Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Jobba och bo pa Dominikanska Republiken

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hejsan allihop!

Jag vill gärna att ni besöker min blogg>>

www.fuentesj.blogg.se

Jag bor och arbetar nämligen på Dominikanska Republiken!

Vore väldigt kul om fler svenskar vågar sig hit så vi kan bilda en liten koloni. Jag hjälper gärna till!

Hör av er!!

Postat
Hej! jag skulle jätte gärna vilja åka dit och jobba hur är chanserna att få ett jobb där nere? hur mycket kan man förvänta sig i lön och hur mkt kostar ungefär boende? =)

Alexander Kommel
Postat
Wow! Som en dream come true... Har varit på väg till Dominikanska Republiken innan men det har inte blivit av. Under den här resan har vi (jag och min tjej) planerat att åka dit igen. Vi kommer gärna och hälsar på dig och kollar vad det finns för möjligheter att kunna göra något vettigt där. Men berätta mer nu. Vad har du tänkt ungefär? Ska kolla på bloggen oxå och föröska få direktkontakt. Ses i DR!

harlock
Senast aktiv - från Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand
Postat
Låter hur kul och härligt som helst!
Jag skulle ville komma iväg från sverige och jobba och bo utomlanda ett tag, vill komma bort från sverige och åka på äventyr känner jag!

Emelie Stålhem
Hej där!

Låter otroligt roligt vad arbetar du med på Dominikanska republiken? Jag vill sjukt gärna åka dit, skulle vara riktigt roligt att få stanna och arbeta en tid. Jag är danslärare och jag lär faktiskt ut dominikansk bachata här i Sverige :P

Om du verkligen vill hjälpa till så är jag jätte intresserad att höra mer vad du kan hjälpa med =)?

Sanna

Sanna Bergström
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Postat
Ja, det låter ganska lockande! Behövs det fler där du jobbar, och vad sysslar du med i så fall?
/Ronja

Ronja Pertoft
Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Postat
Hej! Det låter riktigt härligt. Behövs det arbetskraft där och hur gjorde ni för att få jobb? :)

Elin Mossberg
Senast aktiv - från Finspång, Östergötlands län, Sverige
Hej
Har varit ​​​​Dominikanska Republiken 2ggr
Vill ​​​gärna jobba där och bo där
Hur går ​​​​jag tillväga för att söka  jobb där
Mvh ​​​Hector

Destinationer