Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Pacha Toxic intervju

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Halloj !
Fick nyligen veta att jag ska på intervju i Stockholm 12 mars för säsongsjobb på Rhodos! Yeah!:D så nu undrar jag om fler är taggade för intervjun. Och om folk har tips erfarenhet av Pacha toxic?:) hört att det är ganska hård konkurrens flera 1000 sökande (crazy!) haha
Postat
Jag har också på intervjun! Jag är sjukt taggad dock känns det som att det är många som sökt. Är det verkligen 1000 som sökt. Som jag fattade det är att 1000 har sökt men 130 ska på intervjun, men det är hög konkurrans how so ever! har lite paník.

Postat
Va roligt;D jag tror inte alls det är omöjligt, förra året läste jag att det var 3-4000 sökande och 150 på intervju! Varav ca 50 får jobbet;) men vart har du fått årets siffror ifrån då!?:P

Postat
ja läste det nu också! Tror inteverjuerna börjar vid 10 och min är 16.30 så antar det är många intervjuer,bad! Kollar runder lite och ser om det är ngt bra partyfolk som söker. Om jag minns rätt så fick jag den från pachas egna hemsida, gästbok:)

Postat
Okej okej:) Dino sa till mig att det fanns 3 tider?! Kl 12-14-16 och att det är snabba intervjuer:P

Postat
Okej då är det bara att hålla tummarna och köra hårt helt enkelt!jag läste att någon skulle på intervju vid 10, men du har säkert rätt. Vet du ngt man ska tänka på

Postat
Ja fan det är bara köra på o hoppas på det bästa:) hm nja jag vet inte riktigt, vad är det du har sökt för tjänst?:)

Postat
Jag skrev inget speciellt jobb, är villig till alla. Tror dock man tjänar mindre om man säljer biljetter. vadhar du sökt?:)

Postat
Okej varför tror du man tjänar mindre för det jobbet?:P jag sökte typ alla utom bartender o DJ:P

Postat
behvöer inte va så! klart man säkert kan tjäna mer eftersom det är provision, men tänk då om det går dåligt. Kul! haha
Okej nice, men bartender är väl kul? fast krävs nog ngn utbildning

Postat
Okej du tänker så^^ hehe ja det är väl därför jag inte sökte bartender fast att det kanske är kul:P men får väl se om man ens får jobb där ! Vilket jag fan ska ha! Haha:)

Postat
Måste bara fråga, hur gick det?:)

Postat
Hej! Jag hoppas att det gick bra trots grov förkylning!:/ haha kändes ändå OK men hade kunnat bättre!:P själv fö din del? Vad sökte du för jobb?!;) vilka blev du intervjuad av?!

Destinationer

Afrika