Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Turkiet i November?

Postat 8 år sedan
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Som rubriken lyder. Hur är det där i November? Kan man räkna med någon värme? Känns som att alla prognoser redan nu bara visar mulet och åter mulet. Hur är det med barerna shoppingen osv? Har dom stängt för säsongen då?
Posted 8 år sedan
vad ja har hört så finns de vissa klubbar som har öppet till mitten av november. men de börjar ju bli dött där nere nu med folk..

men de stoppar inte mig och en kompis från att dra dit på måndag :)
Cecilia Fürstenhoff
TheCiis
Senast aktiv - från Alanya, Turkiet
Posted 8 år sedan
Okay! Well, berätta sedan hur det var där nere nu. Som sagt, prognoserna nu visar ju iaf kring 25 grader.
Linus Nilsson
LnAce
Senast aktiv - från Gällivare, Norrbottens län, Sverige
hej!
snacka i går med en som bor där nere, han sa att det regnar och att det börjar bli väldigt folktomt. han slutar sj jobba sista okt då de inte finns nå mer jobb. så antar att de är ganska dött i november.satsa på nästa år ist tror ja. jag va där i mars de va helt oki 25 grader o sol bra shopping då o flera klubbar har öppet.
jenny bredenberg
jehny
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Posted 8 år sedan
kom hem idag efter en vecka i alanya. värmen va perfekt, inte för varmt. vattnet gick att bada i. mycket turister, men mest äldre. de va folk på disona också, men inte så mycket. men sådär lagomt. varmt på kvällarna.

vi hade kring 30 grader påp dagarna och kring 25 åp kvällarna tror ja. de regnade en kväll då vi var där. så vi e faktiskt mycket nöjda!
Cecilia Fürstenhoff
TheCiis