Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

australien till fijiöarna?:) frågor behöver svar!:)

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hej!

De här öarna låter ju helt underbara! Vi är två tjejer som bestämt oss att åka dit! Tänkte oss att vi åker först till australien, sen vidare till nån av dessa öar:) Men hur tar man sig dit? var kan man flyga ifrån ?eller det båt som gäller?

Om man tänkt sig vara där en vecka, vad kan konstnaden ligga på?

finns det nåt att uppleva, någrra äventyr eller är det sol och bad som gäller?:)
lovlil
Lovlil
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
Postat
Det är flyg som gäller för att ta sig dit, vi flög från L.A till fiji å sen till Nya Zealand från Fiji men det finns nog ganska många alternativ. Kolla airpasific (vet ej stavning, de heter nåt sånt) Vi flög med Air new zealand.Om ni ska åka så åk definitivt i November, vi var där i

Helena Carlsson
Senast aktiv - från Lindesberg, Örebro län, Sverige
Postat
Det stämmer att Air Pacific flyger där. Det är Fijis nationella flygbolag.www.airpacific.comKolla också Pacific Blue Airlines, ett dotterbolag till Virgin Blue Airlines i Australien:www.flypacificblue.comQANTAS flyger Sydney-Nadi:www.qantas.com.auOch ge er definitivt bort från Nadi, den

Hej,
Dessa bulapass som ni pratar om; Köper dem på Nadi? Dvs. ön som man landar på? Vad kostar de?

Kolla på http://www.awesomefiji.com

Bästa tiden på Fiji är den svenska sommaren om man vill undvika regnperioden. Men det regnade dock en hel del när jag var där i juni, men jag hade nog otur.

Marie Petersson
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige