Vanda

Äntligen på väg.
fredag 12 januari 2018 - Helsingfors-Vanda flygplats, Vanda, Nyland, Finland

Testar ett första inlägg på denna tripp.igår var det Dan före Dan. Lilla Charlie var förbi med en pannagos (Hur ska man klara sig utan honom?), Frank skypade med oss och Gospropp och Harry kramades om. (Kommer att sakna dom alla) Klippte mig (Tack Ingrid), Och vi packade det sista.Just nu

Tommy Larsson
Molltas i Indien 2018
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Rough landing...

...3.2.1 we have liftoff.. Genom 4 molnlager..upp och två koppar thè on The house, en kartong chips not on* The house senare.. Går vi in för den mest turbulenta landningen sen Potus landade i vita huset.. Men till skillnad från honom så lyckades piloten landa right side up.. So to speak..

André
BillyChappel i Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali
Senast aktiv - från Kuta, Bali, Indonesien
Here we go again here we go go go bla bla blaaa blaaa blaaaaaa lalalalaa
måndag 10 juni 2013 - Vanda, Nyland, Finland

Here I sit all alone. Det är rätt nerstängt på flygplatsen här i Helsingfors, fick bara tag i en liten sallad till middag. Men det väntar ju middag runt midnatt på flyget mot Singapore ;) Ja då är det dags att äta tycker man, haahahahahahhahaa.. Flyget över fr Bromma kändes NÅGOT

Time flies, so did I. - Aika on taas mennyt suorastaan siivillä, ja niin minäkin.
fredag 27 april 2012 - Vanda, Nyland, Finland

The last few days were busy. Since my friend who lives in Calgary was skiing in Lake Louise on Sunday, I chucked most of my stuff in her vehicle for her to take with her. After spending that afternoon in Banff with my Catalonian buddies, I travelled to Kimberley in my truck, for the last time.

Harri Koivumäki
Harza i Canada, here I come!
Senast aktiv - från Vanda, Nyland, Finland
Mustaschkampen - Finland
fredag 3 juni 2011 - Vanda, Nyland, Finland

Jag får göra min egen variant på Mustaschkampen..... Ifjol kom jag å Josefsson överens om att köra detta i år, men detta glömdes bort för min del. Får skylla på för mycket jobb den senaste månaden. Nu blir det Mustaschkampen Finland i Juni istället =)

Hyvä Suomi
lördag 21 maj 2011 - Vanda, Nyland, Finland

En vecka i Helsingfors kan gå väldigt fort om man är på jobbet minst tolv timmar per dag....Men Lite har vi ju hunnit kika runt Big Fred å jag och det verkar vara ett trevligt ställe. Språket är riktigt skoj ;) Finsk Rap är fantastiskt roligt!! Nu ska det bli väldigt gött att sätta

Indien 2018

Indien 2018

12 januari 2018 - 12 februari 2018

Rundresa i den s.k gyllene triangeln samt till Varanasi. Vi avslutar resan med några slapparveckor i Goa.

Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali

Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali

10 juli 2017 - 10 augusti 2017

Andrés Solo ride till det surf mecka känt som Bali, Via Java tåg och djungel.

Bali - igen

Jobb i europa.

Canada, here I come!

Canada, here I come!

2 september 2010 - 2 maj 2012

Getting started... It's time to get on the road - again!!!

Tommy Larsson
Molltas