Europe

2 239 509 Bilder & 599 596 Dagböcker

Efter regn
söndag 19 maj 2019 - Ystad, Skåne län, Sverige

Efter regn kommer ....dimma.Igår var det helt tjockt i Simrishamn, vi hade tänkt att gå vidare men det kom annat emellan. På förmiddagen tog jag bussen till Lund för att hälsa på min bror Gert som hamnat på lasarettet. Det räckte med att jag kom förbi Simris så var det det finaste

Snart åker Vi!!!
söndag 19 maj 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Väskorna är packade och blommorna är vattnade. I natt åker vi äntligen. En champagne på terrassen sitter gott.

Simrishamn fortfarande
fredag 17 maj 2019 - Simrishamn, Skåne län, Sverige

Oboy, vilket räligt väder. Regnet öser ner idaOboy, bara blöta kläder....osvDenna dag har gått åt till att streta mot vinden och torka upp efter oss när vi kommit in i båten. Föresten så hände en liten incident på seglingen till Simrishamn. Besättningsmannen dvs jag råkade trampa

Love charms and spells love spell witchcraft +27731356845 Mama Jafali in Malta Valletta Mdina Birgu
fredag 17 maj 2019 - Malta

Am Prof Mama Jafali am blessed to cast powerful Spells and perform Traditional Healing with a number of different powerful prayers to ensure satisfaction to my clients. . , Have you been disappointed by other Spell Casters and Traditional Healers who have failed to fulfill your request? Have you

Effective lost love spell caster +27731356845 Mama Jafali in Malta Mosta Attard Qawra Zabbar
fredag 31 maj 2019 - Malta

PROF MAMA JAFALI IS A POWERFUL  SPELL CASTER /TRADITIONAL HEALER and clairvoyant using native divine spiritual healing Analyze uses ability to tune into most relationship problems and focuses on the emotions related in all aspects of the reading. THE LOVE SPELL, is a mixture of the strongest

Best Love Spells Service Providers in Malta Birkirkara Birżebbuġa +27731356845 Mama Jafali
fredag 31 maj 2019 - Malta

I base on your wants, desires then i assess give and advice in many ways: disturbing dreams, casting spells, numerology, fortune analysis, tarot reading and many more, from my secluded home, in the heart of the beautiful North Devon, English Countryside. I am the leading UK, Australia, Canada,

Islamic lost love spells caster +27731356845 Mama Jafali in Malta Cospicua Fgura Floriana Fontana
tisdag 23 juli 2019 - Malta

God/Allah gifted lost Lover Spells Caster to reunite you with your ex within a short period of time with too much love and respect than before.  Many people still question whether love spells work or not, permanent or effective? This can be based from past experiences where they tried some spell

Voodoo homosexual love spells in Malta,the United Kingdom,Finland that works +27731356845
fredag 31 maj 2019 - Malta

Gay love spells are very powerful, cast gay love spells or casting gay love spells under my guidance as gay spells are like magic spells to attract love of the same sex. Gay Love Spells are spiritually prepared and have done wonders in the past. If you love some one of the same sex then my Gay Love

i want to join illuminati in nigeria/ghana/uganda/dubia/cameroon/Kuwait/France/Botswana/+2349032362340
fredag 17 maj 2019 - England, Storbritannien

666 how to join illuminati secret society for money. Rich, wealth, power , fame.+2349032362340 England , Australia, California SOUTH AFRICA JORDAN, Kuwait, Get Rich QuickJoin 666 nowJOIN THE BROTHERHOODMoney, Power, Fame, Love Turkey, Belgium, Saudi Arabia, Malaysia,a Johannesburg, Lebanon, Zambia,

Dry land is not just our destination, it is our destiny!
torsdag 16 maj 2019 - Helsingfors, Nyland, Finland

Från att ha lämnat ett område som var under svensk kontroll under något hundraltal år var vi igår i hamn i Sveriges forna östra delar, som varit en betydande del av riket mycket längre. Vi tog spårvagnen från hamnen till Scandic Park där vi bokat vår natt. Direkt slogs vi av likheterna

Tr

Segling på väg

15 maj 2019 - 15 maj 2019

Segling

Till Östern med Resten, Konnichiwa, Japan!

6 maj 2019 - 18 maj 2019

Hit och dit i Japan

Sydamerika

5 maj 2019 - 5 september 2019

Kryssning på Östersjön

16 juni 2018 - 23 juni 2018

Kryssning på Östersjön med familjen Halvarsson! En heldag i Helsingfors som blev en rejäl långpromenad! St Oetersburg med besök i tunnelbanan och promenad förbi några kända platser samtidigt som fotbolls-VM-feber pågick! En dag i Tallinn med shopping av kläder.

Kryssning

2 maj 2019 - 2 maj 2019

Genova - Tarragona - Cadiz - Lissabon - Vigo - Cherbourg - Harwich - Amsterdam - Stockholm.

En helg i Barcelona

31 maj 2018 - 3 juni 2018

40-årspresent från Micke, en Barcelonaweekend.

Familjesemester i Sydamerika

6 maj 2019 - 2 juli 2019

Vi åker till Ecuador, Galapagosöarna och Peru!