Vasa

Vasa
måndag 10 oktober 2016 - Vasa, Finland

De tusen sjöarnas land. Trevlig visit,

Vanessa Öhrström
nessaliten i En tur till Vasa
Senast aktiv - från Chefchaouen, Tanger-Tétouan, Marocko
Resevoucher
måndag 30 juni 2014 - Vasa, Finland

Halåja! Fortsätter det i den här stilen kommer nog resan gå som på räls. (höhö) När vi kom till Vasa flygfält blev vi nämligen tillfrågade om vi kunde tänka oss att flyga via H:fors istället för direkt till Stockholm. (Vårt flyg var tydligen överbokat). Som plåster på såren

5 days
tisdag 6 december 2011 - Vasa, Finland

Finlands självständighets dag! 5 dagar kvar till avfärd. Känns mycket mycket bra även om Al Shabaab och Kenyanska militären änu strider vis Somalia gränsen. Kommer ladda upp bilder ocj skriva lite texter hit under resan. Vi kommer åka till Musoma/mwanza i Tanzania 5-8.1 och donera

Jenni Rönnholm
Liberata i Kenya 12.12 2011-14.1 2012
Senast aktiv - från Nairobi, Kenya
första veckan
lördag 1 oktober 2011 - Vasa, Finland

Nu har snart en vecka gått.. Först var det flyg vasa-helsingfors sen hel-berlin å sist berlin-bangkok, startade ca 12.15 på måndag från vasa och landade i bangkok ca 06.30 på tisdag..Flygresan var som vanligt ett helvete men ner kom vi ordentligt. Sen tog vi taxi 250km till Hua Hin vilket

Monika Backman
moa904 i vasa-thailand
Senast aktiv - från Phuket, Phuket, Thailand
Trött!
tisdag 1 mars 2011 - Vasa, Finland

Nu börjar jag bli trött på att hålla mitt PokerFace uppe. Jag har hållt det i nästan 2 år nu, och det har inte blivit bättre. Jag tänker byta skola till hösten. Helst av allt vill jag flytta låångt härifrån.

YES, brunett I am!
söndag 14 november 2010 - Vasa, Finland

Hallå där allihopa! Det var några evigheter sen mitt senaste inlägg, så jag kände att det var dags för ett igen, men det blir inte så mycket att bara sitta å slöa vid datan längre (därav inga inlägg) eftersom jag nu officiellt nästan har skaffat mig ett liv! I fredags så spelade jag

Handbagage
måndag 1 november 2010 - Vasa, Finland

Imorgon bär det av till Pargas och på onsdag vidare till Thailand. Vi har packat så lite som möjligt. En och en halv ryggsäck plus handbagage. Aida e så stor så hon får ha eget handbagage tycker vi vuxna. Det vill hon gärna. Hon har gått i tre dagar nu och frågat "Vad annat kan jag

Sandra Wikstrand
Santtusfamilj i Koh Lanta
winter's here!!!!
tisdag 12 oktober 2010 - Vasa, Finland

Idag har det haglat här! Och kallt är det! Så jag fryser! men förutom årstiderna så är det inte så mycket som förändras, skolan fortsätter på samma sätt som alltid och dagarna går och går! Veckorna spenderas i skolan och med aktiviteter på kvällarna så det räcker till och blir

Turné vecka 46
söndag 5 september 2010 - Vasa, Finland

kolla, kolla! Jag är på datorn idag igen! Nytt rekord, kanske :P Så nu när jag ändå var på datan så tänkte jag att jag skulle kunna berätta om turnén som musik-mix linjerna ska göra. Jag tror att det är vecka 46 som vi kommer fara runt i österbotten ( och till Helsingfors!!!!!! :O )

Rumskompisar är jättebra!
lördag 4 september 2010 - Vasa, Finland

Jag är nog ganska dålig på att göra inlägg på resedagboken...Jag har tänkt göra det länge, och jag har börjat skriva en gång, men jag har så mycket att berätta att jag knappt vet var jag ska börja! Men nu är det en helg då jag är ensam igen, så nu har jag tid! Men klockan envisas

En tur till Vasa

En tur till Vasa

11 juli 2016 - 15 juli 2016

Några dagars semester till grannlandet Finland, närmare bestämt Vasa centralort.

Janna och Mattaah på äventyr

Janna och Mattaah på äventyr

30 juni 2014 - 20 juli 2014

Hej alla nära och kära! Johanna och Mats på InterRail - det vill ni inte missa! Välkomna med på vår resa!

Kenya 12.12 2011-14.1 2012

Kenya 12.12 2011-14.1 2012

12 december 2011 - 15 januari 2012

Hembesök. Nalanis första besök i Kenya, Nepeles andra.

vasa-thailand

vasa-thailand

26 september 2011 - 31 mars 2012

Gran Canaria

Gran Canaria

1 januari 2007 - 8 januari 2007

Jättekul resa! Synd att vi bara var där 8 dar.

Koh Lanta

Koh Lanta

3 november 2010 - 16 november 2010

Lyx till max! Slaba fyller 40 och hans föräldrar bjuder vår familj på en resa till Koh Lanta tillsammans med dem. Sandras föräldrar bjuder visst på övernattningen så vi tänkte att vi skulle gå på plus med denna resa ;). Härligt ska det bli!

Vasa, FKF

Som vanligt

Öluff i Thailand

Öluff i Thailand

11 mars 2010 - 1 april 2010

Vår första resa till Thailand. Vi skall luffa från Koh Lanta ner till Langkawi och njuta av sol och bad.

Studenterna ska ut!

Studenterna ska ut!

3 maj 2010 - 10 maj 2010

En del av Abiturienterna ska till Cypern och fira, i sol & värme, att studentskrivningarna äntligen är över. Det skall bli så kul! :D

Sandra Strömvall
ejdern