Vanda

Rough landing...

...3.2.1 we have liftoff.. Genom 4 molnlager..upp och två koppar thè on The house, en kartong chips not on* The house senare.. Går vi in för den mest turbulenta landningen sen Potus landade i vita huset.. Men till skillnad från honom så lyckades piloten landa right side up.. So to speak..

André
BillyChappel i Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali
Senast aktiv - från Kuta, Bali, Indonesien
Here we go again here we go go go bla bla blaaa blaaa blaaaaaa lalalalaa
måndag 10 juni 2013 - Vanda, Nyland, Finland

Here I sit all alone. Det är rätt nerstängt på flygplatsen här i Helsingfors, fick bara tag i en liten sallad till middag. Men det väntar ju middag runt midnatt på flyget mot Singapore ;) Ja då är det dags att äta tycker man, haahahahahahhahaa.. Flyget över fr Bromma kändes NÅGOT

Time flies, so did I. - Aika on taas mennyt suorastaan siivillä, ja niin minäkin.
fredag 27 april 2012 - Vanda, Nyland, Finland

The last few days were busy. Since my friend who lives in Calgary was skiing in Lake Louise on Sunday, I chucked most of my stuff in her vehicle for her to take with her. After spending that afternoon in Banff with my Catalonian buddies, I travelled to Kimberley in my truck, for the last time.

Harri Koivumäki
Harza i Canada, here I come!
Senast aktiv - från Vanda, Nyland, Finland
Mustaschkampen - Finland
fredag 3 juni 2011 - Vanda, Nyland, Finland

Jag får göra min egen variant på Mustaschkampen..... Ifjol kom jag å Josefsson överens om att köra detta i år, men detta glömdes bort för min del. Får skylla på för mycket jobb den senaste månaden. Nu blir det Mustaschkampen Finland i Juni istället =)

Hyvä Suomi
lördag 21 maj 2011 - Vanda, Nyland, Finland

En vecka i Helsingfors kan gå väldigt fort om man är på jobbet minst tolv timmar per dag....Men Lite har vi ju hunnit kika runt Big Fred å jag och det verkar vara ett trevligt ställe. Språket är riktigt skoj ;) Finsk Rap är fantastiskt roligt!! Nu ska det bli väldigt gött att sätta

Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali

10 juli 2017 - 10 augusti 2017

Andrés Solo ride till det surf mecka känt som Bali, Via Java tåg och djungel.

Bali - igen

10 juni 2013 - 1 september 2013

Here I go again !

Den Haag - Amsterdam - Helsingfors

29 april 2011 - 2 juli 2011

Jobb i europa.

Canada, here I come!

2 september 2010 - 2 maj 2012

Getting started... It's time to get on the road - again!!!