Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Resa i vinter?

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hej
Tänker besöka Myanmar i febr om allt går som planerat. Vore intressant att höra ifrån er som ska dit i höst eller precis har varit där.
Vad tyckte ni? Hur upplevde ni landet, människorna och situationen?
Ngt man deff inte bör missa eller finns det ngt man gott och väl kan vara utan?

Om det är ngn som planerar att åka runt febr hör gärna av dig. Kan vara roligare att åka tillsammans :)
Postat
Myanmar ar ett land med miljontals glittrande pagodor, men ak inte igenom landet utan att se bortom pagodorna, forst da far ni se det riktiga Burma. Jag bor vi thai-burmesiska gransen och jobbar med burmeser fran hela Burma. Jag har varit inne i ostra Burma tre ganger, 2 ganger i omraden

Catharina Ullstrom
Senast aktiv - från Karlstad, Värmlands län, Sverige
Postat
(Ska tillaggas att jag egentligen inte tycker att man ska resa i Burma eftsrom hur ni an gor kommer ni att stodja militardiktaturen. Se till att las pa innan sa att ni vet vad det ar ni gor)

Catharina Ullstrom
Senast aktiv - från Karlstad, Värmlands län, Sverige
Postat
Jag maste uppdatera lite. Nej du behover inte gomma pengar men vaxla dem for satan pa svarta marknaden. Det kommer inte vara nagra problem du behover inte hitta nagon att vaxla pengar med de hittar dig men annars e marknaderna i Yangon bra. Du far betydligt battre kurser dar an i resten av landet

Tobias Stefansson
Senast aktiv - från 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige