Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Någon som känner till Swedecare Uk?!

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Är det någon som fått jobb genom Swedecare Uk? Bra, dåligt? Jag har sökt tidigare men då fått nej, men nu så undrar de om jag fortfarande är intresserad. Lite saker jag känner mig lite osäker över dock så jag vore väldigt tacksam för svar- snabbt!!!!!!!

Tack på förhand!
Postat
Hej, Jag har jobbat för henne och jag tyckte att hon var helt okej, fixade jobb åt mig på en dag.. på en gård i norra london, jag trivdes, men kom hem för att gå min bartender utbildning och ta mitt körkort, så nu när det är gjort så är jag snart ute på resvägarna igen ska ni se ^^
Hon kan verka lite förvirrad och så, men annars helt okej, har träffat henne personligen och så..

Postat
Min syster åkte till ett jobb hon fixat och det var helt fruktansvärt! Hon hamnade hos den elakaste kärringen någonsin som kallade henne saker, höll inne hennes lön och när hon sedan körde in med en traktor i ridhuset där min syster satt på en unghäst som reds för första gången, så

Charlotta Tellgren
Senast aktiv - från Växjö, Kronobergs län, Sverige
Postat
Tack för svaren! Har inte hört något från dem på länge, gör mig inte så mycket heller då jag tröttnat på att alltid svara på om jag hade körkort eller ej. Har nu andra planer på vad jag ska göra framöver.

Marica Pettersson
Senast aktiv - från Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Postat
Sök absolut inte jobb via swedecare! Förmedlaren är otroligt oproffersionell och otrevlig när man får problem och behöver hjälp.

Postat
Shazam! full movie HD Online Watch Shazam! Full Movies Online Free HD ᐈᐉ http://123.nmaxmovies.com/?do=watch&id=287947Look at Shazam! Full Movies Online Free HD 123 http://123.nmaxmovies.com/?do=watch&id=287947Shazam! Off Genre: Action, Comedy, Adventure, FantasyStars: Zachary

Destinationer

Afrika