Europe

2 239 457 Bilder & 599 594 Dagböcker

Snart åker Vi!!!
söndag 19 maj 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Väskorna är packade och blommorna är vattnade. I natt åker vi äntligen. En champagne på terrassen sitter gott.

Simrishamn fortfarande
fredag 17 maj 2019 - Simrishamn, Skåne län, Sverige

Oboy, vilket räligt väder. Regnet öser ner idaOboy, bara blöta kläder....osvDenna dag har gått åt till att streta mot vinden och torka upp efter oss när vi kommit in i båten. Föresten så hände en liten incident på seglingen till Simrishamn. Besättningsmannen dvs jag råkade trampa

Love charms and spells love spell witchcraft +27731356845 Mama Jafali in Malta Valletta Mdina Birgu
fredag 17 maj 2019 - Malta

Am Prof Mama Jafali am blessed to cast powerful Spells and perform Traditional Healing with a number of different powerful prayers to ensure satisfaction to my clients. . , Have you been disappointed by other Spell Casters and Traditional Healers who have failed to fulfill your request? Have you

Effective lost love spell caster +27731356845 Mama Jafali in Malta Mosta Attard Qawra Zabbar
fredag 31 maj 2019 - Malta

PROF MAMA JAFALI IS A POWERFUL  SPELL CASTER /TRADITIONAL HEALER and clairvoyant using native divine spiritual healing Analyze uses ability to tune into most relationship problems and focuses on the emotions related in all aspects of the reading. THE LOVE SPELL, is a mixture of the strongest

Best Love Spells Service Providers in Malta Birkirkara Birżebbuġa +27731356845 Mama Jafali
fredag 31 maj 2019 - Malta

I base on your wants, desires then i assess give and advice in many ways: disturbing dreams, casting spells, numerology, fortune analysis, tarot reading and many more, from my secluded home, in the heart of the beautiful North Devon, English Countryside. I am the leading UK, Australia, Canada,

Islamic lost love spells caster +27731356845 Mama Jafali in Malta Cospicua Fgura Floriana Fontana
tisdag 23 juli 2019 - Malta

God/Allah gifted lost Lover Spells Caster to reunite you with your ex within a short period of time with too much love and respect than before.  Many people still question whether love spells work or not, permanent or effective? This can be based from past experiences where they tried some spell

Voodoo homosexual love spells in Malta,the United Kingdom,Finland that works +27731356845
fredag 31 maj 2019 - Malta

Gay love spells are very powerful, cast gay love spells or casting gay love spells under my guidance as gay spells are like magic spells to attract love of the same sex. Gay Love Spells are spiritually prepared and have done wonders in the past. If you love some one of the same sex then my Gay Love

i want to join illuminati in nigeria/ghana/uganda/dubia/cameroon/Kuwait/France/Botswana/+2349032362340
fredag 17 maj 2019 - England, Storbritannien

666 how to join illuminati secret society for money. Rich, wealth, power , fame.+2349032362340 England , Australia, California SOUTH AFRICA JORDAN, Kuwait, Get Rich QuickJoin 666 nowJOIN THE BROTHERHOODMoney, Power, Fame, Love Turkey, Belgium, Saudi Arabia, Malaysia,a Johannesburg, Lebanon, Zambia,

Dry land is not just our destination, it is our destiny!
torsdag 16 maj 2019 - Helsingfors, Nyland, Finland

Från att ha lämnat ett område som var under svensk kontroll under något hundraltal år var vi igår i hamn i Sveriges forna östra delar, som varit en betydande del av riket mycket längre. Vi tog spårvagnen från hamnen till Scandic Park där vi bokat vår natt. Direkt slogs vi av likheterna

Tr
Kakihara i Mare Nostrum
Senast aktiv - från Helsingfors, Nyland, Finland
Nu är vi på väg
torsdag 16 maj 2019 - Simrishamn, Skåne län, Sverige

Efter många turer fram och tillbaka avgick White Lady på onsdagen den 15/5 kl 16.30.Vi tänkte oss att angöra Simrishamn, vilket vi också gjorde på torsdagen 1.00. Seglingen växlade mellan ingenv vind och skapligt med vind tyvärr i olika riktningar. När vi äntligen kom fram så blåste det

Orlando 2019

Orlando 2019

20 maj 2019 - 3 juni 2019

Orlando 2019.

Segling på väg

Segling på väg

15 maj 2019 - 15 maj 2019

Segling

Till Östern med Resten, Konnichiwa, Japan!

Till Östern med Resten, Konnichiwa, Japan!

6 maj 2019 - 18 maj 2019

Hit och dit i Japan

Sydamerika

Sydamerika

5 maj 2019 - 5 september 2019

Kryssning på Östersjön

Kryssning på Östersjön

16 juni 2018 - 23 juni 2018

Kryssning på Östersjön med familjen Halvarsson! En heldag i Helsingfors som blev en rejäl långpromenad! St Oetersburg med besök i tunnelbanan och promenad förbi några kända platser samtidigt som fotbolls-VM-feber pågick! En dag i Tallinn med shopping av kläder.

Kryssning

Kryssning

2 maj 2019 - 2 maj 2019

Genova - Tarragona - Cadiz - Lissabon - Vigo - Cherbourg - Harwich - Amsterdam - Stockholm.

En helg i Barcelona

En helg i Barcelona

31 maj 2018 - 3 juni 2018

40-årspresent från Micke, en Barcelonaweekend.

Familjesemester i Sydamerika

Familjesemester i Sydamerika

6 maj 2019 - 2 juli 2019

Vi åker till Ecuador, Galapagosöarna och Peru!

Japanresan

Japanresan

15 maj 2019 - 25 maj 2019

Vi åker till Japan!

Resa till Finland

Resa till Finland

2 maj 2019 - 9 maj 2019

Under vårterminen läser vi om Finland och sedan åker vi dit för att uppleva det vackra landet!

Marie / Joakim Fogelström / Petersson
Smith and Jones