv i baltikum.

Estland 2007

Estland 2007

20 juli 2007 - 30 juli 2007

Pappa bjöd med sina döttrar med familjer på resa till hans barndomsland Estland. Vi var totalt 14 personer - 6 vuxna och 8 barn - nästan en mindre truppmanöver. Vi har länkat så mycket det går till mer information om de hotell, restauranger och attraktioner vi besökt för den som vill veta mer.

Tr
Kakihara