Bli medlem i Sveriges
största resecommunity!

Resekompis fran Peru till Centralamerika

Postat
Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg .
Hej!
jag har gjort klart min socionompraktik i Peru den 9e maj och ar sugen pa att dra till nagra fler lander nar man anda ar har:) Vill sarskilt till Costa rica och panama, Brasilien ar aven oppet om pengar finns:)
frida
Hej Frida!! =)

Jag kommer åka till Central amerika, men min rutt ser nog lite annorlunda ut än va din gör. Kommer åka från Mexico genom alla länder ända ner till Panama.

Den resan kommer vara ganska snabb. 4 dagar i varje land.. sen kommer det bli lugnare när jag är nere i sydamerika. Peru, Equador, galapagos island, chilem, tahiti, argentina och brasilien. Brasilien kommer jag vara i 3 veckor.

Hör av dig om detta låter intressant..

MVH Martina

HEj!
ok later som en dromresa!
har du en bokat rutt och isf vilka ar datumen? har du bokat boende ocksa da? jag skulle vilja se panama, costa rica, galapagos, men tror inte att ajg har pengar till allt detta.. hor av dig med mer info om du kan:)
frida

Postat
Kommer åka till Mexico 12 juni o stanna dar 3-4 veckor. Sen aka tica bussen från Mexico till Panama.. ar ganska oppen for förslag. Bussen kostar ungefar 140-160 dollar o du kan stanna i vilket land du vill pa vagen. Dem tva masten for mig ar Costa rica o panama.. har max1 man som ja kan spebdera i ventral amerika..:) kram

Postat
Förlåt är på jobbet sa de ar lite felatavat.. skriver fran mobolen. Haha.. Hur lange tankte du tesa?? De akulle va kul om du ville hanga med fran Mexico genom hondurus, el salvador, Costa rica, sen panama..7 #agar på varje ställe.. men är som sagt oppen for foralag..:) beratta Hur du hade tankt dig :)

Destinationer

Afrika