Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

SYDAMERIKA-resa! Början av 2011, mötas upp?

Postat 6 år sedan
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hey!

Jag är en ung tjej som länge velat åka till sydamerika, resa runt och se och uppleva deras kultur där. Och nu blir det av!

Jag skulle vilja stanna där runt 2-3 månader beroende på hur mycket pengar jag samlar ihop. Jag kommer köpa min biljett till runt jan-mars 2011.

Är väldigt intresserad av Argentina(BA), har hört att det är en galen upplevelse där. Trevliga människor och många aktiviteter.

Har läst mycket om Peru också, mycket kultur och sevärdigheter. Bolivias stora saltöken(och karneval) känns också som ett måste.

Någon som är intresserad och planerar att åka dit också?
Hör av er!
// Jasmin

Jasmin Vasquez
jasminv
Senast aktiv - från Cochabamba, Quillacollo, Bolivia
Posted 6 år sedan
Hej. Ska själv till sydamerika nu i januari, åker den 15. Först och främst till bolivia där jag ska volontära i en månad i alla fall. Men sen vill jag se peru också och kanske även brasilien om man hinner med det. Hör av dig [email protected]
Sebastian Edman
Senast aktiv - från Skövde, Västra Götalands län, Sverige
Posted 6 år sedan
halloj jasmine !
jag tror jag ska styra min kos mot argentina i börjar av mars /slutet av februari. buenos aires är huvudmålet men eventuellt kanske jag ska resa runt lite. har varit sugen på argentina ända sen jag var i mexico i somras och träffade lite argentinare och folk som varit där och sen dess har ag inte kunnat släppa tanken på att fara dit med all kultur, historia, skönt folk, dans , språk ..
Hör av dig så kan vi snacka lite mer.
ha det fint , klara
Klara Tysk