Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

bästa/billigast flygväg?

Postat 7 år sedan
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hej.
Nu är det dax för mig att jämföra flygvägar/bolag till australien för att sedan boka det kanske billigaste men ändå mest prisvärda!
Är tacksam för all hjälp och tips. Är det skillnad beroende vart i aussie man landar? (om man bara utgår från pris). Planerar att börja resan i sydney eller melbourne. Vågar man åka på en enkelbiljett? Vad ska jag tänka på m.m work and holiday visum åker vi på.

Posted 7 år sedan
Hej, mitt flyg kommer bli Stockholm-Peking-Sydney, jag bokade t/r och fick hela kalaset för 8500, kände helt galet prisvärt, lång väg ner visserligen men jätte kort hem.
Visst kan du åka enkelbiljett, dom flesta bokar oftast det men det blir dyrare tror jag.
Jag ska fixa mitt work and holiday visum i veckan, det här kommer bli mycket pengar jag tjänar in på att fixa allt själv.
Mina polare åker ner lite tidigare än mig och dom fick betala nästan tredubbla vad jag har behövt, bara för att dom inte orkade fixa nått själva.
Sebastian Gustafson
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
Posted 7 år sedan
Men oj! verkligen billigt! vilket flygbolag då och vilka datum har du utrese och hem? ja om man får en t/r biljett för det priset så ska man verkligen ta den! Jag ska ner i slutet av okt/början på nov är det tänkt. Visum har jag redan ordnat. ca 1400kr över nätet, svårt att hitta rätt men tog bara några timmar så var det klart. smidigt =)
Lina Carlsson
Senast aktiv - från Olofström, Blekinge län, Sverige